Re: Quick News Topic

1276
Het zou wel is de doodsteek kunnen zijn van E3 in de huidige vorm... Zonder Corona waren er al veel grote jongens die niet meer gingen komen. Bezoekersaantallen liepen al terug. Ik kan me niet inbeelden dat zelfs zoveel maanden van tevoren er nog geen enkele kosten gedaan zijn. Alleen al aan personeel voor registraties en planning is er een hoop geld weg. Geen idee hoe het zit met kosten voor de huur van de beursruimte die al vastgelegd was of een eventuele vergoeding bij annuleren aan de beursruimte. Misschien dat die kosten voor de beursruimte komen te vervallen omdat het buiten hun wil om is, maar toch.
Image

Re: Quick News Topic

1278
Dat was ook wel het eerste dat ik dacht: geen idee of er hierna nog een E3 georganiseerd zou worden. Zulke grote zalen afhuren om aankondigingen te doen is toch al niet meer van deze tijd, terwijl de meesten alles rechtstreeks via livestream volgen. Om bijeen te komen en demo's te proberen, of de ontwikkelaars zelf op de beurs te bezoeken, kan het wel handig zijn natuurlijk.

Re: Quick News Topic

1284
fsterchele23 wrote:
FGras wrote:Goeie timing ook nu iedereen toch al thuis klaar zit om de live-stream aan te zetten! :’D
Iederen is veel gezegd xd ik moet nog werken

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
wat voor werk doe je dan Sooi ?

Re: Quick News Topic

1286
Nice, thnx FGras! Ik ben normaal gesproken niet zo van de mobile games, maar Lara Croft GO HD (of zo) vond ik zeer geslaagd (net als Hitman GO, waiting for Deus Ex GO), dus vind ik zeker de moeite om weer te downloaden :D. MV2 heb ik ook maar gedownload for the heck of it :D
Image

Re: Quick News Topic

1289
Die online aankondigingen van nieuwe games zijn wel niet helemaal hetzelfde, maar uiteraard veel veiliger. Logische keuze.
Microsoft en Sony zullen de aandacht voor hun nieuwe consoles nu wel op een andere manier moeten zien te krijgen als mensen er niet zelf mee aan de slag kunnen gaan op beursvloeren.

Re: Quick News Topic

1290
Image


Binnenkort krijgen games met lootboxes een PEGI icoontjes op de doos.

Ik vraag mij wel af wat er met de games gaat gebeuren die na een maand dat de game uit is de lootboxes met een update in de game gooien...

Hoedanook, wie kijkt er ooit naar die icoontjes?
cron