Re: E3 2017

32
coolgamer wrote:Net gelezen dat Bandai Namco laat weten dat Ni No Kuni II: Revenant Kingdom 10 november verschijnt voor de PC en de PS4.


Dit voor mij het beste nieuws van E3 tot nu toe.
Agreed. Samen met de bevestiging dat Beyond Good & Evil 2 daadwerkelijk in productie is (nu nog gameplay om te zien dat er ook daadwerkelijk eens een product zal gaan komen...)
Image

Re: E3 2017

33
Sony's show blijft wat onder de verwachting net zoals alle andere e3 shows, behalve die van Ubi. Wat we te zien kregen was natuurlijk wel goed (uncharted, GOW, HZD), maar waarom geen TLOU2? Denk dat ze redelijk wat gespaard hebben voor psx in december.

Spiderman interesseerde me eigenlijk totaal niet maar met wat gameplay te zien ben ik wat van gedacht veranderd. Zitten wel wat trekjes in van rocksteady's Batman games, die ik wel heel goed vond. Als het niet te kinderlijk wordt kan ik dat wel eens spelen.

Days Gone ziet er niet slecht uit, maar weer een game in een einde wereld/zombie setting waarvan er ondertussen al heel wat zijn.

Ongelooflijk dat er nu ook skyrim vr komt, die game is overal. Straks wordt hij nog aangekondigd als mobiele game :P Hoe je een game enorm lang kan uit melken, geen wonder dat ze nog niet begonnen zijn aan een nieuwe titel in de reeks.
Image

Re: E3 2017

34
Eeehhh, achteraf gezien blij dat ik er niet voor ben wakker gebleven. Er was niks echt nieuws buiten Shadow of the Colossus (hoewel alweer een remake) en Monster Hunter. Die laatste vond ik wel erg gaaf dus die ga ik zeker halen. :D
Image

Re: E3 2017

36
ShAmPi wrote:TLOU 2 is nog maar in december? aangekonigd.
Ik snap echt niet dat iedereen die al op deze E3 verwacht had...
Die was vorige E3 aangekondigd, maar toen zeiden ze ook dat ze net pas met het spel begonnen waren, dus ik verwachtte zelf ook geen the last of us.

Edit: hij werd inderdaad in december aangekondigd
Image

Re: E3 2017

38
Toon8 wrote:Sony's show blijft wat onder de verwachting net zoals alle andere e3 shows, behalve die van Ubi. Wat we te zien kregen was natuurlijk wel goed (uncharted, GOW, HZD), maar waarom geen TLOU2? Denk dat ze redelijk wat gespaard hebben voor psx in december.

Spiderman interesseerde me eigenlijk totaal niet maar met wat gameplay te zien ben ik wat van gedacht veranderd. Zitten wel wat trekjes in van rocksteady's Batman games, die ik wel heel goed vond. Als het niet te kinderlijk wordt kan ik dat wel eens spelen.

Days Gone ziet er niet slecht uit, maar weer een game in een einde wereld/zombie setting waarvan er ondertussen al heel wat zijn.

Ongelooflijk dat er nu ook skyrim vr komt, die game is overal. Straks wordt hij nog aangekondigd als mobiele game :P Hoe je een game enorm lang kan uit melken, geen wonder dat ze nog niet begonnen zijn aan een nieuwe titel in de reeks.
mee eens :idea:

Re: E3 2017

39
Maar één verrassing bij Sony dus, maar wel een aangename. Ik denk niet dat ik Shadow of the Colossus opnieuw ga kopen, maar nu kunnen er wel veel nieuwe mensen deze prachtige game ontdekken :)

Re: E3 2017

40
met0t0 wrote:Maar één verrassing bij Sony dus, maar wel een aangename. Ik denk niet dat ik Shadow of the Colossus opnieuw ga kopen, maar nu kunnen er wel veel nieuwe mensen deze prachtige game ontdekken :)
al voor de 3e keer !
cron