Re: Quick News Topic

1097
Oeps, foutje!” Zo moet het straks gaan klinken wanneer Walmart erachter komt dat zij een flinke E3 line-up in haar pre-order bestand meegenomen heeft. Men biedt namelijk plots pre-orders aan voor games die nog aangekondigd moeten worden, waarschijnlijk tijdens de E3 van 2018.

We zien in het bestand van Walmart onder andere games als Just Cause 4, Splinter Cell, Destiny Comet (de uitbreiding voor later dit jaar), Borderlands 3, The Division 2, RAGE 2, LEGO DC Villians, NBA 2K19, WWE 2K19, Final Fantasy VII Remake en een nieuwe Assassin’s Creed.

Dit zijn de titels die op de PS4 uitkomen, maar ook games voor de Xbox One zijn gelekt. Zo staat er een Forza Horizons 5 (foutief gespeld?) tussen, alsook Gears of War 5. Het betreft overigens de Canadese tak van Walmart, dus de prijzen zijn in CAD.

Bedank Walmart maar, nu weten we in ieder geval waar een groot gedeelte van de E3 2018 om zal gaan draaien! De kans is groot dat men dit toegevoegd heeft op basis van inkoopsystemen en men het dus niet uit de duim gezogen heeft, daar is Walmart immers een veel te grote retailer voor.
Image

Re: Quick News Topic

1100
Kolm wrote:Psst, als je wat quote/kopieert, kan je dan ook even de link naar de originele bron erbij zetten ;)

Nu is de spanning van E3 wel een beetje weg :(
Vind het ook wel wat jammer dat er zoveel gelekt is, maar op zich denk ik wel dat er nog redelijk wat nieuw getoond gaat worden. Ik denk bv. dat Rage de enige titel is van Bethesda die er tussen staat? En nu ben ik wel meer dan ooit benieuwd welke assassin's creed dit gaat zijn :p
Image

Re: Quick News Topic

1101
Kolm wrote:Psst, als je wat quote/kopieert, kan je dan ook even de link naar de originele bron erbij zetten ;)

Nu is de spanning van E3 wel een beetje weg :(
Anderzijds is het wel leuk om te weten dat er voor het eerst in 3 jaar eens iets boeiends op de E3 getoond gaat worden.
Edit: behalve BotW

Re: Quick News Topic

1102
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Psst, als je wat quote/kopieert, kan je dan ook even de link naar de originele bron erbij zetten ;)

Nu is de spanning van E3 wel een beetje weg :(
Anderzijds is het wel leuk om te weten dat er voor het eerst in 3 jaar eens iets boeiends op de E3 getoond gaat worden.
Edit: behalve BotW
Slechter dan de voorbije jaren kan het ook wel niet worden zeker? :P Hopelijk veel en interessante aankondigingen.
Image

Re: Quick News Topic

1103
https://www.twitch.tv/bethesda

Bethesda streaming voor +/- 12 uur hopelijk om iets aan te kondigen en ze hebben er verschrikkelijk veel hype mee gecreëerd. Reddit going crazy en die stream lijkt echt constant redelijk wat kijkers te hebben. De inschattingen zijn meestal Fallout 3 remaster met switch optie (de game is 10 jaar oud in oktober), Fallout 3 + Fallout:NV remaster, Fallout 1 remake (de game wordt 21 jaar oud).

De eerste twee optie leken mij ook het meest logische, maar een gast van Kotaku (die blijkbaar redelijk betrouwbare leaks heeft) heeft gereageerd op een dude vna reddit die zei dat hij zen schoen ging opeten als het geen remaster is, waarop Kotaku dude reageerde dat hij best een nieuwe schoen gaat kopen.

Voor zij die mee willen hypen / zien wat er allemaal al gebeurd is in de stream (de meeste game sites volgen niet echt alle gebeurtenissen wat ik kan begrijpen) https://www.reddit.com/r/Fallout/commen ... _happened/
Image

Re: Quick News Topic

1104
The Wastelander wrote:https://www.twitch.tv/bethesda

Bethesda streaming voor +/- 12 uur hopelijk om iets aan te kondigen en ze hebben er verschrikkelijk veel hype mee gecreëerd. Reddit going crazy en die stream lijkt echt constant redelijk wat kijkers te hebben. De inschattingen zijn meestal Fallout 3 remaster met switch optie (de game is 10 jaar oud in oktober), Fallout 3 + Fallout:NV remaster, Fallout 1 remake (de game wordt 21 jaar oud).

De eerste twee optie leken mij ook het meest logische, maar een gast van Kotaku (die blijkbaar redelijk betrouwbare leaks heeft) heeft gereageerd op een dude vna reddit die zei dat hij zen schoen ging opeten als het geen remaster is, waarop Kotaku dude reageerde dat hij best een nieuwe schoen gaat kopen.

Voor zij die mee willen hypen / zien wat er allemaal al gebeurd is in de stream (de meeste game sites volgen niet echt alle gebeurtenissen wat ik kan begrijpen) https://www.reddit.com/r/Fallout/commen ... _happened/
Bethesda kennende wordt het Fallout 4 voor de switch ofzo :D
Image

Re: Quick News Topic

1105
Toon8 wrote:
The Wastelander wrote:https://www.twitch.tv/bethesda

Bethesda streaming voor +/- 12 uur hopelijk om iets aan te kondigen en ze hebben er verschrikkelijk veel hype mee gecreëerd. Reddit going crazy en die stream lijkt echt constant redelijk wat kijkers te hebben. De inschattingen zijn meestal Fallout 3 remaster met switch optie (de game is 10 jaar oud in oktober), Fallout 3 + Fallout:NV remaster, Fallout 1 remake (de game wordt 21 jaar oud).

De eerste twee optie leken mij ook het meest logische, maar een gast van Kotaku (die blijkbaar redelijk betrouwbare leaks heeft) heeft gereageerd op een dude vna reddit die zei dat hij zen schoen ging opeten als het geen remaster is, waarop Kotaku dude reageerde dat hij best een nieuwe schoen gaat kopen.

Voor zij die mee willen hypen / zien wat er allemaal al gebeurd is in de stream (de meeste game sites volgen niet echt alle gebeurtenissen wat ik kan begrijpen) https://www.reddit.com/r/Fallout/commen ... _happened/
Bethesda kennende wordt het Fallout 4 voor de switch ofzo :D
Skyrim voor de magnetron. :lol:
Image

Re: Quick News Topic

1108
The Wastelander wrote:
Tjeefkeuh wrote:De reveal kwam net toen ik begon te kijken. Nieuwe game dus; Fallout 76
Dan hebde geluk gehad, ik heb er net iets meer tijd ingestoken :p Veel weten we nog wel niet maar wellicht setting in (West)Virginia en meer info op E3 ofcourse!
76 is het jaar voor de Apocalyps in Fallout. Ik vraag mij af of het enkel het nummer van de Vault gaat zijn of dat er gameplay gaat zijn voor de Apocalyps.

Re: Quick News Topic

1109
De naam voor de nieuwe Assassin's Creed game van Ubisoft zou Odyysey noemen. Dit werd gelekt op een foto die getrokken werd van een sleutelhanger met een helm van een hopliet. Toevallig heeft de oude Griekse dichter Homerus ooit het boek Odyssee geschreven. Waarschijnlijk dat de nieuwe setting dan toch Griekenland zal zijn!
Image
Image

Re: Quick News Topic

1110
Mr.Wolf wrote:De naam voor de nieuwe Assassin's Creed game van Ubisoft zou Odyysey noemen. Dit werd gelekt op een foto die getrokken werd van een sleutelhanger met een helm van een hopliet. Toevallig heeft de oude Griekse dichter Homerus ooit het boek Odyssee geschreven. Waarschijnlijk dat de nieuwe setting dan toch Griekenland zal zijn!
Image
En dat A symbool boven de titel wordt vaak gebruikt om Sparta aan te duiden ... :P
Hopelijk het oude Griekenland en niet die in de tijd van de Romeinen zoals ze bij Egypte deden, dus in de periode van 500 - 300 v.Chr.
Image