Re: Quick News Topic

1381
FGras wrote:Ik vraag mij wel af wat hun beweegredenen hierachter zijn.

Een psychologische trigger dat je meer trophies gaat hunten als je sneller een level omhoog gaat?

Simpelweg dat je trophy score makkelijker te vergelijken is met anderen?

Of een andere reden?
Ik denk dat je met je eerste gedachte op het goede spoor zit. Beginnende en dan vooral casual gamers zagen hun level in de 'oude' situatie slechts heel langzaam stijgen. Er moest al redelijk veel 'werk' voor verzet worden. In mijn kennissenkring kreeg ik de reacties wel mee en men was erg blij toen de levels ineens veel hoger bleken. Je hebt dan het idee dat je sneller beter wordt. Dat stimuleert!
Meer trophy's hunten zie je dan eerder terug in een hoger level en dat doet het verlangen naar meer ook toenemen, dus ook meer gamen en mogelijkerwijs meer games aanschaffen.
De gamers die daar toch al mee bezig zijn, al dan niet vanwege de trophy's, pakweg vanaf de nieuwe levels 400 / 500 hoeft men niet meer te stimuleren. Dat doen ze vanzelf al. :tong:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Quick News Topic

1382
Sora_Lizard wrote:Ik denk dat je met je eerste gedachte op het goede spoor zit. Beginnende en dan vooral casual gamers zagen hun level in de 'oude' situatie slechts heel langzaam stijgen. Er moest al redelijk veel 'werk' voor verzet worden. In mijn kennissenkring kreeg ik de reacties wel mee en men was erg blij toen de levels ineens veel hoger bleken. Je hebt dan het idee dat je sneller beter wordt. Dat stimuleert!
Meer trophy's hunten zie je dan eerder terug in een hoger level en dat doet het verlangen naar meer ook toenemen, dus ook meer gamen en mogelijkerwijs meer games aanschaffen.
De gamers die daar toch al mee bezig zijn, al dan niet vanwege de trophy's, pakweg vanaf de nieuwe levels 400 / 500 hoeft men niet meer te stimuleren. Dat doen ze vanzelf al. :tong:
Sterker nog, die gaan er nu helemaal niet meer naar kijken en gewoon hard doorgamen. Dat merk ik toch bij mezelf: Een level-up was toch iets wat niet elke week en zelfs niet elke maand gebeurde, maar nu gaat het dusdanig snel dat ik waarschijnlijk niet eens weet of ik nu 1, 2 of 3 levels omhoog ben gegaan in de afgelopen tijd. Ik overdrijf een beetje want in mijn range is 1 level iets van 1-1,5 games van 0 tot platinum spelen. Maar ik merk wel dat ik nu niet meer kan onthouden welk level ik ben. Verder dan 5xx kom ik niet zo vanbuiten :think:

Maar verder denk ik inderdaad dat ze hiermee hopen om die wat meer casual gamers wat meer in de trophies te trekken waardoor ze dan hopelijk ook meer games kopen :)
Image

Re: Quick News Topic

1385
Dit is echt even quick news:

Of ik heb het altijd gemist maar zijn de P en R in PRessxtoRevive anders geworden? Dacht dat ze altijd een echte P en R vorm hadden en niet hoe ik het nu zie. Maar goed dan kan ook aan mij liggen :lol: :nerd:
Image

Re: Quick News Topic

1386
Marty wrote:Dit is echt even quick news:

Of ik heb het altijd gemist maar zijn de P en R in PRessxtoRevive anders geworden? Dacht dat ze altijd een echte P en R vorm hadden en niet hoe ik het nu zie. Maar goed dan kan ook aan mij liggen :lol: :nerd:
Ik heb nog even gezocht naar wat originele logo's:

Hier een van 27-02-2015
Image


Hopelijk een antwoord op jouw vraag. :smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Quick News Topic

1394
Nooit hele gelikte filmpjes, maar ik vind het nog altijd wel mooi om Gamekings te kijken. Bij deze hun unboxings:

Playstation:


Xbox:


Ik mag het hier niet zeggen, maar ik begin toch een lichte voorkeur naar de Xbox te krijgen... :S Wat een strak apparaat, en ik ben ook wel fan van het gamepass concept.


Edit Sora: links YouTube aangepast.