Re: Quick News Topic

995
Maxidomino wrote:Eerste gameplay van Middle-earth: Shadow of War. Ziet er super uit!
https://www.pressxtorevive.com/eerste-g ... ow-of-war/
Ziet er inderdaad fantastisch uit, maar hopelijk hebben de makers genoeg hun tijd genomen om een spel van deze grootte te maken. Las ergens dat er 6 gebieden gingen zijn ongeveer even groot als de gebieden van de 1e game, waarin dan elk gebied zo'n fort heeft om over te nemen.
En met dat het vorige spel nog maar 2,5 jaar geleden uitkwam ...
Image

Re: Quick News Topic

1001
Game Mania gaat nu ook bij klanten thuis producten bezorgen. De gamewinkel maakt het vanaf vandaag mogelijk om bij het bestellen van sommige producten ook te kiezen voor bezorging aan huis.

Deze service geldt voor zowel preorders als (tweedehands) games en consoles die in de winkel ook beschikbaar zijn. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad. Digitale producten als tegoedkaarten gamecodes kunnen ook via de mail gestuurd worden. Verzendkosten zijn standaard 1,98 euro.

Game Mania is een van de grootste gamewinkels van België en verplichtte bezoekers altijd naar de winkel te komen. Klanten kunnen ook punten verdienen met aankopen die ze via de website doen.
Image

Re: Quick News Topic

1002
coolgamer wrote:Game Mania gaat nu ook bij klanten thuis producten bezorgen. De gamewinkel maakt het vanaf vandaag mogelijk om bij het bestellen van sommige producten ook te kiezen voor bezorging aan huis.

Deze service geldt voor zowel preorders als (tweedehands) games en consoles die in de winkel ook beschikbaar zijn. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad. Digitale producten als tegoedkaarten gamecodes kunnen ook via de mail gestuurd worden. Verzendkosten zijn standaard 1,98 euro.

Game Mania is een van de grootste gamewinkels van België en verplichtte bezoekers altijd naar de winkel te komen. Klanten kunnen ook punten verdienen met aankopen die ze via de website doen.
Fantastisch nieuws, zeker aangezien veel tweedehandsgames die ik wil ergens in een winkel aan de andere kant van het land liggen.

Re: Quick News Topic

1003
coolgamer wrote:Game Mania gaat nu ook bij klanten thuis producten bezorgen. De gamewinkel maakt het vanaf vandaag mogelijk om bij het bestellen van sommige producten ook te kiezen voor bezorging aan huis.

Deze service geldt voor zowel preorders als (tweedehands) games en consoles die in de winkel ook beschikbaar zijn. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad. Digitale producten als tegoedkaarten gamecodes kunnen ook via de mail gestuurd worden. Verzendkosten zijn standaard 1,98 euro.

Game Mania is een van de grootste gamewinkels van België en verplichtte bezoekers altijd naar de winkel te komen. Klanten kunnen ook punten verdienen met aankopen die ze via de website doen.
Het wordt tijd dat ze dit aanbieden. In 2017 heeft zelfs een kleine zelfstandige soms al een webshop.
Image

Re: Quick News Topic

1004
Dat werd tijd... Zo vaak dat ik inderdaad een tweedehandsgame zocht en dat hij ergens weet ik veel waar te krijgen was. Vaak waren die games dan enkel nog op amazon te vinden. (marktplaats etc is niet echt mijn ding)
Image
cron