Re: Quick News Topic

1025
Age of Empires 4 werd aangekondigd door microsoft, het heeft lang genoeg geduurd. Ben zeer benieuwd welk tijdperk het zal worden ;)



Samen met Rollercoaster Tycoon één van de spellen die ik vroeger enorm veel gespeeld heb.
Image

Re: Quick News Topic

1026
Toon8 wrote:Age of Empires 4 werd aangekondigd door microsoft, het heeft lang genoeg geduurd. Ben zeer benieuwd welk tijdperk het zal worden ;)



Samen met Rollercoaster Tycoon één van de spellen die ik vroeger enorm veel gespeeld heb.
Ik ben echt super blij met dit nieuws! Ik speel AoE 2 nog regelmatig eens en ook 3 heb ik aardig veel gespeeld. Twerd wel eens tijd voor vernieuwing though. :)
Image

Re: Quick News Topic

1028
Tjeefkeuh wrote:Dit is op zich beter dan alle aankondigingen van E3 samen. Alleen wat onnozel dat ze weer een "definitive" edition uitbrengen van 2 en 3
De koe moet gemolken worden zeker ... Ook maar raar voor de 2e game nadat er al een hd editie gekomen is, die ik heb gekocht :P
Ook weer belachelijk dat het windows store 'exclusive' wordt, hopelijk tot dat het weer niet genoeg verkoopt en het dan toch op steam uitkomt. Anders zijn dat voor de pc al 4 verschillende platforms waarop ik games bezit :|
Image

Re: Quick News Topic

1030
gamerke1992 wrote:Ik heb vroeger enorm veel age of empires gespeeld. En dat allemaal door mijn vader. Hij is enorm blij met de aankondiging. Dat is het enige wat hij speelt, verder gamed hij niet.
Kheb ooit van mijn nonkel nog de Collector's Edition van AoE 2 gekregen, ook zowat het enige dat hij speelde denk ik.
Kben benieuwd wat zijn reactie zou zijn.

Re: Quick News Topic

1034
Horizon Zero Dawn van Guerrilla Games wint het Gouden Kalf voor de Beste Interactive. Het Gouden Kalf is een prestigieuze prijs die wordt uitgereikt tijdens Het Nederlandse Film Festival in Utrecht op 29 september.

De grootste winnaar was wel de film Brimstone die maar liefst 6 Gouden Kalveren won.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron