Wander ziet er idd vreemd maar leuk uit. Het heeft een "Journey" vibe over zich vind ik, maar dan in een of andere jungle.
En ja die thumbs met het logo erop, zien er wel leuk uit in de filmpjes.
BTW, de trailer van COD werkt niet meer, Activision heeft hem erafgehaald
Re: Nieuwste Gametrailers
17Was te denken dat er maar 1 achterlijke gameserie ging moeilijk doen...
18Opletten dat we niet gebanned worden vn yt...ShAmPi wrote:Was te denken dat er maar 1 achterlijke gameserie ging moeilijk doen...
19ik kan niet op voorhand weten welk bedrijf moeilijk gaat doen omdat je een trailer deelt die trouwens het bedrijf meer geld kan opbrengen...dividedx11 wrote:Opletten dat we niet gebanned worden vn yt...ShAmPi wrote:Was te denken dat er maar 1 achterlijke gameserie ging moeilijk doen...
20Ik weet het, erg vervelend, was ook niet kwaad bedoelt hoor en als het gebeurt dan is het zo. Ik heb het ook eens gehad op m'n eigen YT kanaal, 6 maanden gebanned maar dat was een ander verhaal. Als een video er gewoon wordt afgehaald en je krijgt een standaard melding is dat geen probleem.ShAmPi wrote:ik kan niet op voorhand weten welk bedrijf moeilijk gaat doen omdat je een trailer deelt die trouwens het bedrijf meer geld kan opbrengen...dividedx11 wrote:Opletten dat we niet gebanned worden vn yt...ShAmPi wrote:Was te denken dat er maar 1 achterlijke gameserie ging moeilijk doen...
21Deze game heeft mijn interesse gewekt!ShAmPi wrote: Wander - GDC and PAX East 2015 Trailer
En hoort dit topic niet juist in de gamebizz-nieuws subforum te staan?
27Mortal Kombat X - TV Commercial Live Action Trailer [PS4/PS3]
Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Official Operator Gameplay Trailer [NL] [PS4]
Tekken 7 - Josie Rizal, Jin Kazama & Devil Jin Reveal Trailer [PS4]
Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Official Operator Gameplay Trailer [NL] [PS4]
Tekken 7 - Josie Rizal, Jin Kazama & Devil Jin Reveal Trailer [PS4]
28Topic moved zoals FGras gezeit had
Alsook dan staat Quick Games topic niet alleen
Alsook dan staat Quick Games topic niet alleen
30Jawadde, de ShAmPi is goed bezig.
Normaal kijk ik naar een trailer die is uitgekomen op het kanaal van IGN of Gamespot ofzo, maar de trailers worden bij ons zo snel geupload dat ik ze meteen op het PxTRkanaal kan bekijken.
Normaal kijk ik naar een trailer die is uitgekomen op het kanaal van IGN of Gamespot ofzo, maar de trailers worden bij ons zo snel geupload dat ik ze meteen op het PxTRkanaal kan bekijken.