Re: Quick News Topic

2613
NTGSruler wrote: 11 Jun 2024 14:14 @Kolm: zoals ik dacht.

https://x.com/CODUpdates/status/1800273 ... SaspA&s=19
Gelukkig maar... anders had het echt belachelijk geweest :q:


Afgelopen tijd eigenlijk voor het eerst in lang dat er weer is games zijn aangekondigd die echt mijn interesse wekken.

Astro Bot zeker en ook Assassin's Creed Shadows, deze heb ik ook allebei een pre order voor staan.

Nieuwe Life is strange game (ok, die 80 euro digitale versie waar je dus voor 30 euro extra, 2 weken eerder hoofdstuk 1 en 2 kan spelen en wat skins, is wel van de pot gerukt)

Lego Horizon Adventures ziet er ook mooi uit.

Er waren nog wel een paar dingen maar daar ben ik de titel alweer van kwijt :lol:
Image

Re: Quick News Topic

2614
Game Mania zoekt overnemer voor 35 winkels in België en Nederland
Heroik, het moederbedrijf van winkelketen Game Mania, krijgt bescherming tegen zijn schuldeisers. Dat heeft de ondernemingsrechtbank van Antwerpen beslist. Het bedrijf gaat nu op zoek naar een overnemer.

Volledig artikel:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06/20 ... kt-overne/


Het verbaast niet helemaal natuurlijk, zeker de laatste tijd probeerden ze vanalles dat niet rechtstreeks met games te maken had.
Image

Re: Quick News Topic

2617
Sanity penguin wrote: 21 Jun 2024 13:15 Zenmaster die naar te veel Game Mania locaties is gegaan ja!
:lol: heb ze in België echt allemaal gedaan behalve W-Vl...

Maar ja, dit zag je wel van ver aankomen. Het moment dat ik voor het eerst echt dacht, "oei het komt niet goed met GM", was toen ik het logo GM/pop´d in een mail zag. Heeft ook niks uitgehaald denk ik want ze verkopen die dingen al jaren, samen met andere spullen. De nieuwe in Genk is wel mooi en heel goed gelegen (als je met de auto gaat), maar ja.. zoals ik net zei, het concept is hetzelfde. En als je het al moeilijk hebt en je prijzen zijn nog altijd hoger dan bij de meeste andere winkels, en soms 2 of 3 werknemers tegelijk aanwezig... :?
Vrees dat het niet meer goed komt. Tenzij nóg meer filialen sluiten. Alles gaat meer en meer online, we hebben zelf hier die discussies al meermaals gevoerd.

Nog snel mijn bon gebruiken...
Image

Re: Quick News Topic

2618
Voor mij zijn ze uit de gratie gevallen toen ze hun puntensysteem hebben aangepast. Nu moet je je punten inwisselen voor tegoed dat dan maar 3 maanden geldig is terwijl je vroeger hier minstens een jaar de tijd voor had (of mss langer?).
Verder moet ik al minimum 30-40 minuten rijden om naar een GM winkel te gaan. Ene kant is richting Brugge waar ik "de ring van Brugge" moet doen waar je eigenlijk enorm veel tijd verliest. Andere kant is Roeselare en dat is eigenlijk ook geen cadeau om daar vlot te geraken. De meeste aankopen die ik nog doe bij GM zijn PSN kaarten.
Image