Re: E3 2018

31
Zeer gemixte gevoelens bij die van Ubisoft... Er was wel een leuke sfeer aanwezig met bv. die dude van trials en opeens Elijah Wood die tevoorschijn kwam. Er zaten ook een paar toffe, cinematische trailers bij. Maar dat was het ook... De meeste games waar iets over werd gezegd, interesseerde mij zo goed als niet. Ook bijna geen verassingen... Had ergens gehoopt op mss Splinter Cell, maar nope. Enkel Assassin's Creed op het einde vond ik een beetje leuk. Toch lijkt het gewoon op Origins met een Grieks jasje... Best wel teleurgesteld!
Image

Re: E3 2018

32
HYPED AS FK voor de nieuwe AC :P Fantastische setting, voor mij misschien wel de beste in de franchise. Heel goed dat het plaats vindt tijdens athene en spartas hoogtepunt, zoveel keer interessanter dan tijdens de romeinse overheersing. Dat het op origins trekt was wel te verwachten maar het ziet er gewoon zo goed uit dat het me niet veel kan schelen.

De rest van de show was meh, 1 van de minste van de afgelopen jaren.
Image

Re: E3 2018

33
Ik vond in dying light gewoon erg leuk om de coop te doen, daarom was ik zo enthousiast door de announcement van dying light 2. Voor de rest vond ik maar een paar dingen van microsoft interessant, zoals Ori and the will of the wisp, the awesome adventures of captain spirit, cuphead DLC en Just Cause 4. Bij het grootste deel van de conference zat ik te wachten op iets interessants.

Bethedesa had weinig interessants voor mij, alleen de DLC voor prey.

Devolver had weer een erg satirische en hilarische show. My friend pedo lijkt me echt een leuk spel.

Square Enix was vrij kort en weinig interessants.

Ubisoft heb ik niet echt gevolgd, maar de aankondiging van trials rising is wel leuk. Trials fusion vond ik een best leuke race game. Ook leuk om meer gameplay van de nieuwe DLC van mario vs rabbids te zien.

Tot nu toe vind ik het wel een geslaagde E3.
Image

Re: E3 2018

35
Tjeefkeuh wrote:
minermb wrote:My friend pedo lijkt me echt een leuk spel.
:q:

Beyond Good & Evil 2 ziet er nog origineel en boeiend uit. De rest van de Ubisoft en PC shows boeiden mij niet.
Oeps, er moet nog een r bij :silly:

Ik vond de PC show best interessant. Ze lieten interessante games zien en de show voelde niet echt bloated. Het was gewoon de hele tijd een game, een klein beetje praat over de game en dan weer een game.
Image

Re: E3 2018

36
minermb wrote:
Oeps, er moet nog een r bij :silly:

Ik vond de PC show best interessant. Ze lieten interessante games zien en de show voelde niet echt bloated. Het was gewoon de hele tijd een game, een klein beetje praat over de game en dan weer een game.
Ze waren niet perse saai maar de games waren niks voor mij.

Re: E3 2018

37
Tjeefkeuh wrote:
Ze waren niet perse saai maar de games waren niks voor mij.
Dat kan, ieder heeft zo zijn smaak. ;)

Ik zit nu te twijfelen of ik op zal blijven voor Sony, of gewoon ga slapen...
Image

Re: E3 2018

39
Damn, ik ben eigenlijk aangenaam verrast! We hebben gameplay gezien van alle 4 grote games. Alle 4 hebben ze mij toch weten te overtuigen (al blijf ik death stranding ne speciale vinden). Vooral Ghost Of Tsushima vond ik prachtig! Leuke afsluiter met spiderman, maar had misschien wel graag nog een kleine verassing gehad op het einde.
Wel gek dat ze ook plots Nioh 2 aankondigde... Had wel liever precies een nieuwe Bloodborne gehad in de plaats, maar ach ja... Vond het weer een heel goeie showcase van Sony dit jaar!
Image

Re: E3 2018

40
Mr.Wolf wrote:Damn, ik ben eigenlijk aangenaam verrast! We hebben gameplay gezien van alle 4 grote games. Alle 4 hebben ze mij toch weten te overtuigen (al blijf ik death stranding ne speciale vinden). Vooral Ghost Of Tsushima vond ik prachtig! Leuke afsluiter met spiderman, maar had misschien wel graag nog een kleine verassing gehad op het einde.
Wel gek dat ze ook plots Nioh 2 aankondigde... Had wel liever precies een nieuwe Bloodborne gehad in de plaats, maar ach ja... Vond het weer een heel goeie showcase van Sony dit jaar!
Sekiro lijkt zo goed als een nieuwe Bloodborne

Re: E3 2018

41
Na er nog is over geslapen te hebben:
-The Last Of Us had schitterende gameplay. Het was wel heel scripted en zo zal je het niet snel tegenkomen in het spel zelf vrees ik. Toch lijkt de setting mij aan te spreken met Ellie die al wat ouder is... Veel mensen klaagden dat ze geen zombies hadden gezien, maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg. Denk dat ze dat gaan houden voor het einde van het jaar.
-Leuk nieuws dat we Black Ops 3 gratis krijgen :p
-Control had precies wel goede gameplay als ik het zo zag. Hier wil ik nog wel wat meer van zien!
-Ghost Of Tsushima was gewoon wow voor mij. Het zag er prachtig uit. De gameplay lijkt mij zeer smooth te worden. De manier waarop die kerel door iedereen heen sneed met zijn katana was wel epic :p Hier had ik het minste van verwacht en heeft mij toch het meeste verrast!
-Dieje Trover Saves The Universe vond ik wel redelijk grappig :p Wil ik toch wel even in het oog houden aangezien dit ook VR support krijgt.
-Death Stranding was zeer bizar. Ik weet nog steeds niet goed wat te verwachten hiervan. Ik vraag me ook af of dit een openworld game gaat worden...
-Nioh interesseerde me eerlijk gezegd niet zo heel veel :p
- Resident Evil 2 zag er best nog wel chill uit. Weet wel niet of ik het ooit zal kopen.
- Spiderman was weer zalig om te bekijken =D Dit ga ik direct op release halen! Ik was ook verrast door de hoeveelheid slechteriken we te zien kregen. Ik kan niet wachten tot september!

Over het algemeen ben ik wel tevreden over Sony. Ze hadden toch de meest speciale persconferentie. Ik had misschien wel gehoopt op iets meer nieuwe aankondigingen van games. Toch hebben ze zich aan de afspraak gehouden van wat ze in het verleden hebben gezegd: we gaan de focus leggen op de 4 grote games van onze studio's.
Image

Re: E3 2018

42
Sony's show vond ik ook maar meh, het is altijd leuker als er een topgame onverwacht getoond wordt ;) Maar dat kan dan natuurlijk niet ieder jaar zo zijn zeker.
Gameplay van TLOU en Ghost Of Tsushima zag er zeer goed uit, benieuwd wanneer deze uit komen.

Dit wordt toch een enorm druk najaar voor de uitgevers met zeer veel concurrentie, zelfs februari en maart volgend jaar staan al vol met geplande releases. Zelf koop ik amper games op release, laatste was AC origins vorig jaar. Maar nu heb ik goesting om zowel de nieuwe tomb raider als de nieuwe AC en de nieuwe battlefield games op release te kopen. Doordat ik AC al besteld heb zal het voor mij kiezen worden tussen de andere 2 of zelf geen enkele. Moesten ze daarentegen wat meer spreiding steken in hun releases, stel 1à2 maand tussen zou ik die dan misschien ook op release kopen. Ik vind dat de game industrie hiermee zichzelf toch in het eigen been snijdt.
Image

Re: E3 2018

43
Ik vind het persoonlijk enorm jammer dat Ubisoft geen nieuwe Splinter Cell heeft aangekondigd. De hype was nochtans "real" na het Walmart lek met de vele games en de verschijning van Sam Fisher (met de stem van Michael Ironside!!!) in Ghost Recon Wildlands.
Dat was de enige game waar ik enorm op hoopte! Zéér jammer vind ik het en ik hoop dat het vandaag mss toch nog wordt aangekondigd...
Image

Re: E3 2018

44
Inderdaad jammer van geen nieuwe Splinter Cell te zien, maar voor de rest zitten er toch weer heel wat mooie nieuwe games aan te komen :)
Over het algemeen ben ik nog wel blij met wat allemaal aangekondigd is. Kan ook zijn omdat ik toch nog met de games van de voorbije 5 jaar bezig ben, dus pas binnen 5 jaar ofzo met de games begin die nu aangekondigd zijn :p

Re: E3 2018

45
met0t0 wrote:Inderdaad jammer van geen nieuwe Splinter Cell te zien, maar voor de rest zitten er toch weer heel wat mooie nieuwe games aan te komen :)
Over het algemeen ben ik nog wel blij met wat allemaal aangekondigd is. Kan ook zijn omdat ik toch nog met de games van de voorbije 5 jaar bezig ben, dus pas binnen 5 jaar ofzo met de games begin die nu aangekondigd zijn :p
ik ken dat gevoel gozer :idea: