Re: Quick News Topic

1622
FGras wrote: 14 Jun 2021 19:43 Ik realiseer mij net dat Sony helemaal geen presentatie aangekondigd heeft… :/
Hmm, ergens verbaast me dat niet... Al die shows kort na elkaar op tijdstippen dat ik ze niet kan zien en daardoor dus vooral de nieuwsberichten lees, maakt dat het teveel info in 1 keer is. Uiteindelijk zijn die nieuwsberichten vaak al maar de helft van de shows en daarvan zal ik dan misschien de helft echt meekrijgen.

Misschien dat Sony ook beseft dat er meer bij de mensen blijft hangen als je het niet mee op de hoop gooit maar later op een apart moment doet? :think:
Image

Re: Quick News Topic

1625
Kolm wrote: 14 Jun 2021 18:48
Mr.Wolf wrote: 14 Jun 2021 17:54 Ik veronderstel dat ze wel nog wat troeven achter de hand hebben. Had Hermen Hulst niet eens iets gezegd dat ze een stuk of 25 exclusives in de maak hebben momenteel? :think:
Ik hoop inderdaad niet al te veel omtrent de VR, aangezien dat mij ook redelijk weinig kan boeien. En ja, wie weet laat Rockstar eindelijk eens iets zien van de langverwachte GTA V :lol:
Ik hoop dat je GTA VI bedoelt want GTA V ben ik wel een beetje beu ondertussen en die GTA V online hoeft voor mij niet :lol:
Ba dum tsss! Maar all jokes aside ben ik gta v ook wel echt beu gezien :p Al verwacht ik ergens nog niet zo snel een aankondiging van GTA VI
Image

Re: Quick News Topic

1626
Ik dacht gisteren naar de show van Take Two te herbekijken... In het begin was ik een beetje aan het 5-sec skippen, dan maar per minuut en uiteindelijk heb ik blijkbaar de hele show geskipt :L:

Oorzaak: Het was gewoon 1 grote zoom meeting ofzo die ze aan het livestreamen waren. Niks van games laten zien in een 'game'show. De livechat was dan ook niet echt iets om vrolijk van te worden.
Image

Re: Quick News Topic

1627
GTA VI kan zėėr waarschijnlijk gewoon een "online" aanvulling worden op GTA V. Ik dacht dat de grootste geruchten waren dat er geen standalone GTA game meer ging gemaakt worden.

Een releasedatum en beelden van GT7 en ze overtreffen Xbox grandioos wat mij betreft (fanboy, i know). Ik hoop echt dat de game eind dit jaar, begin 2022 komt... Ik kijk hier keihard naar uit.

Ik had goede hoop op een zalige nieuwe Battlefield maar het (lichte) sci-fi gedoe is al genoeg voor mij om de game links te laten liggen. Meehh. En full price voor blijkbaar 7 multiplayermaps en geen singleplayer op release.. Gamen wordt echt pokkeduur op die manier.
Image

Re: Quick News Topic

1631
NTGSruler wrote: 16 Jun 2021 16:12 GTA VI kan zėėr waarschijnlijk gewoon een "online" aanvulling worden op GTA V. Ik dacht dat de grootste geruchten waren dat er geen standalone GTA game meer ging gemaakt worden.

Een releasedatum en beelden van GT7 en ze overtreffen Xbox grandioos wat mij betreft (fanboy, i know). Ik hoop echt dat de game eind dit jaar, begin 2022 komt... Ik kijk hier keihard naar uit.

Ik had goede hoop op een zalige nieuwe Battlefield maar het (lichte) sci-fi gedoe is al genoeg voor mij om de game links te laten liggen. Meehh. En full price voor blijkbaar 7 multiplayermaps en geen singleplayer op release.. Gamen wordt echt pokkeduur op die manier.
Exact mijn gedacht! Ik snap niet dat nu plots die prijzen naar boven moeten? Sure, games maken zal wel veel meer kosten dan vroeger, maar ik denk nu dat de markt vele malen groter is. Daarbovenop verdienen bedrijven denk ik enorm veel extra qua dlc en cosmetische items!
Als dat gerucht zou kloppen van GTA VI, komt die er toch niet in :p
Image

Re: Quick News Topic

1633
Kolm wrote: 14 Jun 2021 17:52 Naughty Dog is het gerucht dat ze bezig zijn met een standalone multiplayer en aangezien TLOU2 geen mp heeft is het sterke vermoeden dat het een TLOU2 mp wordt.

Zelf hoop ik dat ze bij Naughty Dog toch nog met iets van singleplayer bezig zijn want al die multiplayer hoeft voor mij niet.
Ik vond The Last of Us Part II net zo indrukwekkend omdat ze zo sterk zijn in meeslepende verhalen maken, zou jammer zijn mochten ze zich dan met een multiplayer-only game bezighouden :(

Re: Quick News Topic

1634
met0t0 wrote: 20 Jun 2021 18:02
Kolm wrote: 14 Jun 2021 17:52 Naughty Dog is het gerucht dat ze bezig zijn met een standalone multiplayer en aangezien TLOU2 geen mp heeft is het sterke vermoeden dat het een TLOU2 mp wordt.

Zelf hoop ik dat ze bij Naughty Dog toch nog met iets van singleplayer bezig zijn want al die multiplayer hoeft voor mij niet.
Ik vond The Last of Us Part II net zo indrukwekkend omdat ze zo sterk zijn in meeslepende verhalen maken, zou jammer zijn mochten ze zich dan met een multiplayer-only game bezighouden :(
Denk dat Kolm bedoelt dat er een online mode toegevoegd zal worden aan TLOU II. Het wordt dacht ik geen aparte multiplayer game.
Image

Re: Quick News Topic

1635
NTGSruler wrote: 21 Jun 2021 17:38
met0t0 wrote: 20 Jun 2021 18:02
Kolm wrote: 14 Jun 2021 17:52 Naughty Dog is het gerucht dat ze bezig zijn met een standalone multiplayer en aangezien TLOU2 geen mp heeft is het sterke vermoeden dat het een TLOU2 mp wordt.

Zelf hoop ik dat ze bij Naughty Dog toch nog met iets van singleplayer bezig zijn want al die multiplayer hoeft voor mij niet.
Ik vond The Last of Us Part II net zo indrukwekkend omdat ze zo sterk zijn in meeslepende verhalen maken, zou jammer zijn mochten ze zich dan met een multiplayer-only game bezighouden :(
Denk dat Kolm bedoelt dat er een online mode toegevoegd zal worden aan TLOU II. Het wordt dacht ik geen aparte multiplayer game.
De geruchten waar ik het over had zeggen dat het echt een standalone mp zou zijn met TLOU2 als basis. Dus geen patch van de TLOU2 game die dan een mp mode toevoegt zoals ze bij U4 de survival mode hebben toegevoegd.
Maar een beetje zoals je ook Killzone Shadowfall standalone mp had maar dan zonder dat de mp ook in de main game zit.

Uiteindelijk blijft het allemaal wel speculatie en zal er voor ieder gerucht wel ergens een artikel te vinden zijn dat het ondersteunt :lol:
Image