Re: Quick News Topic

2551
Assassin's Creed Red is formaal herdoopt als Assassin's Creed: Shadows en er wordt morgen de eerste officiële onthulling gedaan!
Vooral het woord Shadows klinkt interessant. Terug een game in de reeks waar de focus ligt op stealth?
Image

Re: Quick News Topic

2558
Vind het ook best onnozel dat ze voor een zwarte samurai gaan :p Misschien dat het leuk had geweest als dlc "The Legend Of Yasuke" ofzoiets, maar nu ze eindelijk het eens mogelijk maken om te spelen met een Aziatisch persoon, maken ze het weer niet mogelijk :p
Image

Re: Quick News Topic

2559
Ik ben nu met Far Cry 6 bezig, en dat is eigenlijk Far Cry 3 met wat meer gay en inclusivity dat niks toevoegt aan het spel. Nog steeds wel vermakelijk hoor!

En gister had mijn iPhone een update en het meest visuele wat die toevoegde waren pride wallpapers.

Nu is een zwarte samurai in assassins creed misschien wel gewoon een creatieve keuze geweest en heeft het niks met woke te maken. Maar in de huidige industrie ben ik daar wat sceptisch over.

Bedrijven komen er langzamerhand wel achter dat dit misschien wel het nieuws haalt maar qua verkoop niks positiefs toevoegt. Go woke, go broke.

Re: Quick News Topic

2560
Mss zit die sweet baby inc er weer voor iets tussen? Ik ben ook helemaal tegen dat gedoe, ook zeker in de nieuwe Disney films. Als je ziet wat ze proberen door de strot te rammen van jonge kinderen... Het "normale" mag duidelijk niet langer als normaal bestempeld worden. En pas op; ik heb er allemaal niks op tegen maar dat geforceerde gedoe stoort mij wel. Zeker omdat het heel vaak gepaard gaat met een verplichting waardoor het verhaal eronder te lijden heeft. Als je bepaalde etniciteiten of groepen in een samenleving naar voren wil brengen; maak dan nieuwe personages en verhalen op hun maat. Geen doorzeef van een bestaand verhaal met zijn eigen geschiedenis.
Image

Re: Quick News Topic

2561
Sanity penguin wrote: 16 May 2024 10:36 Mss zit die sweet baby inc er weer voor iets tussen? Ik ben ook helemaal tegen dat gedoe, ook zeker in de nieuwe Disney films. Als je ziet wat ze proberen door de strot te rammen van jonge kinderen... Het "normale" mag duidelijk niet langer als normaal bestempeld worden. En pas op; ik heb er allemaal niks op tegen maar dat geforceerde gedoe stoort mij wel. Zeker omdat het heel vaak gepaard gaat met een verplichting waardoor het verhaal eronder te lijden heeft. Als je bepaalde etniciteiten of groepen in een samenleving naar voren wil brengen; maak dan nieuwe personages en verhalen op hun maat. Geen doorzeef van een bestaand verhaal met zijn eigen geschiedenis.
Kans is zeer groot dat deze gasten er weer tussen zitten. Denk dat ze bij Valhalla er ook al bij zaten!
Image

Re: Quick News Topic

2563
Denk niet dat het al gezegd is hier, maar ze hebben nu ook de zwarte covers voor de "slim" PS5. Direct een setje besteld. 🙂 Voorheen was er enkel zilver, paars en rood dacht ik. Het kriebelt toch ook wel om die paarse te bestellen, maar nog even wachten.
Image

Re: Quick News Topic

2564
Op dit moment werkt op PS3 en PSVita alle online van games die P2P gebruiken voor hun online component NIET.
Het is blijkbaar wel is eerder voorgekomen in 2021 en toen heeft het een paar dagen geduurd.

Games die niet werken zijn bv:
GTA4
Red dead redemption
Dead Island + Riptide
Dead Space 3
Resident Evil 5 + 6

Een lijst die nog verder samengesteld wordt, staat in de eerste post:
https://forum.psnprofiles.com/topic/162 ... ntly-down/
Image