Re: Quick News Topic

1352
Man man ik moet echt lachen met de naamgevingen van de Xbox... Ik snap echt niet hoe niemand in het bestuur zich daar vragen heeft bij gesteld. Ik ben iemand die het game nieuws redelijk goed volgt, en zelfs ik heb het vaak moeilijk om het bij te houden :dizzy:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Quick News Topic

1353
Het schijnt dat de verkopen van de Xbox X en S kort na de aankondiging aardig de lucht in zijn geschoten. Enerzijds was er sprake van een prijsdaling, anderzijds verwacht men een hoop onwetenden die dachten een Series X/S te hebben gekocht...

Handig is het inderdaad niet in ieder geval.

Alleen al de controller is totaal niet m'n ding, dus ik blijf ook rustig bij Sony hangen :D. Een Series S als tweede console om wat Xbox exclusives te spelen, klinkt dan weer niet verkeerd, maar ach: ik heb nu al niet genoeg om alles te spelen wat ik wil....
Image

Re: Quick News Topic

1355
Kolm wrote:Ik las het ook... dat geeft eigenlijk al genoeg aan dat je naamgeving een rommeltje is. Al zullen er misschien ook wel mensen tussen zitten die de One X nu nog snel kopen omdat hij uit productie is :)
Ik las al op twitter dat bij wallmart of amazon ofzo de verkoop van de xbox one x flink is gestegen.

Terwijl waarschijnlijk die mensen de xbox series x willen hebben. :’)

Re: Quick News Topic

1357
Ik verwacht dat dat wel wat mee zal vallen: ouders van kinderen zijn vaak niet de early adopters, op enkele (zeer) welgestelde ouders na wellicht. Ik meende dat er op hetzelfde moment dus ook een prijsdaling was én inderdaad het nieuws dat de One uit productie is gegaan maakt dat de run ergens wel te verklaren valt.

Hoe dan ook kunnen we héél simpel concluderen dat de persoon die bij MS verantwoordelijk is voor naamgeving niet direct promotie verdient :lol:
Image

Re: Quick News Topic

1361
Mooie samenvatting van de benaming van de nieuwe Xbox-consoles :lol:
Ik ben benieuwd wat de overname van Bethesda zal betekenen... Er zitten toch een aantal games/reeksen bij die ik graag speel. Misschien eerder tijdelijke exclusiviteit dan volledige exclusiviteit? Alhoewel, de games kunnen perfect op Xbox en pc uitkomen en nog een breed bereik hebben.

Re: Quick News Topic

1362
Sony zet de PlayStation Plus Collectie daar tegenover. Interessant voor mensen die instappen met de PS5 en die games willen spelen. Tegelijkertijd vergroot Sony de lijst van games die beschikbaar zijn op PS5 tijdens de release.

Het lijkt er alvast op dat de nieuwe generatie games en consoles gaming als hobby weer duurder gaan maken. Fysieke games worden duurder en ik zag al overal posts dat de SSD upgraden van de Xbox je ongeveer 220 dollar gaat kosten.
Image

Re: Quick News Topic

1363
NTGSruler wrote:Sony zet de PlayStation Plus Collectie daar tegenover. Interessant voor mensen die instappen met de PS5 en die games willen spelen. Tegelijkertijd vergroot Sony de lijst van games die beschikbaar zijn op PS5 tijdens de release.

Het lijkt er alvast op dat de nieuwe generatie games en consoles gaming als hobby weer duurder gaan maken. Fysieke games worden duurder en ik zag al overal posts dat de SSD upgraden van de Xbox je ongeveer 220 dollar gaat kosten.
tijd dus voor een 2e job te zoeken...
cron