Re: Quick News Topic

1321
Ik moet vooral even afwachten of mijn herinnering van de game nog altijd overeenkomt met de werkelijkheid... Komt wel vaker voor dat een game in mijn herinnering geweldig was, maar de dag van vandaag heel dik tegenvalt :p
Image

Quick News Topic

1322
Kolm wrote:Watch Dogs Legion komt op 29 oktober 2020 uit!
Ik vind het verhaal in de trailer wel interessant. Het doet mij denken aan alle individuele protesten van de afgelopen jaren die te maken hebben met geld, regeldruk, europa en veiligheid. Bij 9 van de 10 heb ik zo iets van: alweer een protest...

En nu komt Ubisoft met deze tekst in de trailer:
First they came for the foreigners, and I did not speak out, because I was not a foreigner.

Then they came for the protestors, and I did not speak out, because I was not a protestor.

Then they came for the journalists, and I did not speak out, because I was not a journalist.

Then they came for street artists, but I did not speak out, because I am not a street artist.

And I realised that eventually they’d come for me, and there would be no one left to speak for me.
Ik vind dit een best serieus onderwerp. Wat ik dan jammer vind is dat ze de game zo’n humoristisch Saints Row laagje geven met gekke maskers een oma met een taser en een bouwvakker die iedereen neerschiet met een spijkerpistool.

Re: Quick News Topic

1323
FGras wrote:
Kolm wrote:Watch Dogs Legion komt op 29 oktober 2020 uit!
Ik vind het verhaal in de trailer wel interessant. Het doet mij denken aan alle individuele protesten van de afgelopen jaren die te maken hebben met geld, regeldruk, europa en veiligheid. Bij 9 van de 10 heb ik zo iets van: alweer een protest...

En nu komt Ubisoft met deze tekst in de trailer:
First they came for the foreigners, and I did not speak out, because I was not a foreigner.

Then they came for the protestors, and I did not speak out, because I was not a protestor.

Then they came for the journalists, and I did not speak out, because I was not a journalist.

Then they came for street artists, but I did not speak out, because I am not a street artist.

And I realised that eventually they’d come for me, and there would be no one left to speak for me.
Ik vind dit een best serieus onderwerp. Wat ik dan jammer vind is dat ze de game zo’n humoristisch Saints Row laagje geven met gekke maskers een oma met een taser en een bouwvakker die iedereen neerschiet met een spijkerpistool.
Dit vond ik ook al jammer bij het tweede deel! Alles leek wat in het onnozele te zijn getrokken en ik denk dat ze dit gaan voortzetten in het 3e deel. Ik weet nog dat het eerste deel best wel donker was en interessant was qua verhaal.
Image

Re: Quick News Topic

1330
En om het nog eens te benadrukken:

Ubisoft laat Sam Fisher blijkbaar opdraven als een speelbare character in Rainbow Six Siege.

Sam Fisher is nu al in beide Ghost Recon games verschenen, er gaat een Netflix serie komen maar een volledige nieuwe Splinter Cell game maken? Neen hoor :angry: :angry:

Belachelijk.
Image

Re: Quick News Topic

1332
Als er online inzit, dan zullen er ook wel trophies aan gekoppeld worden, hopelijk in dat geval niet te extreem :P

Ik bedoelde eerder een Socom Special forces (= enkel singleplayer) versus een Socom confrontation (= enkel multiplayer).
Daarnaast waren die trophies in Socom confrontation ook compleet van de zotte zowel qua grinden als qua difficulty.
Image

Re: Quick News Topic

1333
Ah nu snap ik wat je bedoel.
In Special Forces zaten er ook online trophies. Al waren die beperkt tot speel elke mode online en doe een custom missie op elke map in co-op mode.
Maar zulke online trophies zijn inderdaad wel mooi. Beslis je zelf hoeveel tijd je in de online mode steekt van een game.
Image

Re: Quick News Topic

1334
Het feit dat ik al vergeten was dat Socom special forces online trophies had, zegt genoeg denk ik :lol:

Maar dat zijn inderdaad doenbare online trophies, ik heb niet de tijd om 'git gud' te worden tegen een hoop veteranen :p
Image
cron