Re: Quick News Topic

1007
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Thuisbezorging of niet. Game Mania blijft gewoon te duur ivm andere winkels zoals Dreamland of Bart Smit waar ze ook games verkopen.
Ook voor tweedehands games?
Ik ga inderdaad vooral voor tweedehands games naar gamemania.
Image

Re: Quick News Topic

1008
gamerke1992 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Thuisbezorging of niet. Game Mania blijft gewoon te duur ivm andere winkels zoals Dreamland of Bart Smit waar ze ook games verkopen.
Ook voor tweedehands games?
Ik ga inderdaad vooral voor tweedehands games naar gamemania.
Niet aan gedacht, maar zelfs used zijn ze vaak nog even duur of iets duurder dan bij Dreamland. Die behoren tot Colruyt Group en zijn het goedkoopst zij houden echt wel de concurrentie prijs in de gaten. Ken iemand die er werkt. Fun en Media Markt zijn bv. ook duur en passen hun prijzen niet tijdig aan.

Vb. Mirror's Edge Catalyst op dit moment

GM: nieuw €30, used €23
Dream: €20
Media: €20
Bol: €28
Image

Re: Quick News Topic

1009
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Thuisbezorging of niet. Game Mania blijft gewoon te duur ivm andere winkels zoals Dreamland of Bart Smit waar ze ook games verkopen.
Ook voor tweedehands games?
Ik ga inderdaad vooral voor tweedehands games naar gamemania.
Niet aan gedacht, maar zelfs used zijn ze vaak nog even duur of iets duurder dan bij Dreamland. Die behoren tot Colruyt Group en zijn het goedkoopst zij houden echt wel de concurrentie prijs in de gaten. Ken iemand die er werkt. Fun en Media Markt zijn bv. ook duur en passen hun prijzen niet tijdig aan.

Vb. Mirror's Edge Catalyst op dit moment

GM: nieuw €30, used €23
Dream: €20
Media: €20
Bol: €28
Ja je moet goed kijken naar die paar prijzen die ze hebben dat wel goedkoper zijn in gamemania. Zo heb the elder scrolls online voor 7 euro en no man's sky voor 12 euro gekocht bij gamemania een tijdje terug (used). En soms doen ze acties op hun used games dat je er bv 3 koopt en maar 2 moet betalen.
Image

Re: Quick News Topic

1010
gamerke1992 wrote: Ja je moet goed kijken naar die paar prijzen die ze hebben dat wel goedkoper zijn in gamemania. Zo heb the elder scrolls online voor 7 euro en no man's sky voor 12 euro gekocht bij gamemania een tijdje terug (used). En soms doen ze acties op hun used games dat je er bv 3 koopt en maar 2 moet betalen.
En als ze binnenkort hun reserves tweedehands PS3 games gaan dumpen om plaats te maken wordt het ook interessant.

Re: Quick News Topic

1012
@Roy: Je moet ook niet kijken naar vrij nieuwe games maar net naar de wat oudere, die vind je vaak stomweg niet meer retail behalve tweedehands bij GM of Intertoys (in NL). Op een bol zijn ze op dat moment vaak ook niet meer verkrijgbaar of nog duurder en alternatief is dan vaak alleen maar Amazon afstruinen in de hoop dat je een goede deal vindt. Maar LBP Marvel Edition voor de vita is zo'n voorbeeld dat je amper nog onder de 20 euro kan vinden online doordat de DLC niet meer in de store staat en je enkel met de fysieke versie nog de DLC kan spelen. Sommigen vragen er zelfs 50 euro voor... Laatste keer dat ik keek stond die 15 euro in GM, maar moest ik helemaal naar het noorden van Nederland... Dan wordt het plots een dure grap als je het niet gewoon kan laten opsturen.
Image