Re: E3 2018

17
Ok, Microsoft "wint" dit jaar waarschijnlijk wel. Alleen al met trailers van Sekiro en Cyberpunk 2077. Dan ook nog Metro Exodus, Ori 2, Fallout 76, ...
En daarnaast ook nog het praten tot een minimum gehouden. 8.5/10

Re: E3 2018

20
Tjeefkeuh wrote:Ok, Microsoft "wint" dit jaar waarschijnlijk wel. Alleen al met trailers van Sekiro en Cyberpunk 2077. Dan ook nog Metro Exodus, Ori 2, Fallout 76, ...
En daarnaast ook nog het praten tot een minimum gehouden. 8.5/10
Voor mij 'winnen' ze het hier absoluut niet mee iig. Geen enkele van de games die je hier noemt vind ik interessant, inclusief Dying Light 2.
Van mij mag Sony deze E3 'verliezen' met allemaal (voor Westerlingen blijkbaar) oninteressante turn-based JRPG's :D ;)
Image

Re: E3 2018

21
paveman wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ok, Microsoft "wint" dit jaar waarschijnlijk wel. Alleen al met trailers van Sekiro en Cyberpunk 2077. Dan ook nog Metro Exodus, Ori 2, Fallout 76, ...
En daarnaast ook nog het praten tot een minimum gehouden. 8.5/10
Voor mij 'winnen' ze het hier absoluut niet mee iig. Geen enkele van de games die je hier noemt vind ik interessant, inclusief Dying Light 2.
Van mij mag Sony deze E3 'verliezen' met allemaal (voor Westerlingen blijkbaar) oninteressante turn-based JRPG's :D ;)
Het lijkt mij alleszins wel een goeie zet om massas games van uiteenlopende genres te tonen waar veel mensen op zaten te wachten. Alleen zijn de interessante (volgens mij) allemaal multiplatform. XBox als console is waarschijnlijk bijna dood.

Trouwens, vindt niemand het raar dat Ninja Theory, die het boegbeeld waren van onafhankelijke AA studios nu ineens opgekocht wordt door Microsoft?

Re: E3 2018

22
Daar heb je helemaal gelijk in, hoor! Het zijn alleen allemaal voor mij oninteressante games.
Ik ben ook wel benieuwd naar Nintendo overigens. Gaan er nog system seller games volgen...?
Image

Re: E3 2018

23
Zeer sterke show van Microsoft! Ze hebben veel games laten zien. Ze hebben momenteel de lat hoog gelegd voor Sony. Ik ben nu vooral benieuwd naar wat Sony nog gaat laten zien van andere games buiten hun "grote 4". Ik gok dat ze het sowieso nog even gaan hebben over call of duty, maar voor de rest geen idee.
Bethesda ga ik seffens nog even bekijken :)
Image

Re: E3 2018

24
Mr.Wolf wrote:Zeer sterke show van Microsoft! Ze hebben veel games laten zien. Ze hebben momenteel de lat hoog gelegd voor Sony. Ik ben nu vooral benieuwd naar wat Sony nog gaat laten zien van andere games buiten hun "grote 4". Ik gok dat ze het sowieso nog even gaan hebben over call of duty, maar voor de rest geen idee.
Bethesda ga ik seffens nog even bekijken :)
Ik verwacht ook wel wat Square Enix in de Sony show. Wellicht een release datum voor de FF VII remake.
Image

Re: E3 2018

25
Vond Bethesda eigenlijk ook zeer sterk! Veel nieuwe dingen getoond en verteld. Vooral een heel fijn begin en einde. Ik zie op de een of andere manier Pete Hines en Todd Howarts graag bezig :p Ook wel een gek gevoel dat er zelfs al dingen verteld werden over de nieuwe next gen...
Image

Re: E3 2018

26
Tjeefkeuh wrote:Ok, Microsoft "wint" dit jaar waarschijnlijk wel. Alleen al met trailers van Sekiro en Cyberpunk 2077. Dan ook nog Metro Exodus, Ori 2, Fallout 76, ...
En daarnaast ook nog het praten tot een minimum gehouden. 8.5/10
minermb wrote:DYING LIGHT 2 OMGGGGGGGG. Voor mij heeft microsoft al de beste conference
Al goed en wel veel games maar toch nie exclusief buiten hun eigen grote franchises die nog een vervolg krijgen en forza wacht ik al nie mer op zenne. Kbegrijp dan niet dat je zegt dat die 'winnen'. Voor mij is voorlopig dan Bethesda de 'winnaar'.

Het trekt aandacht naar xdoos als ze die games kunnen tonen ma kga metro en cyberpunk en dying light gewoon op men ps4 spelen xd

Btw aankondiging van nieuwe doom en wolfenstein vind ik zalig maar vooral bij die laatste begin ik zowa te vrezen dat ze gewoon alles er willen uitmelken wat ze kunnen want nu toch al 4de game in evenveel jaar (met nog diene vr game achterwege gelaten). Van die next gen aankondigingen vond ik persoonlijk wa flauw. Ja cool nieuwe ip en nieuw es ma meer zegge der ook nie mee want tis verre toekomst muziek. Gewoon efkes bevestigd in geval van ES dat ze ermee bezig waren.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2018

27
fsterchele23 wrote:Al goed en wel veel games maar toch nie exclusief buiten hun eigen grote franchises die nog een vervolg krijgen en forza wacht ik al nie mer op zenne. Kbegrijp dan niet dat je zegt dat die 'winnen'. Voor mij is voorlopig dan Bethesda de 'winnaar'.

Het trekt aandacht naar xdoos als ze die games kunnen tonen ma kga metro en cyberpunk en dying light gewoon op men ps4 spelen xd
Winnaar op vlak van show, ik ga ook al die games op PC en PS4 spelen.

Re: E3 2018

28
Square Enix toch wel de slechtste tot nu toe :p Tomb Raider was het enigste wat mij een beetje interesseerde, maar dat vond ik redelijk zwak... Ook wel jammer dat het allemaal vooropgenomen stukjes waren... Zeer teleurstellend :p
Image

Re: E3 2018

29
Mr.Wolf wrote:Square Enix toch wel de slechtste tot nu toe :p Tomb Raider was het enigste wat mij een beetje interesseerde, maar dat vond ik redelijk zwak... Ook wel jammer dat het allemaal vooropgenomen stukjes waren... Zeer teleurstellend :p
Tomb Raider en Just Cause zal ik wel eens afgeprijsd in huis halen. De show was wat op hetzelfde lage niveau als EA.

Re: E3 2018

30
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:Square Enix toch wel de slechtste tot nu toe :p Tomb Raider was het enigste wat mij een beetje interesseerde, maar dat vond ik redelijk zwak... Ook wel jammer dat het allemaal vooropgenomen stukjes waren... Zeer teleurstellend :p
Tomb Raider en Just Cause zal ik wel eens afgeprijsd in huis halen. De show was wat op hetzelfde lage niveau als EA.
Same, heb ik met de vorige games van Tomb Raider en Just Cause ook gedaan...
Image
cron