PXtR Beste DLC award 2016

1
PXtR Beste DLC award 2016

Nieuw dit jaar is de PXtR Beste DLC award 2016! Dit om tegemoet te komen aan de wensen van de leden die de game awards 'zuiver' willen houden en tegelijk ook de leden die bepaalde vormen van DLC als meer zien dan slechts een opgepoetst wapentje erbij.

Hierbij definiëren we DCL als deze niet zelfstandig zonder de hoofdgame gespeeld kan worden. Indien dit namelijk wel het geval is, dan telt de DLC als game!

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Beste DLC award 2016

2
Sora_Lizard wrote:Hierbij definiëren we DCL als deze niet zelfstandig zonder de hoofdgame gespeeld kan worden. Indien dit namelijk wel het geval is, dan telt de DLC als game!
Mooie definitie! ;)

Als ik al DLC koop dan is het vaak erg laat ergens in de uitverkoop, dus ik heb nergens om op te stemmen. Al heb ik wel een idee waar deze prijs naartoe zal gaan......

Is het nu ook de bedoeling dat mensen die in het beste RPG topic op een bepaalde DLC gestemd hebben :saint:, hun stem aanpassen?
Image

Re: PXtR Beste DLC award 2016

6
Als het mag meetellen: de Survival Mode update DLC van Uncharted 4.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PXtR Beste DLC award 2016

7
Captain Witwicky wrote:Als het mag meetellen: de Survival Mode update DLC van Uncharted 4.
I second that

Uncharted 4 Survival Mode
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR Beste DLC award 2016

8
Echt een grote DLC fan ben ik niet. Bijgevolg heb ik er dan ook niet bijzonder veel gespeeld. Als ik dan toch iets moet kiezen wordt het iets anders dat wat hierboven vermeld is geweest. Maar voor de sport nomineer ik Never Alone Foxtales. Fantastische game toch.
Image

Re: PXtR Beste DLC award 2016

10
NTGSruler wrote:Echt een grote DLC fan ben ik niet. Bijgevolg heb ik er dan ook niet bijzonder veel gespeeld. Als ik dan toch iets moet kiezen wordt het iets anders dat wat hierboven vermeld is geweest. Maar voor de sport nomineer ik Never Alone Foxtales. Fantastische game toch.
Deze is wel van 2015 en niet 2016 :|

Zelf dit jaar nog geen DLC van dit jaar gespeeld, enkel oude dingen. Ik koop DLC meestal een hele tijd later als hij een keer in sale is.
Image

Re: PXtR Beste DLC award 2016

11
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Echt een grote DLC fan ben ik niet. Bijgevolg heb ik er dan ook niet bijzonder veel gespeeld. Als ik dan toch iets moet kiezen wordt het iets anders dat wat hierboven vermeld is geweest. Maar voor de sport nomineer ik Never Alone Foxtales. Fantastische game toch.
Deze is wel van 2015 en niet 2016 :|

Zelf dit jaar nog geen DLC van dit jaar gespeeld, enkel oude dingen. Ik koop DLC meestal een hele tijd later als hij een keer in sale is.
Echt? Ik kon zweren dat het van dit jaar was. De game en de DLC heb ik in ieder geval dit jaar gespeeld ;)
Image

Re: PXtR Beste DLC award 2016

13
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Echt een grote DLC fan ben ik niet. Bijgevolg heb ik er dan ook niet bijzonder veel gespeeld. Als ik dan toch iets moet kiezen wordt het iets anders dat wat hierboven vermeld is geweest. Maar voor de sport nomineer ik Never Alone Foxtales. Fantastische game toch.
Deze is wel van 2015 en niet 2016 :|

Zelf dit jaar nog geen DLC van dit jaar gespeeld, enkel oude dingen. Ik koop DLC meestal een hele tijd later als hij een keer in sale is.
Echt? Ik kon zweren dat het van dit jaar was. De game en de DLC heb ik in ieder geval dit jaar gespeeld ;)
The first expansion for the game, titled Never Alone: Foxtales, was announced on July 16, 2015. Adding new levels and expanding upon the story, the expansion was released worldwide on July 28, 2015 for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One.
https://en.wikipedia.org/wiki/Never_Alone_(video_game)

Welk slotje? :D
Image
cron