Re: Quick News Topic
2821Haha fair enough! Ik begrijp het hoor. Multiplayer kunnen we tegenwoordig maar moeilijk vermijden.
110% met jou eens paveman, gewoon 'old fashioned' SP, al dat moderne MP gedoe vergeten, dan ben je ook niet afhankelijk van sluitende servers enzo . . .paveman wrote: 01 Oct 2024 15:53 Niet met jullie eens. Doe mij maar 'gewoon' old fashioned SP ervaringen. Al dat MP gedoe hoeft van mij niet. Hooguit optionele Coop zoals bij Borderlands het geval is. Al het andere doet het voor mij niet.
Zelfs zonder MP ben je tegenwoordig afhankelijk van sluitende servers om je SP nog te kunnen spelenSora_Lizard wrote: 02 Oct 2024 14:56 110% met jou eens paveman, gewoon 'old fashioned' SP, al dat moderne MP gedoe vergeten, dan ben je ook niet afhankelijk van sluitende servers enzo . . .
Tenzij je toevallig de online trophies al hebt...NTGSruler wrote: 08 Oct 2024 22:08 Mja als je de platinum nog wou halen ben je eraan voor de moeite Jammer genoeg.
Net zoals ik probeer om af en toe NTGSruler terug naar Gran Turismo 5 te krijgen voor die laatste 1 of 2 Loeb challengespaveman wrote: 09 Oct 2024 08:51 Haha! Als paveman daar nog zin in heeft na al die keren proberen die trophy te halen...
Thanks voor het meedenken kolm!
Kolm wrote: 08 Oct 2024 21:23 LittleBigPlanet 3 and all DLC for all LittleBigPlanet games will be delisted at the end of the month.
Grote nostalgie voor die game, zeker als ik zie wat we met GT7 nu hebben en wat we toen met GT5 hadden. Gameplay is GT7 mijlen ver vooruit op GT5, maar ja we spreken dan ook al over ettelijke jaren verschil. Maar terug gaan naar GT5 zit er vermoedelijk niet meer in. PS3 is trouwens losgekoppeld van de televisie. Enkel de PS5Pro en reserve base PS5 komt er nog onder. PS4 staat bij +dochter ondertussen.Kolm wrote: 09 Oct 2024 14:46Net zoals ik probeer om af en toe NTGSruler terug naar Gran Turismo 5 te krijgen voor die laatste 1 of 2 Loeb challengespaveman wrote: 09 Oct 2024 08:51 Haha! Als paveman daar nog zin in heeft na al die keren proberen die trophy te halen...
Thanks voor het meedenken kolm!