Re: Nieuwste Gametrailers

51
Shampmans, helpt het als we jou zeggen wanneer er een nieuwe trailer verschijnt van een spel? Zo kan je die gemakkelijker op onze channel zetten :smug:
Ik heb dus net een nieuwe trailer op gamespot gezien van The Witcher III.
Dat spel heeft precies wel een ongelofelijk grote wereld. Geen wonder dat je 200 uur nodig hebt om het uit te spelen.
Image

55
ShAmPi wrote:Tuurlijk. Bedoeling van deze topic is dat iedereen die trailer tegenkomt hem hier post
@SHampmans, kun jij een afbeelding maken voor mijn artikel dat ik gisteren heb gemaakt? Maak er ook even Trailer saturday van :p (en vergeet ook de datum in de titel niet aan te passen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

56
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Tuurlijk. Bedoeling van deze topic is dat iedereen die trailer tegenkomt hem hier post
@SHampmans, kun jij een afbeelding maken voor mijn artikel dat ik gisteren heb gemaakt? Maak er ook even Trailer saturday van :p (en vergeet ook de datum in de titel niet aan te passen.
Gebruik de redactielounge als je zoiets vraagt. Nu is het toch gepublished onder de naam trailer Friday :P
Maak er in het vervolg gewoon trailer roundup van bijvoorbeeld.
Image

57
Maxidomino wrote:
dividedx11 wrote:
@SHampmans, kun jij een afbeelding maken voor mijn artikel dat ik gisteren heb gemaakt? Maak er ook even Trailer saturday van
Image
(en vergeet ook de datum in de titel niet aan te passen.
Gebruik de redactielounge als je zoiets vraagt. Nu is het toch gepublished onder de naam trailer Friday
Image

Maak er in het vervolg gewoon trailer roundup van bijvoorbeeld.
Het paste in dit topic [SMIRKING FACE]
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image