Operation Abyss: New Tokyo Legacy - Intro Trailer [PS Vita]
Titan Souls - Evolution Trailer [PS4/PS Vita]
Re: Nieuwste Gametrailers
48MLB '15: The Show - The Road [PS4/PS3/PS Vita]
Payday 2: Crimewave - Pre Order Now Trailer [PS4]
GUNS UP! - Gameplay Trailer [PS4]
Payday 2: Crimewave - Pre Order Now Trailer [PS4]
GUNS UP! - Gameplay Trailer [PS4]
50LEGO Dimensions - Official Announce Trailer [PS4/PS3]
Call of Duty: Black Ops III - BackInBlack [PS4]
Call of Duty: Black Ops III - BackInBlack [PS4]
51Shampmans, helpt het als we jou zeggen wanneer er een nieuwe trailer verschijnt van een spel? Zo kan je die gemakkelijker op onze channel zetten
Ik heb dus net een nieuwe trailer op gamespot gezien van The Witcher III.
Dat spel heeft precies wel een ongelofelijk grote wereld. Geen wonder dat je 200 uur nodig hebt om het uit te spelen.
Ik heb dus net een nieuwe trailer op gamespot gezien van The Witcher III.
Dat spel heeft precies wel een ongelofelijk grote wereld. Geen wonder dat je 200 uur nodig hebt om het uit te spelen.
52Deze avond nieuw artikel op de blog met een overzicht met de trailers van de week en wat uitleg
53Tuurlijk. Bedoeling van deze topic is dat iedereen die trailer tegenkomt hem hier post
54Ok good. Komt voor mekaar. En dan hebt ge er nu al een trailer bijShAmPi wrote:Tuurlijk. Bedoeling van deze topic is dat iedereen die trailer tegenkomt hem hier post
55@SHampmans, kun jij een afbeelding maken voor mijn artikel dat ik gisteren heb gemaakt? Maak er ook even Trailer saturday van (en vergeet ook de datum in de titel niet aan te passen.ShAmPi wrote:Tuurlijk. Bedoeling van deze topic is dat iedereen die trailer tegenkomt hem hier post
56Gebruik de redactielounge als je zoiets vraagt. Nu is het toch gepublished onder de naam trailer Fridaydividedx11 wrote:@SHampmans, kun jij een afbeelding maken voor mijn artikel dat ik gisteren heb gemaakt? Maak er ook even Trailer saturday van (en vergeet ook de datum in de titel niet aan te passen.ShAmPi wrote:Tuurlijk. Bedoeling van deze topic is dat iedereen die trailer tegenkomt hem hier post
Maak er in het vervolg gewoon trailer roundup van bijvoorbeeld.
57Het paste in dit topic [SMIRKING FACE]Maxidomino wrote:Gebruik de redactielounge als je zoiets vraagt. Nu is het toch gepublished onder de naam trailer Fridaydividedx11 wrote:@SHampmans, kun jij een afbeelding maken voor mijn artikel dat ik gisteren heb gemaakt? Maak er ook even Trailer saturday van (en vergeet ook de datum in de titel niet aan te passen.ShAmPi wrote:Tuurlijk. Bedoeling van deze topic is dat iedereen die trailer tegenkomt hem hier post
Maak er in het vervolg gewoon trailer roundup van bijvoorbeeld.
59FINAL FANTASY XIV: Heavensward - Opening Movie [PXtR]
En The Witcher ook toegevoegd en in maxidomos post aangepast )
En The Witcher ook toegevoegd en in maxidomos post aangepast )
60Destiny - Expansion II House of Wolves - Official Prologue Trailer [PS4/PS3]