Re: Quick News Topic

1426
FGras wrote:PS Blog GOTY polls staan live.
Al heb ik zelf de meeste van deze games niet gespeeld, toch even gestemd.

https://blog.playstation.com/2020/12/08 ... -are-live/
Leuk om nog eens door die lijsten te gaan, toch alweer een mooie gamejaar :)
Ik heb gestemd op de categorieën waar ik dit jaar ervaring mee had. Redelijk simpel omdat ik maar 2 games op release heb gekocht en gespeeld dit jaar: The Last of Us Part II en Sackboy - A Big Adventure :P

Re: Quick News Topic

1432
NTGSruler wrote:Persoonlijk niet tevreden dat dit gebeurd is.

EA heeft Codemasters overgenomen die de F1 franchise had, alsook Dirt, Project Cars en Grid.

F1 met packs in de maak? :(
Ai dat is heel jammer nieuws... :O Dat waren net nog leuke racegames, waar ze hopelijk niet te veel invloed op zullen uitoefenen om een nieuw verdienmodel te introduceren. Al zal dat ijdele hoop zijn :q:

Re: Quick News Topic

1435
Nee klopt.

Ian Bell, CEO van Slightly Mad Studios heeft gezegd dat Project Cars 4 de meest realistische sim ooit wordt. Ik wil het wel eerst nog zien met EA en PC3 is de minste game in de series tot nu toe kwam realisme (heb de game recent gekocht, moet het wel nog spelen).
Image

Re: Quick News Topic

1436
Kolm wrote:Of zoals ik ergens anders een reactie las: Vanaf nu 2 euro betalen voor een pitstop, 1 euro om over te finish te mogen rijden, 5 euro om vol te tanken, 10 euro voor een andere livery, .... :sad:
en het spel opnieuw kopen als je je auto aan gort rijdt...

Re: Quick News Topic

1437
De officiële Killzone website is verleden tijd. In Shadow Fall heb je nu niet meer de mogelijkheid om clans te vormen. De game blijft voorlopig wel nog online speelbaar.
Blij dat ik met Kolm tijd terug die online trophies heb behaald. Het einde van nog een exclusieve Sony game?
Image

Re: Quick News Topic

1438
Ehm en dat zonder aankondiging? :think:

Niet dat die website echt noodzakelijk is om de platinum te halen, maar het was wel makkelijk om bv die ene makkelijke map met kisten te vinden.
Of om je eigen warzones te maken, wat ook wel op de playstation zelf kan.

Ik denk dat dit inderdaad wel is het begin van het einde van killzone kan zijn :|

Goed dat we dat dus al voor konden zijn! ;)
Image

Re: Quick News Topic

1440
Hmm, wel raar dat de site plots offline is. Ik vond het bij Killzone altijd wel leuk om nog wat stats of dingen te bekijken naast de game zelf.
'k Ben benieuwd of we ooit nog een Killzone-game zullen krijgen, maar vrees ervoor :-"