Re: E3 2016

46
Dang die CE van Dishonored :o Heb de eerste niet echt gespeeld, maar oveweeg wel de 2e te instabuyen aangezien aangezien de GOTY edit van Dishonored 1 er ook bij zou zitten blijkbaar!

Skyrim is dubbel gevoel, het heeft opzich geen remaster nodig, maar ik wil skyrim wel graag terug spelen + alle DLC die ik nog niet heb gespeeld dus nog wel nice langs de ene kant. Daarnaast blijkbaar ook mod support op console voor die remastered versie dus ook wel nice. :)

Fallout DLC zag er ook goed uit (nuka park gedoe wel te verstaan), maar ga wellicht wachten tot er een GOTY edit komt met alle dlc erbij!
Image

Re: E3 2016

50
Toon8 wrote:Wat gaat sony tegenover project Scorpio zetten? En ik ga nog moeten zien hoe lang xbox one nog ondersteund zal worden na die launch.
Als ze bij hun plan blijven zal het alleszins niet de PS4K zijn.
Image

Re: E3 2016

51
De enige Games die tot nu toe op E3 zijn geweest en me echt interessant lijken, zijn vampyr en South park: the fractured but whole. Voor de rest leek die puzzel game en die horror game van de pc gaming show me wel wat, maar daar wil ik eerst wat meer van zien.
Image

Re: E3 2016

52
Toon8 wrote:Wat gaat sony tegenover project Scorpio zetten? En ik ga nog moeten zien hoe lang xbox one nog ondersteund zal worden na die launch.
Sony zal wel een konijn uit de hoge hoed toveren hoor :smug:

Re: E3 2016

53
Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: E3 2016

54
dividedx11 wrote:Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen :D
Sony was nie normaal. Ik en lexi hebben live gekeken en we werden omver geblazen en ik sloeg al heel door vanaf minuut 1 met God of war

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2016

55
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen :D
Sony was nie normaal. Ik en lexi hebben live gekeken en we werden omver geblazen en ik sloeg al heel door vanaf minuut 1 met God of war

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ben echt content met al het nieuws :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: E3 2016

56
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:Amai, dat moet nogal een show geweest zijn van Sony! Heb niet live kunnen kijken maar al die nieuwe aankondigingen :D
Sony was nie normaal. Ik en lexi hebben live gekeken en we werden omver geblazen en ik sloeg al heel door vanaf minuut 1 met God of war

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ben echt content met al het nieuws :D
Wat is er zo geweldig geweest dan? Ik ben het nieuws zo wat aan het bekijken, maar mis het goede nieuws eerlijk gezegd een beetje. Kan er mee te maken hebben dat ik niets met GoW heb, maar ik neem aan dat er toch meer moet zijn om mensen omver te blazen?
Image

Re: E3 2016

58
Uhm what. Death stranding, crash, spiderman en dees keer goeie game denk ik, days gone, resi evil 7 en gow en zalige trailer last guardian met datum en horizon superteailer en Detroit van zelfde. Twas uur en bikke games games games en Nike anders

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron