Re: E3 2016

18
Gamefreak wrote:alleen toch jammer dat Sony zijn persconferentie op zo een slecht uur voor ons heeft :idea:
Vorig jaar ben ik nog opgebleven voor hun conferentie. Was hier bij ons van 3u tot 5u 's morgens. Dit jaar ga ik dat niet meer doen haha, ik was doodmoe achteraf. :P
Image

Re: E3 2016

19
Zie juist dat de belgen spelen tijden de pc gaming en ubisoft show :( Zal dan waarschijnlijk alleen maar die van EA live kijken, en misschien die van xbox als ik al gedaan heb met leren.
Ik wil vooral de nieuwe AC zien :smug:
Image

Re: E3 2016

22
met0t0 wrote:Ik kijk die persconferenties nooit live, ik kijk achteraf wel op een acceptabel uur in goede beeldkwaliteit :)
De meeste zijn zeer acceptabel hoor. EA van 22h tot 23h 30, Xbox vanaf 18h30, pc gaming om 21h en ubisoft ook van 22h tot ongeveer 23h 30. Alleen sony en bethesda zijn zwaar overdreven :P
Image

Re: E3 2016

26
Elexus wrote:Plooiers! :O

Gewoon genoeg :q: drinken wanneer je je :moe: voelt en alles is :cool:
Ik gan mee wakker blijven xd ma kzou et nog willen zien als je moet werken dag erna xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2016

27
fsterchele23 wrote:
Elexus wrote:Plooiers! :O

Gewoon genoeg :q: drinken wanneer je je :moe: voelt en alles is :cool:
Ik gan mee wakker blijven xd ma kzou et nog willen zien als je moet werken dag erna xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Als dat 1 keer is, valt dat ook nog wel te doen. Als je ook nog eens koters hebt die vroeg wakker worden (eerder dan de wekker voor het werk) en natuurlijk sowieso al de nodige energie vergen, wordt het alleen wel weer een stuk lastiger.
Image

Re: E3 2016

28
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:
Elexus wrote:Plooiers! :O

Gewoon genoeg :q: drinken wanneer je je :moe: voelt en alles is :cool:
Ik gan mee wakker blijven xd ma kzou et nog willen zien als je moet werken dag erna xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Als dat 1 keer is, valt dat ook nog wel te doen. Als je ook nog eens koters hebt die vroeg wakker worden (eerder dan de wekker voor het werk) en natuurlijk sowieso al de nodige energie vergen, wordt het alleen wel weer een stuk lastiger.
Kan ik geloven :O en ik ken et gevoel xd van toen ik bij nen zus logeerde. 12u weg maar school, laat gamen en ak dan sliep de kindjes die beginnen te wenen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2016

30
Elexus wrote:Twas maar een lol hé mensen.
Uiteraard!
Alhoewel ik wel geloof dat als je nog jong bent, een nachtje doortrekken toch ook geen probleem hoeft te zijn, toch? Zeker niet met :q: zoals je al aangeeft :)
Image
cron