Re: E3 2016

61
WA WAS DAT? Net de Sony persconferentie gezien en hallo kroket. Ik had constant een smile op mijn gezicht. Zoveel goeie games aangekondigd.
God of War zag er zo cool uit. Het is blijkbaar toch met Kratos, hoewel ik dacht dat het een ander character zou zijn. Na de presentatie heeft een developer wat uitleg gegeven. Het is wel degelijk een sequel. Na de gebeurtenissen van God of War 3 is de wereldvolledig vergaan en de nieuwe goden met zich meegebracht. En zo begon de Noorse mythologie in de God of War Universe.

Sony Bend heeft eindelijk hun nieuwe game getoond, Days Gone. Een nieuwe post-apocalyptische zombie-game. Ik ben zombies wat beu maar dit ziet er cool uit. Hoe die zombies over elkaar kruipen doet me denken aan World War Z. Hopelijk ligt de nadruk meer op de post-apocalyptische wereld en de gevolgen ervan zoals in The Last of Us, en niet zozeer een nadruk op de zombies.

En verder nog aankondigingen van Spiderman, een crash bandicoot remaster.
Nieuwe gameplay/trailer van Horizon Zero Dawn, The Last Guardian, Detroit, Death Stranding (de nieuwe game van Kojima)
Coole PlayStation VR games werden ook getoond. Morgen ga ik naar een event van PlayStation om VR games te testen, hopelijk kan ik een van die nieuwe games al testen.
Image

Re: E3 2016

62
met0t0 wrote:
paveman wrote:Kojima's nieuwe project?

Dat zou ik ook heel interessant vinden, maar daar is het volgens mij nog veel te vroeg voor.

Ik denk dat we nog wel eens een trailer van The Last Guardian zullen zien. Zonder releasedatum, om de traditie te houden :p
:saint:
Image

Re: E3 2016

63
Maxidomino wrote:WA WAS DAT? Net de Sony persconferentie gezien en hallo kroket. Ik had constant een smile op mijn gezicht. Zoveel goeie games aangekondigd.
God of War zag er zo cool uit. Het is blijkbaar toch met Kratos, hoewel ik dacht dat het een ander character zou zijn. Na de presentatie heeft een developer wat uitleg gegeven. Het is wel degelijk een sequel. Na de gebeurtenissen van God of War 3 is de wereldvolledig vergaan en de nieuwe goden met zich meegebracht. En zo begon de Noorse mythologie in de God of War Universe.

Sony Bend heeft eindelijk hun nieuwe game getoond, Days Gone. Een nieuwe post-apocalyptische zombie-game. Ik ben zombies wat beu maar dit ziet er cool uit. Hoe die zombies over elkaar kruipen doet me denken aan World War Z. Hopelijk ligt de nadruk meer op de post-apocalyptische wereld en de gevolgen ervan zoals in The Last of Us, en niet zozeer een nadruk op de zombies.

En verder nog aankondigingen van Spiderman, een crash bandicoot remaster.
Nieuwe gameplay/trailer van Horizon Zero Dawn, The Last Guardian, Detroit, Death Stranding (de nieuwe game van Kojima)
Coole PlayStation VR games werden ook getoond. Morgen ga ik naar een event van PlayStation om VR games te testen, hopelijk kan ik een van die nieuwe games al testen.
Dit was inderdaad dan toch alles. Vandaar dat ik een beetje een 'meh' gevoel heb en de rest toch enthousiast is (al is het ook altijd anders als je het beleeft dan wanneer je alleen een recap ziet):
GoW: I don't care. Vind er gewoon niets aan...
Days Gone: zombies. Vanaf dat punt ga ik al verder en ben ik niet meer geïnteresseerd: OVERLOAD! :moe: Al kan het me altijd verassen natuurlijk, zoals tLoU. Aangezien hun grootste project tot nu toe UC: The Golden Abyss was (niet slecht, maar zeker ook niet wauw) verwacht ik het niet...
Spiderman: al zoveel van gezien ook. Maar goed: het kan een soort Batman: Arkham Assylum verhaal worden natuurlijk. Aangezien ik echter ook totáál geen R&C fan ben, verwacht ik voor mezelf ook hier maar zeer weinig van
Crash remaster: ik had niet in de gaten dat dit was aangekondigd. Dit is namelijk wel f*cking awesome en maakt de hele presentatie de :bomb:
Horizon: natuurlijk ben ik hier ook erg benieuwd naar (ook al was KZ echt mijn ding niet), maar we hebben hier nu al zoveel van gezien dat ik zoiets heb van 'laat nu maar gewoon komen'. We weten dat ie komt en wss erg goed zal zijn en dat er iets van getoond zou gaan worden. Not mindblowing, dus.
The Last Guardian: idem, alhoewel ICO me maar deels kon boeien en ik bij SotC echt heel snel afhaakte. Voor mij persoonlijk dus niet zulk groots nieuws, al weet ik dat er velen met smart hierop zitten te wachten
Detroit: had ik overheen gelezen/gezien. Ik houd wel van de QD games, dus deze zal er uiteindelijk ook wel komen
Kojima: told ya! :D Ik moet de trailer nog gaan bekijken, maar dit zal wss wel must-buy worden voor me. Ook deze had ik op de overzichtspagina's gemist (was nog niet goed wakker zeker).
VR: ik blijf sceptisch en heb niet het idee dat de killer app er al tussen zit, maar misschien dat de conclusie nu is dat ik simpelweg een azijnpisser ben...?
Image

Re: E3 2016

64
fsterchele23 wrote:Uhm what. Death stranding, crash, spiderman en dees keer goeie game denk ik, days gone, resi evil 7 en gow en zalige trailer last guardian met datum en horizon superteailer en Detroit van zelfde. Twas uur en bikke games games games en Nike anders

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Dit inderdaad. Alle games spreken me stuk voor stuk aan!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: E3 2016

65
Ik ben blij met God of War en eindelijk een releasedatum voor The Last Guardian. Daarnaast kijk ik ook uit naar Mass Effect Andromeda en de nieuwe South Park game. Al de rest van de aankondigingen waren nogal flauw dit jaar. Wachten op een Red Dead aankondiging zeker.

Re: E3 2016

66
Ik heb toch ook wel het gevoel dat het nogal flauw was dit jaar. Vorig jaar begon E3 met aankondiging van fallout 4 en dat ie direct ging uitkomen en toen was de hype begonnen die heel de E3 bleef duren. De show van Ubisoft was vorig jaar fantastisch en sony en microsoft gingen de vr en ar toer op, met ook nog eens veel nieuwe ip's en games (horizon zero dawn, for honor, south park, last gurdian, ghost recon, dishonored, ... )
Dit jaar werd er vooral voort gebouwd op wat toen werd aangekondigd, behalve sony die toch een paar nieuwe games had.
Image

Re: E3 2016

67
Hoe kun je nu niet tevreden zijn met het E3 van dit jaar? :p het zijn bijna allemaal nieuwe aankondigingen en ik vin het een van de beste E3's die ik al heb meegemaakt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: E3 2016

68
dividedx11 wrote:Hoe kun je nu niet tevreden zijn met het E3 van dit jaar? :p het zijn bijna allemaal nieuwe aankondigingen en ik vin het een van de beste E3's die ik al heb meegemaakt.
Ik vind dat Toon dit aardig goed onderbouwd heeft.
En zoals ik in mijn post ook al aangaf: als van de nieuwe aankondigingen het gros jouw ding niet is kan het alsnog heel erg tegenvallen. Bovendien kijkt Toon (volgens mij) niet alleen naar Sony, maar ook naar wat de rest te melden heeft gehad: bar weinig.
Image

Re: E3 2016

69
Hoe goed of slecht je deze E3 ook vindt, het hangt allemaal af van het genre games die je graag speelt. Iedereen was vorig jaar zo overdonderd door de Final Fantasy VII remake en Shenmue 3. Die waren echter niets voor mij, maar dit jaar gaat het meer om games die aanleunen bij mijn speelstijl. Uiteindelijk is het allemaal zeer subjectief. :P
Image

Re: E3 2016

71
Mr.Wolf wrote:De beste e3 die ik ooit heb gezien was toen sony alles liet zien van de ps4. Da waren de tijden
Dat was echt een magistrale E3 persconferentie van Sony: heerlijk bashen van de concurrent! :lol:
Image

Re: E3 2016

72
Nu ik zo even ben gaan kijken wat er allemaal op E3 is aangekondigd, is er toch veel dat ik gemist heb en dat me interessant lijkt.

Wat ik nou nog niet helemaal snap van Detroit: Become Human, speel je met meerdere personages of is het gewoon 1 personage?

Ook wel leuk dat de meeste Xbox one spellen ook voor op de pc komen. Dan hoef ik tenminste geen Xbox te kopen als ik echt een leuk spel zie :P
Image

Re: E3 2016

73
minermb wrote:Nu ik zo even ben gaan kijken wat er allemaal op E3 is aangekondigd, is er toch veel dat ik gemist heb en dat me interessant lijkt.

Wat ik nou nog niet helemaal snap van Detroit: Become Human, speel je met meerdere personages of is het gewoon 1 personage?

Ook wel leuk dat de meeste Xbox one spellen ook voor op de pc komen. Dan hoef ik tenminste geen Xbox te kopen als ik echt een leuk spel zie :P
1 personage, maar elke keuze heeft een invloed op het verhaal

Re: E3 2016

74
Ligeiro wrote:
minermb wrote:Nu ik zo even ben gaan kijken wat er allemaal op E3 is aangekondigd, is er toch veel dat ik gemist heb en dat me interessant lijkt.

Wat ik nou nog niet helemaal snap van Detroit: Become Human, speel je met meerdere personages of is het gewoon 1 personage?

Ook wel leuk dat de meeste Xbox one spellen ook voor op de pc komen. Dan hoef ik tenminste geen Xbox te kopen als ik echt een leuk spel zie :P
1 personage, maar elke keuze heeft een invloed op het verhaal
Het was toch in die trailer van vorig jaar dat het hoofdpersoon een meisje was?

Ik bedoel deze:
Image

Re: E3 2016

75
sony en bethesda waren de 2 goeie conferenties qua nieuwe games die nog niet getoond werden. los van mijn genre of niet,

microsoft en EA en Ubisoft was hoofdzakelijk meer tonen van wat al aangekondigd was alhoewel er hier ook nieuwe titels waren (steep, forza horizon 3, state of decay 2 , deadrising 4,...)
Image
cron