Re: Quick News Topic

1366
paveman wrote:Tja. Inhoudelijk verandert er maar weinig zo te zien. Maar er is niks mis mee dat ze hier eens naar zijn gaan kijken natuurlijk.

Vraag is alleen wel... wat betekent dit voor onze leaderboards....? ;)
Een hoop drama :lol:

De huidige trophypunten die nodig zijn voor elk level en de waarde van trophypunten die elk type trophy heeft, is door de hele community uitgezocht en niet even door Sony bekend gemaakt. Daar is men best wel even mee bezig geweest en tenzij Sony alle details nu wel gaat geven gaat dat dus weer een hele tijd duren.

Voor sites als PSNProfiles wordt dit dus weer een drama om uit te zoeken. Daarnaast gaat mogelijk ook de berekening van statistieken daardoor anders zijn al geloof ik dat een platinum alleen nu niet echt voor completion overall telt. Binnen 1 game telt de platinum alleszins niet voor completion percentage. Als je nog 1 bronzen trophy over hebt, dan staat het op 98 of 99% complete. Er was ooit een tijd dat de platinum wel meetelde voor die completion in een game. Dus misschien dat het voor statistieken nog wel meevalt. Maar wordt dus allemaal afwachten... :q:
Image

Re: Quick News Topic

1367
Zie niet in wat er zo "groot" is aan die wijziging eigenlijk.
Vooralsnog moeilijk in te schatten zonder de nieuwe inschaling echt in actie te zien. Gaan ze ook elke plat hetzelfde inschalen? Denk maar aan games à la "I love mayo" die toch net iets minder indrukwekkend zijn dan bv een Witcher 3 plat.

Zou vanaf morgen geïmplementeerd worden in Europa?
Zullen zien wat het geeft. Ben nu level 30 blijkbaar :D
Image

Re: Quick News Topic

1376
Sora_Lizard wrote:Welk systeem ze gebruiken weet ik niet, als er al een systeem in zit. :lach:

Het gaat geloof ik volledig ad random.
Aha, op mijn PS4 zag ik het nog niet, op mijn PS3 wel al :p vreemd... Zal wel snel allemaal in orde zijn veronderstel ik
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Quick News Topic

1380
Ik vraag mij wel af wat hun beweegredenen hierachter zijn.

Een psychologische trigger dat je meer trophies gaat hunten als je sneller een level omhoog gaat?

Simpelweg dat je trophy score makkelijker te vergelijken is met anderen?

Of een andere reden?