Re: Quick News Topic

2598
NTGSruler wrote: 08 Jun 2024 11:03 Kolm: BF3 wil ik mss nog de DLC trophies doen, maar dan moet ik de game terug aanschaffen.

Ook nog interessant op SGF: nieuwe trailer van Monster Hunter Wilds en de DLC voor Alan Wake II wat ik trouwens ooit nog wil spelen.
De walk on van Sam Lake op het podium was nog het meest geniale van de avond :p
Ik ben tbh ook wel wat benieuwd naar Black Myth Wukong. Alleen hoop ik niet dat er een te harde focus is op het souls like genre.
Heb online wat opgezocht en er zouden elementen van souls like inzitten, maar blijkbaar zou het ook geïnspireerd zijn door god of war!
Image

Re: Quick News Topic

2599
Ik las net dat die laatste fysiek met enkel een code in het doosje komt...

En blijkbaar zijn de trophies voor Astro Bot in de nieuwe update timed. Je kan nu een trophy halen, dan eentje 60 dagen voor launch van de nieuwe Astro Bot game, 30 dagen voor launch en op launch day zelf.
Image

Re: Quick News Topic

2602
NTGSruler wrote: 08 Jun 2024 16:29 Beetje dom inderdaad...
Welke game gaat dit over?

Ik heb nooit Battlefield gespeeld en dus ook geen plannen om die te starten :lol:

Maar moet misschien wel is verder met Mass effect 3 (heb de online wel, maar online connectie maakt iets anders makkelijker omdat je niet alles perfect moet doen) en Dead space 3 staat ook nog in backlog :q:
Image

Re: Quick News Topic

2603
Kolm wrote: 08 Jun 2024 18:32
NTGSruler wrote: 08 Jun 2024 16:29 Beetje dom inderdaad...
Welke game gaat dit over?

Ik heb nooit Battlefield gespeeld en dus ook geen plannen om die te starten :lol:

Maar moet misschien wel is verder met Mass effect 3 (heb de online wel, maar online connectie maakt iets anders makkelijker omdat je niet alles perfect moet doen) en Dead space 3 staat ook nog in backlog :q:
Black Myth: Wukong
Image

Re: Quick News Topic

2604
Die Xbox showcase gisteren... Gewoon wauw! Een van de sterkste die ik in jaren gezien heb. Aankondiging na aankondiging met telkens de release datum erbij. Denk dat 80% van wat ze toonden er oprecht leuk en interessant uitzag.
Doom: The Dark Ages zou ook naar ps5 komen wat ik enkel maar toejuich!
Een niuwe game van Life Is Strange met Max terug in de hoofdrol.
Stalker zag er ten opzichte van vorig jaar vele malen beter uit.
Perfect dark zag er ook heel fijn uit als een combinatie van Mirror's edge en Deus Ex?
Erg jammer dat Fable een console exclusive is, want die zag er echt tof uit.
Indiana Jones leuk tof.
En nog zoveel meer :p
Image

Re: Quick News Topic

2605
Mr.Wolf wrote: 10 Jun 2024 08:58 Die Xbox showcase gisteren... Gewoon wauw! Een van de sterkste die ik in jaren gezien heb. Aankondiging na aankondiging met telkens de release datum erbij. Denk dat 80% van wat ze toonden er oprecht leuk en interessant uitzag.
Doom: The Dark Ages zou ook naar ps5 komen wat ik enkel maar toejuich!
Een niuwe game van Life Is Strange met Max terug in de hoofdrol.
Stalker zag er ten opzichte van vorig jaar vele malen beter uit.
Perfect dark zag er ook heel fijn uit als een combinatie van Mirror's edge en Deus Ex?
Erg jammer dat Fable een console exclusive is, want die zag er echt tof uit.
Indiana Jones leuk tof.
En nog zoveel meer :p
Doom en Indiana Jones ga ik zeker ooit spelen!
Perfect dark heeft mijn interesse. En als ik een Windows PC had, dan ging ik de Age of Mythology remake ook zeker halen.
Ik denk wel dat dit de beste presentatie in de afgelopen 5 jaar was.

Re: Quick News Topic

2606
Bij Call of Duty zijn ze ondertussen toch helemaal vant padje af...
Call of Duty: Black Ops 6 vereist continue online connectie, ook voor singleplayer

Call of Duty: Black Ops 6 is een "always online" game en vereist dus een continue online connectie, ook voor de singleplayer.

De reden voor die always online vereist heeft te maken met het feit dat Call of Duty: Black Ops 6 in elke game mode gebruik maakt van texture streaming om zo, aldus Activision, de best mogelijke visuals te bekomen en tegelijk de grootte van de game op de harde schijf enigszins te beperken.

On constante internetverbinding is dus vereist voor elke game mode, ook de Campaign. Op consoles zal de singleplayer echter wel speelbaar zijn zonder dat je een Game Pass Core of PlayStation Plus abonnement moet hebben.

https://www.4gamers.be/nieuws/84921/1/c ... ngleplayer
Gevolgd door dit artikel:
Call of Duty: Black Ops 6 vereist 309 GB aan opslagruimte

Gooi alvast alle games van je SSD, want volgens Microsoft heeft de nieuwe Call of Duty maar liefst 309,85 GB ruimte nodig. Wat van Call of Duty: Black Ops 6 zowat de grootste game in de geschiedenis van de shooterserie maakt. Misschien zelf de grootste game ooit?

De install size van Black Ops 6 staat op de productpagina van Xbox.com. Volgens de beschrijving heb je op Xbox Series X en S maximaal 309,85 GB aan opslagruimte nodig. Een enorm installatiebestand wat doet vermoeden dat deze meer dan enkel de shooter zelf bevat.


Volgens andere bronnen zit ook Call of Duty HQ hierbij gerekend, de game launcher hub van Activision. Of die ook andere games zoals Modern Warfare 3 erbij rekent is niet duidelijk.

Eerder maakte Xbox tijdens de Xbox Games Showcase bekend dat Black Ops 6 zowel een campaign, multiplayer als klassieke Zombies-modus zal bevatten. De game krijgt ook een vernieuwd bewegingssysteem en verschijnt 25 oktober.

https://invader.be/call-of-duty-black-o ... lagruimte/
Dus constant online... zogenaamd om install kleiner te maken... en dan toch nog meer dan 300GB? :L:

Hopelijk is die 300GB toch met alles geïnstalleerd want anders mag je alleen nog maar CoD spelen als je ook nog een update daarvoor wil kunnen installeren :q:
Image

Re: Quick News Topic

2608
Kan goed zijn dat het met de HQ launcher inbegrepen is.
Heb het even opgezocht: de launcher alleen is al 50gb blijkbaar. Dus hoe meer games ze erin onderbrengen hoe groter de file size natuurlijk.
Niet vergeten dat je stukken van de game kan verwijderen als je het niet speelt. Denk aan de campaign bijvoorbeeld.
Ik vraag mij trouwens af als die 300gb dan is als je alle games geïnstalleerd hebt sinds Modern Warfare II.
Ik heb daarnet mijn file op PS5 eens bekeken en die is 177gb. Als ik dan manage game content doe zie ik voor mezelf:

Warzone is geïnstalleerd. MW II + MW III Multiplayer geïnstalleerd. En 2 campaign packs voor MW III. De 2 campaign packs voor MW II + co op heb ik niet geïnstalleerd. Staat jammer genoeg niet bij hoeveel gb dit is tenzij ik op install klik. Ik weet dat ik direct de download kan stoppen, maar heb daar nu geen zin in ^^
Image
cron