PXtR Beste PS Vita-game 2016

1
PXtR Beste PS Vita-game 2016

Op andere fora in andere tijden hebben wij steeds van te voren een shortlist gemaakt en via een poll om jullie mening gevraagd. Dit jaar willen we het anders doen en jullie zelf laten zeggen welke game uit 2016 je de beste game voor de PS Vita of de PSP vindt.
Let op! De releasedatum van de game moet in 2016 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

2
MeiQ: Labyrinth of Death
Nog nooit eerder heeft een game mij sneller misselijk én verveeld tegelijk gekregen en dát terwijl er toch heel wat rondborstige dames met flinke inkijk in aanwezig waren. Absoluut GOTY materiaal dus... :D

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel
Simpelweg de beste game die ik afgelopen jaar heb gespeeld en die ook daadwerkelijk dit jaar is uitgekomen... :D
Image

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

3
Gelukkig heb ik tevoren op ign een lijst gezien met vita games van 2016, zou anders niet weten wat er uitgekomen is.

Darkest Dungeon zag er het interessants uit.
Image

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

4
Pff, ik zou begot niet weten welke exclusives er dit jaar zijn uitgekomen voor de vita. Blijft toch jammer, het kleine ding had zoveel potentieel.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

5
dividedx11 wrote:Pff, ik zou begot niet weten welke exclusives er dit jaar zijn uitgekomen voor de vita. Blijft toch jammer, het kleine ding had zoveel potentieel.
Dit! Ik heb in het begin echt genoten van de Vita, vooral met games zoals Gravity Rush, Tearaway en Uncharted, maar Sony heeft de Vita in mijn ogen laten vallen als een baksteen.
Image

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

7
billie91 wrote:
dividedx11 wrote:Pff, ik zou begot niet weten welke exclusives er dit jaar zijn uitgekomen voor de vita. Blijft toch jammer, het kleine ding had zoveel potentieel.
Dit! Ik heb in het begin echt genoten van de Vita, vooral met games zoals Gravity Rush, Tearaway en Uncharted, maar Sony heeft de Vita in mijn ogen laten vallen als een baksteen.
Sony laat alles behalve hun consoles vallen als een baksteen

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

8
Tjeefkeuh wrote:
billie91 wrote:
dividedx11 wrote:Pff, ik zou begot niet weten welke exclusives er dit jaar zijn uitgekomen voor de vita. Blijft toch jammer, het kleine ding had zoveel potentieel.
Dit! Ik heb in het begin echt genoten van de Vita, vooral met games zoals Gravity Rush, Tearaway en Uncharted, maar Sony heeft de Vita in mijn ogen laten vallen als een baksteen.
Sony laat alles behalve hun consoles vallen als een baksteen
Er is anders echt niets bijzonders meer verschenen op de Vita. Het begin was goed, het eind is gewoonweg een tranendal.
Image

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

9
billie91 wrote:
Tjeefkeuh wrote: Sony laat alles behalve hun consoles vallen als een baksteen
Er is anders echt niets bijzonders meer verschenen op de Vita. Het begin was goed, het eind is gewoonweg een tranendal.
Net als bij de PSX, PSP (buiten Japan), PSPGo, PS TV, EyeToy, PS Eye, PS Camera, PS Move, PS Home en binnenkort waarschijnlijk de PS VR (en opnieuw de Move en de Camera). Nu ja, bij sommige hiervan was het vanaf de launch al een tranendal.

Re: PXtR Beste PS Vita-game 2016

13
Ik dacht ook aan Playstation vita pets maar die is blijkbaar al van 2014 :q:

Na even zoeken: Volume! Is blijkbaar uitgekomen op 6 januari 2016 voor vita en al eerder voor ps4. Vond die wel leuk op ps4.
Image