E3 2018

1
Image


Binnen enkele dagen is het bijna weer zo ver. Post in dit topic naar welke games en andere aankondigen het meest uitkijkt op deze editie van de e3 beurs.

Line up:

Electronic Arts ‘EA Play’
Zaterdag 9 juni – 20:00 uur
Microsoft Xbox
Zondag 10 juni – 22:00 uur
Bethesda Showcase
Maandag 11 juni – 03:30 uur
Square Enix
Maandag 11 juni – 19:00 uur
Ubisoft
Maandag 11 juni – 22:00 uur
Sony PlayStation Showcase
Dinsdag 12 juni – 03:00 uur
Nintendo E3 Direct
Dinsdag 12 juni – 18:00 uur
Image

Re: E3 2018

3
Gamefreak wrote:verwarrend, officieel is het van 12 tot 14 juni maar de 'showcases' zijn van 9 tot 12.
Was vroeger toch ook al zo? Eerst de nieuwe games/hardware voorstellen en dan een paar dagen show op de beursvloer voor de pers en andere bezoekers.

Re: E3 2018

4
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:verwarrend, officieel is het van 12 tot 14 juni maar de 'showcases' zijn van 9 tot 12.
Was vroeger toch ook al zo? Eerst de nieuwe games/hardware voorstellen en dan een paar dagen show op de beursvloer voor de pers en andere bezoekers.
geen idee, nooit op gelet eigenlijk.

Re: E3 2018

5
Image



Volgende week maandagnacht zal de Sony E3 2018 showcase plaatsvinden en tijdens deze show zal Sony verschillende games gaan laten zien. Ze pakken het dit jaar ietsje anders aan, aangezien de focus van deze show voornamelijk ligt op Death Stranding, The Last of Us: Part II, Ghost of Tsushima en Spider-Man.

In aanloop naar deze showcase zal Sony vanaf morgen bijna elke dag een nieuwe game gaan aankondigen. Sony doet dit dagelijks om 17:00 uur via een livestream die te volgen zal zijn via Twitch, YouTube, Facebook en Twitter. Het schema voor de komende dagen is als volgt.

Woensdag 6 juni – Aankondiging nieuwe PlayStation 4 game met PlayStation VR ondersteuning.

Donderdag 7 juni – Bekendmaking releasedatum van een titel van Sony Worldwide Studios.

Vrijdag 8 juni – Aankondiging nieuwe PlayStation 4 game.

Zaterdag 9 juni – Aankondiging nieuwe PlayStation VR game.

Zondag 10 juni – Aankondiging van een langverwachte game voor PlayStation VR.

https://blog.eu.playstation.com/2018...e/#sf191002144
Last edited by coolgamer on 05 Jun 2018 12:42, edited 2 times in total.
Image

Re: E3 2018

6
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:verwarrend, officieel is het van 12 tot 14 juni maar de 'showcases' zijn van 9 tot 12.
Was vroeger toch ook al zo? Eerst de nieuwe games/hardware voorstellen en dan een paar dagen show op de beursvloer voor de pers en andere bezoekers.
geen idee, nooit op gelet eigenlijk.
Wat Tjeefkeuh zegt klopt: de persconferenties hebben altijd al voor de beurs plaats gevonden.

@aankondigingen: ik ben benieuwd of hier al wat vuurwerk tussen zit, of dat het echt hooguit opwarmertjes zijn voor de uiteindelijke conferentie van Sony. Ik ben ook benieuwd of dat Sony wederom als grote winnaar van het podium stapt dit jaar, of dat Nintendo en/of Microsoft nog kunnen verrassen. Ik hoop in ieder geval op een New Super Mario Bros Switch :)
Image

Re: E3 2018

9
Sanity penguin wrote:Die release date van 07/06 zal waarschijnlijk die van Days Gone worden, niet?
Diene was opgeschoven naar 2019 dacht ik. Met die aankondigingen voor e3 verwacht ik niks meer dan vr en indie games eigenlijk

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2018

14
Dikke zak zetters, 5 minuten battlefield en twas nog niet eens echte gameplay. En toen ze die royale mode aankondigde en het publiek no en boo begon te roepen vond ik het echt wel zielig voor de makers :P Ik heb trouwens niets tegen die mode. Zal moeten wachten tot er youtube filmpjes over de gameplay naar buiten komen tijdens het event. Toch raar dat ze niets tonen tijdens de hoofdshow.

De rest van de show was inderdaad maar flauw, maar dat zijn we al gewend de laatste jaren. Je moet maar eens iets nieuw proberen te zeggen over dezelfde soort sports games die ze altijd uitbrengen :P Was wel grappige hoe de chat begon te rage'n over die mobile game :D
Image

Re: E3 2018

15
Heb ook net de persconferentie bekeken. Was inderdaad wel een kleine tegenvaller. De enige gameplay die we gezien hebben was van Unravel 2 :p Battlefield V mocht ook wel een live demonstratie krijgen vond ik. Vooral veel lieve woordjes gehoord. Het leukste van de show was de aankondiging van de nieuwe star wars game!
Image
cron