Re: Quick News Topic

1218
NTGSruler wrote:https://gametransfers.com/gamestop-poss ... cell-game/

Ik hoop het zo hard.... Instant buy! Zou beter eens Blacklist herspelen. Platinum heb ik al maar had de game tijdje terug opnieuw gekocht. Had op de release collectors edition aangeschaft maar ondertussen weer weg gedaan.

Wie volgt hier nog allemaal E3? Ik hoop op goede aankondigingen!
Zijn de servers nog/weer beschikbaar? Ik heb besloten de game niet te spelen als de plat niet meer haalbaar is. Maar anders kunnen we mss nog es samen spelen, of hoe zit die online modus?

Ik had niet eens in de gaten dat de E3 nu zo'n beetje alweer zou zijn. Ik hoop vooral wat van de PS5 te zien, maar that's not going to happen vanwege afwezigheid Sony :lol:

Het zou fantastisch zijn als Squenix vanuit het niks FF VIII HD aan zou kondigen en uitbrengen, maar that's not going to happen vanwege dat SE doesn't give a shit about FF VIII en dat áls ze het zouden doen dit op TGS zou zijn.

Dus ik zou even niet weten naar welke aankondiging ik uit zou moeten kijken, al is de kans groot dat ik alsnog eea vergeet. Kwestie van zoveel naar je backlog kijken dat je geen oog hebt voor de toekomst :lol:
Image

Re: Quick News Topic

1219
Ga je moeten teleurstellen Paveman. Volgens de guide op PSNprofiles zijn er 3 trophies jammer genoeg niet meer haalbaar. Het gaat om de daily challenges waar Ubisoft de support heeft voor stopgezet. De rest van de multiplayer trophies en co op kun je in private match en met een 2e controller behalen.
Image

Re: Quick News Topic

1220
Blijkbaar wel nooit aangekondigd dat die challenges offline zouden gaan. Er is op psnp nog steeds een thread van mensen die tickets naar ubi sturen in de hoop dat ze het fixen. Als antwoord krijgen ze dat het dev team er naar gaat kijken... Wie weet is het net als deus ex :p
Maar doe dan wel zoals ik deed met deus ex: Wacht tot ze echt haalbaar blijken!
Image

Re: Quick News Topic

1223
Ik snap je punt wel Shampi. Wou Paveman de game toch aanraden om te spelen. Nu voor deze game ben ik wat misplaatst want ik ben een huge Splinter Cell fanboy.
Kan goed begrijpen dat hij de game niet wil starten om dan voor altijd 95% completion te zien staan.
Tis erg jammer dat bij veel games zo'n trophies de Platinum op de lange termijn uitsluiten.
Image

Re: Quick News Topic

1224
ShAmPi wrote:Dat vind ik dus jammer.
Een game aan kant laten liggen omdat de plat niet te halen is...

Ze moesten die boel gewoon weer afschaffen...
Dat snap ik. Als ik verder niets te spelen zou hebben zou het mij ook niet uitmaken en als de game voor mij een must play was zou het me niet uitmaken, maar deze zit net in de categorie daaronder en dan gaan dit soort zaken alsnog meespelen voor me. Zie het meer als een kwestie om een keus makkelijker te maken dan een beslissende factor. Anders zou m'n PSNprofiel ook wel 100% completion aangeven ;)

De discussie zullen we vaker hebben gehad, maar ik vind het een enorme toegevoegde waarde en kies te spelen games op waar ik zin in heb en niet puur vanwege de trophies. Ik mis een dusdanig systeem echt wel op de Switch, al vind ik het ook wel weer prettig om te zien dat ik op dat systeem ook de keuze voor de op dat moment te spelen games op soortgelijke details besluit. Kwestie van erachter komen dat het inderdaad niet dé bepalende factor voor me is, al mag iedereen denken/vinden dat dat anders ligt.
Als het me enkel om de trophies zou gaan, zou ik zeker niet zoveel RPG's/games met relatief lastige platinum trophies spelen. Het geeft me vervolgens alleen wel weer een hoop voldoening om zo'n langgerekte of relatief lastige game op platinum te halen, dat dan weer wel.

Volgens mijn backlog lijst heb ik alleen nog 36 titels om uit te kiezen, een lijst die al gefilterd is naar titels die ik écht wil spelen (en waar ik o.a. deze al uit geschrapt heb), en kan ik een titel als deze om zo'n lullige reden schrappen, al zal jij ook begrijpen dat dit nooit de enige reden is (zie ook MGS V topic waarin ik aangeef dat ik de SC serie best leuk vind, maar ik altijd erg zit te worstelen met de controls en game mechanieken). Het is niet voor niets dat ie niet op mijn must play lijst staat.

Oftewel: ik snap je punt en ben het ergens ook met je eens..., maar toch ook niet :lol:. Ik snap in ieder geval niet waarom je wilt dat een systeem afgeschaft wordt, omdat het volgens jou iets onwenselijks met een ander doet. Als voorbeeld/analogie: dat sommige mensen niet met alcohol om kunnen gaan maakt nog niet dat alcohol op zich verkeerd is. Toch? ;)
Image

Re: Quick News Topic

1226
Denk niet dat Shampi zich snel aangevallen voelt.

Ik begrijp je keuze Paveman. Je keuze om RPG'S te spelen is een persoonlijke keuze. Er zijn redelijk wat spelers die denk ik alleen dat soort games spelen voor de platinum.

Het is een nadeel van het trophysysteem dat mensen keuzes van games spelen hier gaan op baseren. Aan de andere kant heb ik zelf prachtige games ontdekt die ik vroeger NOOIT zou spelen net door de toevoeging van trophies.
Image

Re: Quick News Topic

1227
NTGSruler wrote:Denk niet dat Shampi zich snel aangevallen voelt.
Daar ga ik ook van uit, hoor! Het werd alleen wel een heel uitgebreide reactie, waardoor het misschien overkwam of ik me aangevallen voelde ;)
NTGSruler wrote:Ik begrijp je keuze Paveman. Je keuze om RPG'S te spelen is een persoonlijke keuze. Er zijn redelijk wat spelers die denk ik alleen dat soort games spelen voor de platinum.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die RPG's spelen voor de trophies, hoor! :lol:
Het zijn eerder de kortere games die hiervoor gespeeld worden, neem ik aan.
NTGSruler wrote:Het is een nadeel van het trophysysteem dat mensen keuzes van games spelen hier gaan op baseren. Aan de andere kant heb ik zelf prachtige games ontdekt die ik vroeger NOOIT zou spelen net door de toevoeging van trophies.
Ik ben wel benieuwd welke games dat zijn :). Als ik naar mezelf kijk kan ik me namelijk geen games herinneren die ik heb gespeeld vanwege de trophies (die ik anders niet zou spelen)…. Wel dus dat het een doorslag kan geven welke games ik eerder of wel/niet ga spelen als ik niet goed een keus kan maken tussen meerdere games.
Image

Re: Quick News Topic

1230
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Denk niet dat Shampi zich snel aangevallen voelt.
Daar ga ik ook van uit, hoor! Het werd alleen wel een heel uitgebreide reactie, waardoor het misschien overkwam of ik me aangevallen voelde ;)
Image

paveman wrote:
NTGSruler wrote:Ik begrijp je keuze Paveman. Je keuze om RPG'S te spelen is een persoonlijke keuze. Er zijn redelijk wat spelers die denk ik alleen dat soort games spelen voor de platinum.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die RPG's spelen voor de trophies, hoor! :lol:
Het zijn eerder de kortere games die hiervoor gespeeld worden, neem ik aan.
Image

paveman wrote:
NTGSruler wrote:Het is een nadeel van het trophysysteem dat mensen keuzes van games spelen hier gaan op baseren. Aan de andere kant heb ik zelf prachtige games ontdekt die ik vroeger NOOIT zou spelen net door de toevoeging van trophies.
Ik ben wel benieuwd welke games dat zijn :). Als ik naar mezelf kijk kan ik me namelijk geen games herinneren die ik heb gespeeld vanwege de trophies (die ik anders niet zou spelen)…. Wel dus dat het een doorslag kan geven welke games ik eerder of wel/niet ga spelen als ik niet goed een keus kan maken tussen meerdere games.
Image
Image