Re: Quick News Topic

1037
minermb wrote:Guacamelee! 2 is aangekondigd
Ah leuk
minermb wrote:Spelunky 2 aangekondigd
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ :jip: :jip: :jip: :jip: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Edit: Die Sucker Punch game ziet er wel goed uit ook

Re: Quick News Topic

1039
Mr.Wolf wrote:Beetje teleurgesteld eigenlijk (buiten het allerlaatste, dat was zooooooo epic). Had toch graag iets meer nieuws gezien precies. Of misschien was ik gewoon te hard aan het wachten op een aankondiging van Bloodborne 2 :p
Met die 3 trailers die miner aanhaalde is PGW al beter dan E3 voor mij eerlijk gezegd.

Re: Quick News Topic

1042
Tjeefkeuh wrote:
minermb wrote:Ik had ietsje meer verwacht, maar ik was tevreden met wat we te zien kregen

OT:
Onrush aangekondigd

Eh, liever een nieuwe MotorStorm
De kans is vrij klein dat er ooit nog een nieuwe Motorstorm komt.
Onrush is van de mensen achter Motorstorm. Die zitten nu bij Codemasters nadat Evolution Studio's door Playstation werd opgedoekt.

Re: Quick News Topic

1043
FGras wrote:
De kans is vrij klein dat er ooit nog een nieuwe Motorstorm komt.
Onrush is van de mensen achter Motorstorm. Die zitten nu bij Codemasters nadat Evolution Studio's door Playstation werd opgedoekt.
Uhu, en deze stijl spreekt mij minder aan

Re: Quick News Topic

1044
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:Beetje teleurgesteld eigenlijk (buiten het allerlaatste, dat was zooooooo epic). Had toch graag iets meer nieuws gezien precies. Of misschien was ik gewoon te hard aan het wachten op een aankondiging van Bloodborne 2 :p
Met die 3 trailers die miner aanhaalde is PGW al beter dan E3 voor mij eerlijk gezegd.
Mee eens. Alleen al dankzij Guacamelee! 2!!!
Image

Re: Quick News Topic

1047
FGras wrote:
Tjeefkeuh wrote:
minermb wrote:Ik had ietsje meer verwacht, maar ik was tevreden met wat we te zien kregen

OT:
Onrush aangekondigd

Eh, liever een nieuwe MotorStorm
De kans is vrij klein dat er ooit nog een nieuwe Motorstorm komt.
Onrush is van de mensen achter Motorstorm. Die zitten nu bij Codemasters nadat Evolution Studio's door Playstation werd opgedoekt.
dit is een beetje een spirituele opvolger zeg maar...

Re: Quick News Topic

1049
Sanity penguin wrote:Potentieel zou FIFA 17 de laatste echte FIFA game zijn. Er zouden geruchten zijn dat ze in de toekomst via betalende upgrades zouden willen werken ipv telkens een volledig nieuwe game.
Upgrades voor 60 euro in het jaar klinkt mij gevoelsmatig als een stuk meer dan 60 euro voor een Fifa game per jaar.
Ik ben benieuwd of ze er zo meer geld uit zullen halen. Ik elk geval heeft het met upgrades wel meer potentie om een e-sports titel te worden.
cron