Re: Quick News Topic

1051
Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA :D
Sommige mensen verzinnen van alles om maar te kunnen gamen. :nerd:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Quick News Topic

1053
Tjeefkeuh wrote:In het VK is een voorstel om iets aan het probleem te doen helaas verworpen een paar maand geleden dacht ik.
Ik liet het misschien wat luchtig overkomen in mijn eerste reply, maar op zich hebben ze wel ergens een punt. Je kan van die dozen aankopen maar je weet niet wat erin zit. Dat lijkt mijns inziens een goede definitie van gokken te zijn. Zeker ook als zoon- of dochterlief toegang hebben tot de PS4 en zo wat boxes beginnen kopen met de kaart van mama of papa.

Geruchten zouden verder nog gaan om het spel uit de rekken te nemen, maar zover lijkt het mij alsnog niet te gaan komen?
Image

Re: Quick News Topic

1054
Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA :D
Best, zeker als het leid tot de afschaffing ervan in games. Kan het gezaag ook eindelijk stoppen.
Image

Re: Quick News Topic

1055
Toon8 wrote:
Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA :D
Best, zeker als het leid tot de afschaffing ervan in games. Kan het gezaag ook eindelijk stoppen.
Er is een verschil tussen gezaag (bv. games leiden tot geweld, denk aan de kinderen) en dit

Re: Quick News Topic

1056
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:
Sanity penguin wrote:Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA :D
Best, zeker als het leid tot de afschaffing ervan in games. Kan het gezaag ook eindelijk stoppen.
Er is een verschil tussen gezaag (bv. games leiden tot geweld, denk aan de kinderen) en dit
Gohja voor sommigen misschien wel en voor anderen dan weer niet ...
Je moet heel die zaken met lootboxes eens proberen uit leggen aan iemand die geen games speelt, dan ga je dingen horen :P
Image

Re: Quick News Topic

1057
Toon8 wrote: Gohja voor sommigen misschien wel en voor anderen dan weer niet ...
Je moet heel die zaken met lootboxes eens proberen uit leggen aan iemand die geen games speelt, dan ga je dingen horen :P
Kheb de vergelijking al eens gemaakt met een film kopen en bekijken die halverwege ineens 10x trager begint te spelen. Pas vanaf ge opnieuw betaalt speelt hij misschien terug verder aan normale snelheid, maar misschien ook niet.

Re: Quick News Topic

1058
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote: Gohja voor sommigen misschien wel en voor anderen dan weer niet ...
Je moet heel die zaken met lootboxes eens proberen uit leggen aan iemand die geen games speelt, dan ga je dingen horen :P
Kheb de vergelijking al eens gemaakt met een film kopen en bekijken die halverwege ineens 10x trager begint te spelen. Pas vanaf ge opnieuw betaalt speelt hij misschien terug verder aan normale snelheid, maar misschien ook niet.
Dat is inderdaad wel een zeer goede vergelijking, ga ik onthouden :P
Image

Re: Quick News Topic

1063
Nieuwe total war three kingdoms aangekondigd. Eindelijk weer iets anders na die domme warhamer games :P China ziet er een mooie setting uit.



En ook werd er een remaster aangekondigd voor Dark souls 1. (weet niet of het al ergens anders gepost is)



Deze ga ik zeker kopen. DS zijn de enige games die ik volledig gezien heb (zowel walktroughs als streams) maar nooit zelf gespeeld, bang dat ik het geduld ervoor niet zou hebben. Wou dan ook, paar jaar geleden, DS1 op steam kopen als ie weer eens voor 5€ stond maar doordat het een zeer slechte port is en redelijk wat mods nodig heeft om deftig te draaien hem dan maar nooit gekocht. Leuk dat er nu een remaster komt.
Image

Re: Quick News Topic

1064
Toon8 wrote:Nieuwe total war three kingdoms aangekondigd. Eindelijk weer iets anders na die domme warhamer games :P China ziet er een mooie setting uit.



En ook werd er een remaster aangekondigd voor Dark souls 1. (weet niet of het al ergens anders gepost is)



Deze ga ik zeker kopen. DS zijn de enige games die ik volledig gezien heb (zowel walktroughs als streams) maar nooit zelf gespeeld, bang dat ik het geduld ervoor niet zou hebben. Wou dan ook, paar jaar geleden, DS1 op steam kopen als ie weer eens voor 5€ stond maar doordat het een zeer slechte port is en redelijk wat mods nodig heeft om deftig te draaien hem dan maar nooit gekocht. Leuk dat er nu een remaster komt.
Heb ook nooit een Dark Souls gespeeld (de 2e en 3e liggen wel klaar hier in mijn kast), maar wel Bloodborne. Was wel echt iets verslavend om te spelen. Dan lukt een boss niet, maar dan wou ik altijd wel een uur later terug proberen om te zien of het wel ging :p

Assassin's Creed: Rogue ook aangekondigd voor op ps4. Vond ik 1 van de betere ac games. Voelde wel wat aan als black flag, maar de missies waren hier echt wel superzot. Als hij niet te veel kost, ga ik deze zeker halen.
Image
cron