Re: Quick News Topic

1396
FGras wrote:Nooit hele gelikte filmpjes, maar ik vind het nog altijd wel mooi om Gamekings te kijken. Bij deze hun unboxings:

Playstation:


Xbox:


Ik mag het hier niet zeggen, maar ik begin toch een lichte voorkeur naar de Xbox te krijgen... :S Wat een strak apparaat, en ik ben ook wel fan van het gamepass concept.
Hoe durf je :O

Maar even serieus, de PS5 vind ik er persoonlijk veel beter uitzien, maar voor de game pass zou ik het zeker snappen dat je wel interesse hebt in de Xbox. Ieder doet natuurlijk lekker z'n ding, mocht ik echt veel gamen (en mocht m'n portemonnee het toelaten :p ) zou ik deze generatie misschien overwegen om beide consoles te kopen.

PS: @FGras, het "https://www.youtube.com/watch?v=" gedeelte mag je weglaten, enkel wat daarna komt moet tussen de tags, anders werkt het niet. Ik moet ook altijd even zoeken
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Quick News Topic

1397
Aangezien youtube tegenwoordig een hoop extra zooi in zijn URL zet:
Enkel het stukje achter v= tot aan de eerstvolgende & en de & dus niet meenemen.

& is het scheidingsteken tussen de verschillende parameters in de URL en voor = staat de naam van de parameter en na = de waarde voor die parameter.

Parameter v staat waarschijnlijk voor video, dus misschien is dat een manier om het te onthouden? :think:
Image

Re: Quick News Topic

1398
"Hij is nog heel. Ik heb me ingehouden" quote bij de PS5 (12:56). Het volgde na een scene met een hamer om de PS5 uit te pakken! :mad:

Gamekings zijn duidelijk Xbox fanboys (het blijft toch een apart volkje!). Overigens heeft MS het eindelijk voor elkaar om de voeding in de doos zelf onder te brengen. :lach:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Quick News Topic

1399
@ divided & kolm
Het blijft lastig, die youtube linkjes op tapatalk. :D
Sora_Lizard wrote:"Hij is nog heel. Ik heb me ingehouden" quote bij de PS5 (12:56). Het volgde na een scene met een hamer om de PS5 uit te pakken! :mad:

Gamekings zijn duidelijk Xbox fanboys (het blijft toch een apart volkje!). Overigens heeft MS het eindelijk voor elkaar om de voeding in de doos zelf onder te brengen. :lach:
Nou, de meesten van hun hebben enkel een PS5 gepre-orderd dus dat valt wel mee. :p

Re: Quick News Topic

1400
Die Gamekings mannen van middelbare leeftijd die al jaren zo cool en stoer doen gaven altijd al de voorkeur aan de stoere Xdoos. Net als ik demente oude man een duidelijke voorkeur heb voor de PlayStation. :lach:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Quick News Topic

1401
FGras wrote:Nooit hele gelikte filmpjes, maar ik vind het nog altijd wel mooi om Gamekings te kijken. Bij deze hun unboxings:

Playstation:


Xbox:


Ik mag het hier niet zeggen, maar ik begin toch een lichte voorkeur naar de Xbox te krijgen... :S Wat een strak apparaat, en ik ben ook wel fan van het gamepass concept.


Edit Sora: links YouTube aangepast.
We zijn geen sekte die playstation aanbidden he :P Tuurlijk mag je een voorkeur hebben.

Maar ik blijf wel braaf bij mijn vertrouwde platform :D
Image

Re: Quick News Topic

1403
De servers van Middle Earth Shadow of Mordor sluiten op 31 december 2020. Er is in de PS4 versie 1 online trophy voor een Vendetta.
PS3 versie heeft geen online trophies voor zover ik kan zien.
Note: certain features for the Middle-earth: Shadow of Mordor videogame will no longer be available beginning Dec. 31, 2020.

Affected Features:
• The Nemesis Forge feature will no longer be available. Therefore, players will no longer be able to transfer their in-game Nemeses from Middle-earth: Shadow of Mordor to Middle-earth: Shadow of War.
• Vendetta missions and Leaderboards will no longer be available.
• WBPlay will no longer be available, but the epic runes "Orc Hunter" and "Gravewalker" will automatically be awarded to all players.
https://store.playstation.com/en-us/pro ... MORDORGOTY

https://forum.psnprofiles.com/topic/481 ... nt=2190087
Image

Re: Quick News Topic

1404
Kolm wrote:De servers van Middle Earth Shadow of Mordor sluiten op 31 december 2020. Er is in de PS4 versie 1 online trophy voor een Vendetta.
PS3 versie heeft geen online trophies voor zover ik kan zien.
Ik kon mij al niet meer herinneren dat hiervoor een online trophy was :think:
Gelukkig dat het de vorige game is, ik dacht even dat het over Shadow of War ging! :relief:

Re: Quick News Topic

1405
met0t0 wrote:Ik kon mij al niet meer herinneren dat hiervoor een online trophy was :think:
Gelukkig dat het de vorige game is, ik dacht even dat het over Shadow of War ging! :relief:
Ik had verwacht dat ze die wel tegelijk gingen doen, maar gelukkig niet! Het zou wel zomaar de volgende van Warner Bros kunnen worden...

Eerst hitman 2 waar ze sniper assassin servers gaan sluiten voor release van hitman 3 eind januari.
Dan Mad Max 31 oktober.
Nu Shadow of Mordor 31 december.
Shadow of War zou dus zomaar de volgende kunnen zijn eind februari :nerd:
Shadow of War heeft ook een paar online trophies.
Image

Re: Quick News Topic

1408
Serverkosten zijn hoger dan je denkt als je zelf gaat hosten... Zeker als de hardware plots geen nieuwe firmware updates meer krijgt voor nieuwe kwetsbaarheden en er niks anders opzit dan de hardware te vervangen. De prijzen daarvan vallen vaak dik tegen en voor zo'n site kom je niet altijd meer weg met een huis-tuin en keuken servertje dat ergens op een gewone PC draait.

Anderzijds... Telenet heeft zelf toch ook gewoon zo'n hoop servers dat deze ene site het verschil niet gaat maken wat hardware betreft. Dus er zijn nog andere redenen.

Een mogelijk probleem is dat de boel op oude software draait die herschreven moet worden om te kunnen blijven draaien op nieuwere hardware of mee te blijven met de nieuwste security features en dat kan wel een kostelijk plaatje worden. Hier kan het artikel ook naar hinten met 'technische redenen', het hoeft niet noodzakelijk de hardware te zijn die het technische probleem is.

Ik weet niet in hoeverre de redactie achter deze site ook betaald werd of dit op vrijwillige basis deed. Zelf verwacht ik dat minstens een deel van de redactie toch betaald werd omdat het onderdeel is van een commercieel bedrijf. Dus ook daar zou telenet dan op lange termijn besparen op loonkosten.

Verder weet ik ook niet in hoeverre 9lives echt geld opbracht voor telenet behalve dan misschien wat via advertenties. In dat geval zou het dus iets zijn wat geld kost maar weinig tot niets opbrengt.
Image