Re: E3 2016

76
minermb wrote:
Ligeiro wrote:
minermb wrote:Nu ik zo even ben gaan kijken wat er allemaal op E3 is aangekondigd, is er toch veel dat ik gemist heb en dat me interessant lijkt.

Wat ik nou nog niet helemaal snap van Detroit: Become Human, speel je met meerdere personages of is het gewoon 1 personage?

Ook wel leuk dat de meeste Xbox one spellen ook voor op de pc komen. Dan hoef ik tenminste geen Xbox te kopen als ik echt een leuk spel zie :P
1 personage, maar elke keuze heeft een invloed op het verhaal
Het was toch in die trailer van vorig jaar dat het hoofdpersoon een meisje was?

Ik bedoel deze:
Ik denk eerder dat er meerdere personages zullen zijn, net zoals in Heavy Rain. Waarschijnlijk kan je zoals in die game 1 personage superlang levend houden en een ander personage na een halfuur al laten sterven, afhankelijk van je acties en beslissingen.
Image

Re: E3 2016

78
Ik heb het nog niet echt kunnen volgen, zal pas voor maandag na de examens en Graspop zijn, maar heb toch al goede dingen gezien :)
Vooral God of War en Horizon: Zero Dawn natuurlijk :)

Bijna jammer dat er nu een releasedatum voor The Last Guardian is, zo'n breuk met de aloude traditie :p

Re: E3 2016

79
Gamefreak wrote:ik persoonlijk was van de hele mikmak het meeste blij met God of War en het nieuws rond Crash.... maar zijn het nu remakes of remasters ? ik kan er niet :L: aan uit.....
Hier wordt het gezegd wat ze gaan doen ;)
Image

Re: E3 2016

84
Colossus wrote:Heb een beetje vertrouwen,
Ik wil graag wel dezelfde liedjes en geluidjes horen anders is het ook niet hetzelfde :nerd:
Zolang ze de *oogabooga* erin houden bij het krijgen van dat tikitiki masker ben ik blij :p
Ik vraag me alleen af of zo'n game nog past binnen de hedendaagse setting. Al moet ik wel zeggen dat het spelen van dat ene level in U4 best vermakelijk was :)
Image

Re: E3 2016

85
ShAmPi wrote:pffrt
hopelijk trekken ze op iets
de remaster is door een bedrijf dat handheld games en wii games hoofdzakelijk maakt

https://en.wikipedia.org/wiki/Vicarious_Visions
Overzetten/oppoetsen is natuurlijk iets compleet anders dan zelf een game maken incl. creatief proces. Oftewel (wat ieder zegt): have a little faith in me.. eh... them!
Wat heeft bijv. Bluepoint gepresteerd behalve erg goed oppoetsen van bepaalde games?
Image

Re: E3 2016

86
paveman wrote:
ShAmPi wrote:pffrt
hopelijk trekken ze op iets
de remaster is door een bedrijf dat handheld games en wii games hoofdzakelijk maakt

https://en.wikipedia.org/wiki/Vicarious_Visions
Overzetten/oppoetsen is natuurlijk iets compleet anders dan zelf een game maken incl. creatief proces. Oftewel (wat ieder zegt): have a little faith in me.. eh... them!
Wat heeft bijv. Bluepoint gepresteerd behalve erg goed oppoetsen van bepaalde games?
Ik denk niet dat het gewoon oppoetsen word maar een dat hij volledig vanaf scratch opnieuw wordt gemaakt...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron