Re: Quick News Topic

2582
Kolm wrote: 02 Jun 2024 15:43 Vermoeden is dat de PS5 pro eind dit jaar komt.

Ergens in een Discord liet iemand van Sony vallen 'new Astro is for the PS5 pro, oops, I said too much'.
Officieel komt de nieuwe Astro al in september.
Als dit zo is dan zullen ze toch binnenkort de PS5Pro gaan moeten aankondigen. Zouden ze zoiets doen op Summer Game Fest? Geen idee. Aangezien Astro Bot al in september komt gaan ze rap een aankondiging moeten doen. Als dit correct zou zijn, dan is het vreemd dat ze deze week een SoP hebben gedaan en geen Showcase.
Image

Re: Quick News Topic

2585
De pre orders voor Concord staan open en de standaard editie kost 40 euro. Je zou toegang krijgen tot een aantal speelmodi en een roster van 16 mannetjes en 12 maps.
Nog steeds bizar dat ze hier geld voor vragen desondanks de grote backlash online op het zien van deze game. Had verwacht dat ze deze nog gewoon day-1 op ps plus zouden gooien en dan had ik het nog een kans op leven zien hebben. (Al hebben we gezien dat de nintendo rip-off Foamstars ook geen lang leven gegund werd).
Bovendien zou je op steam weer de nodige verplichte psn login krijgen.

Ik dacht dat een van deze dagen ook de pre orders van Astro bot open gaan en volgens een aantal bronnen zou deze 60 euro kosten wat ik nog wel durf overwegen dan :)
EDIT:
Het staat toch voor 70 euro in de store, wat ik wel iets te veel van het goede vind
Image

Re: Quick News Topic

2586
Concord is hard pass voor mij.

Denk eraan dat Astrobot een full game is nu. Wat we bij de release van de PS5 kregen was in essentie een zéér uitgebreide demo. Heb nog geen tijd gehad om eventueel Astrobot te preorderen, maar als ik het doe koop ik fysiek. Astrobot is zo'n game dat je fysiek moet hebben.
Image

Re: Quick News Topic

2587
NTGSruler wrote: 07 Jun 2024 12:29 Concord is hard pass voor mij.

Denk eraan dat Astrobot een full game is nu. Wat we bij de release van de PS5 kregen was in essentie een zéér uitgebreide demo. Heb nog geen tijd gehad om eventueel Astrobot te preorderen, maar als ik het doe koop ik fysiek. Astrobot is zo'n game dat je fysiek moet hebben.
Sowieso! Maar denk voor mij dat het iets te kort zal zijn voor zo'n bedrag. Denk dat ik die periode eerder voor AC Shadows en Silent Hill zal gaan (als de reviews wat meezitten dan).
Image

Re: Quick News Topic

2588
Ik begrijp je volledig. De nieuwe Astro Bot is een gevalletje Ratchet and Clank Rift. Fantastische game maar 70 euro en op 10 uurtjes heb je de platinum. Heb die game ook nooit op release gekocht, maar in sale. Trouwens R&C zal nooit echt laag in prijs te vinden zijn. Net zoals Astro Bot binnenkort.
Image

Re: Quick News Topic

2589
Nee idd! Daarmee dat ik wat twijfel ergens ook, want die 3th party games reduceren vaak snel in prijs. Heb Alan Wake 2 ook relatief snel na release gekocht voor minder dan 50 euro in de playstation store zelfs.
En ik heb een maand geleden ofzo Sea Of Thieves gekocht voor 40 euro terwijl een kameraad van mij die enkele dagen geleden al had voor 30 euro...
Image

Re: Quick News Topic

2595
Tijd om Astrobot nog eens op te zetten dan!
En toch jammer dat uiteindelijk sony de lego game niet aangekondigd heeft in hun eigen state of play. Anderzijds ook weer verstaanbaar want bij summer game fest heb je direct je volledige publiek van playstation, pc and switch gamers. En anders had Geoff helemaal niets meer te tonen gisteren, want ik heb spijt dat ik tot 1 uur ben opgebleven hiervoor :p
Image
cron