Re: E3 2016

31
paveman wrote:
Elexus wrote:Twas maar een lol hé mensen.
Uiteraard!
Alhoewel ik wel geloof dat als je nog jong bent, een nachtje doortrekken toch ook geen probleem hoeft te zijn, toch? Zeker niet met :q: zoals je al aangeeft :)
Welja, ik ga het proberen live kijken, maar als nu blijkt dat ik de dag erna met de vroege sta, ga ik toch eens goed moeten nadenken. :D
Image

Re: E3 2016

32
Elexus wrote:
paveman wrote:
Elexus wrote:Twas maar een lol hé mensen.
Uiteraard!
Alhoewel ik wel geloof dat als je nog jong bent, een nachtje doortrekken toch ook geen probleem hoeft te zijn, toch? Zeker niet met koffie zoals je al aangeeft :)
Welja, ik ga het proberen live kijken, maar als nu blijkt dat ik de dag erna met de vroege sta, ga ik toch eens goed moeten nadenken. :D
Plooier! :O :lol: :love:
Image

Re: E3 2016

34
Pfrt. De trailer voor Titanfall 2 is al geleaket, samen met een releasedatum (28 oktober) en screens van Left For Dead 4 zijn opgedoken voor Xbox.
Hopelijk kunnen ze nog iets tonen dat nog niet geleaket is want dit jaar is het de moeite vind ik. :P
Image

Re: E3 2016

35
Maxidomino wrote:Pfrt. De trailer voor Titanfall 2 is al geleaket, samen met een releasedatum (28 oktober) en screens van Left For Dead 4 zijn opgedoken voor Xbox.
Hopelijk kunnen ze nog iets tonen dat nog niet geleaket is want dit jaar is het de moeite vind ik. :P
ik kijk expres nie naar nieuws om gelekte trailers niet te zien :p
Image

Re: E3 2016

37
Maxidomino wrote:Dit is denk ik de slechtste en saaiste press conference waar ik ooit naar gekeken heb... :cry: :nerd:
Echt he, heb het gekeken terwijl ik op tv een programma aan't volgen was, anders was het gewoon om van in slaap te vallen. O.o
Image

Re: E3 2016

38
Was inderdaad zeer saai, bij mij echt wachten tot bf wat natuurlijk als laatste kwam. En dat gedoe met 2 shows tegelijkertijd vond ik ook overbodig. Konden ze beter meer tijd en geld in 1 goede show gestoken hebben.
Image

Re: E3 2016

39
Het enige interessante was Battlefield 1, gans op het einde van de conference. Star Wars van Amy Hennig gaat ongetwijfeld geweldig zijn maar ze konden niets tonen, toon het dan ook niet op de conference.

Maar wat mij het meest teleurgesteld heeft was Mass Effect. Er werd geen gameplay getoond en zelfs geen echte trailer, het was gewoon behind the scenes stuff. Maakt mij zo vies. EA zou beter meer geld in Bioware pompen in plaats van Fifa of Madden competities en José Mourinho. We gaan al blij mogen zijn als Mass Effect Andromeda in 2017 uitkomt. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Image
cron