Re: E3 2016

2
Ik hoop op:

Ratchet & Clank nieuws
TLoU 2 nieuws
inFamous nieuws
Horizon: Hero Dawn nieuws
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: E3 2016

3
Wat meer info over de nieuwe Mass Effect zou leuk zijn, of die andere nieuwe IP waar Bioware mee schermt.
Verder hoop toch ook stiekem op nieuws vanuit het kamp van Rockstar rond een eventueel nieuwe RDR, al lijkt die kans klein.

Vermoedelijk zal virtual reality wel de hoofdmoot opeisen op het hele E3-gebeuren.
Image

Re: E3 2016

6
Als we dan toch mogen dromen/hopen over wat we te zien krijgen:
- The Elder Scrolls VI
- Nieuwe Red Dead Redemption
- Beelden van Battlefield 1
- Horizon Zero Dawn was heel interessant om op Gamescom in actie te zien, dus hier hoop ik ook op
- Ook die For Honor was tof om te spelen op Gamescom. Misschien hier nog wat extra over?
- Misschien een korte teaser over de AC die volgend jaar uitkomt
- Watch Dogs 2
- Dishonored 2 gameplay
- Sony die met een keicoole nieuwe titel gaat afkomen
- Op virtual reality zit ik niet direct te wachten
- Hopelijk ook niet al te veel over die ps4 k ofzo
Image

Re: E3 2016

7
Ik zou ook zo graag iets te horen krijgen over een sequel op Red Dead Redemption, maar Rockstar komt nooit naar E3, dus die kans is klein.
Daarnaast hoop ik op nieuwe beelden van Horizon: Zero Dawn en van de nieuwe Mass Effect. En als ik mag dromen, een aankondiging van The Last of Us 2, maar ik vrees dat dat pas voor volgend jaar zal zijn. :P
Image

Re: E3 2016

11
paveman wrote:Kojima's nieuwe project?
Dat zou ik ook heel interessant vinden, maar daar is het volgens mij nog veel te vroeg voor.

Ik denk dat we nog wel eens een trailer van The Last Guardian zullen zien. Zonder releasedatum, om de traditie te houden :p

Re: E3 2016

12
Maxidomino wrote:Ik zou ook zo graag iets te horen krijgen over een sequel op Red Dead Redemption, maar Rockstar komt nooit naar E3, dus die kans is klein.
Daarnaast hoop ik op nieuwe beelden van Horizon: Zero Dawn en van de nieuwe Mass Effect. En als ik mag dromen, een aankondiging van The Last of Us 2, maar ik vrees dat dat pas voor volgend jaar zal zijn. :P
Rockstar is toch van take two die naar e3 gaat of heb ik da zo mis?

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2016

13
fsterchele23 wrote:
Maxidomino wrote:Ik zou ook zo graag iets te horen krijgen over een sequel op Red Dead Redemption, maar Rockstar komt nooit naar E3, dus die kans is klein.
Daarnaast hoop ik op nieuwe beelden van Horizon: Zero Dawn en van de nieuwe Mass Effect. En als ik mag dromen, een aankondiging van The Last of Us 2, maar ik vrees dat dat pas voor volgend jaar zal zijn. :P
Rockstar is toch van take two die naar e3 gaat of heb ik da zo mis?

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Uhu Take Two is de uitgever, dus het zou kunnen. Maar Rockstar is nog nooit naar E3 gegaan. Zij zijn daar voor de een of andere reden radicaal tegen. Ik denk eerder dat Take Two dingen zal tonen zoals NBA, misschien een nieuwe Bioshock, een nieuwe Borderlands. Maar GTA dat verwacht ik niet, but who knows, tijden veranderen en het kan zijn dat ze dit jaar op E3 een aankondiging maken. :)
Image

Re: E3 2016

14
Maxidomino wrote: Uhu Take Two is de uitgever, dus het zou kunnen. Maar Rockstar is nog nooit naar E3 gegaan. Zij zijn daar voor de een of andere reden radicaal tegen. Ik denk eerder dat Take Two dingen zal tonen zoals NBA, misschien een nieuwe Bioshock, een nieuwe Borderlands. Maar GTA dat verwacht ik niet, but who knows, tijden veranderen en het kan zijn dat ze dit jaar op E3 een aankondiging maken. :)
Ik denk gewoon dat ze die publiciteit niet nodig hebben en liever iets aankondigen als er van nergens anders nieuws komt.

Re: E3 2016

15
Tjeefkeuh wrote:
Maxidomino wrote: Uhu Take Two is de uitgever, dus het zou kunnen. Maar Rockstar is nog nooit naar E3 gegaan. Zij zijn daar voor de een of andere reden radicaal tegen. Ik denk eerder dat Take Two dingen zal tonen zoals NBA, misschien een nieuwe Bioshock, een nieuwe Borderlands. Maar GTA dat verwacht ik niet, but who knows, tijden veranderen en het kan zijn dat ze dit jaar op E3 een aankondiging maken. :)
Ik denk gewoon dat ze die publiciteit niet nodig hebben en liever iets aankondigen als er van nergens anders nieuws komt.
Dat is waar, als zij plots een nieuwe GTA of RDR aankondigen, spreekt iedereen daarover. Terwijl als ze dat tijdens E3 zouden aankondigen is dat slechts een klein deel van de aankondigingen die er dan zullen geweest zijn.
Image