PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2016

1
PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2016

Vanzelfsprekend kan er volgens jullie maar een de beste zijn op de blog, lees dan even verder onder 'Redactielid van het jaar 2016'. Toch kan ik me voorstellen dat je twijfelt tussen verschillende personen omdat de een actiever is bij de nieuwsberichten en een ander juist van die leuke stukjes schrijft onder de titel column.
In navolging van het nieuws op de tv waar een nieuwslezer het nieuws verzorgt kent onze blog verschillende nieuwslezers. Wie was volgens jullie de beste Nieuwslezer van het jaar 2016 op de blog?

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2016

4
Billie91 inderdaad. Simpelweg heel veel nieuws geplaatst. Volgens mij heb ik vaker dan eens meerdere keren op 1 dag een stuk tekst van hem ge-edit. Mijn complimenten en dank daarvoor!
PS: met van mij een eervolle vermelding voor dividedx, die ook heel veel geplaatst heeft en duidelijk zijn best heeft gedaan hier!
Image