Re: E3 2017

18
Xbox show viel goed mee, 500€ voor die nieuwe console valt goed mee als hij echt kan doen wat ze beweren. Ik heb op PCgamer een review gelezen waarmee ze de hardware vergelijken met wat verkrijgbaar is op de pc markt en voor die prijs ga je geen pc kunnen bouwen met dezelfde resultaten (vooral dankzij optimalisatie).

Ik was wel geschokt dat ubisoft de world premiere van de nieuwe AC aan xbox heeft gegeven, dat is toch iets waarmee ze zelf moeten uitpakken? Verder ziet deze game er compleet anders uit dan wat we van AC gewend zijn, zoals bijvoorbeeld de fantasy toer opgaan (die enorme slang en uil die recon doet), normaal zijn AC's toch geschiedkundig redelijk correct. Dit stak voor mij een beetje tegen maar moest er geen AC in de titel staan zou ik dit natuurlijk een fantastische game vinden. Misschien vanavond wat meer uitleg over de game.

Voor de rest: shadow of war toonde meer van hetzelfde, metro ziet er goed uit maar ik moet nog altijd de vorige games spelen, wolfenstein vanhetzelfde, Sea of thieves ziet er leuk uit en trekt wat op no mans sky.
Zeer benieuwd wat the evil within 2 zal brengen, de 1e vond ik wel leuk ondanks de moeilijkheidsgraad.
Image

Re: E3 2017

21
Het enige zinnige dat Microsoft te melden had was de Xbox One X en de developers zijn tot nu toe ook met weinig verrassends gekomen, dus ja: alleen Nintendo en Sony kunnen deze E3 nog redden als je het mij vraagt...
(Al kan ik helaas niets live volgen en moet ik het van snel wat verslagen doorscrollen hebben)
Image

Re: E3 2017

22
Ik had zeer stiekem al een kleine teaser verwacht naar een the elder scrolls 6 ofzo. Dat online spel vind ik eerlijk gezegd niks
Ook vond ik het heel raar dat opeens de nieuwe AC werd getoond bij Microsoft??
Image

Re: E3 2017

23
Er waren wel een paar leuke games geshowed tijdens de Xbox conferentie, zoals cuphead, ori and the will of the wisp, anthem en nog paar anderen, maar de meerderheid van de games lag mij niet echt.
Image

Re: E3 2017

24
Toon8 wrote:Xbox show viel goed mee, 500€ voor die nieuwe console valt goed mee als hij echt kan doen wat ze beweren. Ik heb op PCgamer een review gelezen waarmee ze de hardware vergelijken met wat verkrijgbaar is op de pc markt en voor die prijs ga je geen pc kunnen bouwen met dezelfde resultaten (vooral dankzij optimalisatie).

Ik was wel geschokt dat ubisoft de world premiere van de nieuwe AC aan xbox heeft gegeven, dat is toch iets waarmee ze zelf moeten uitpakken? Verder ziet deze game er compleet anders uit dan wat we van AC gewend zijn, zoals bijvoorbeeld de fantasy toer opgaan (die enorme slang en uil die recon doet), normaal zijn AC's toch geschiedkundig redelijk correct. Dit stak voor mij een beetje tegen maar moest er geen AC in de titel staan zou ik dit natuurlijk een fantastische game vinden. Misschien vanavond wat meer uitleg over de game.

Voor de rest: shadow of war toonde meer van hetzelfde, metro ziet er goed uit maar ik moet nog altijd de vorige games spelen, wolfenstein vanhetzelfde, Sea of thieves ziet er leuk uit en trekt wat op no mans sky.
Zeer benieuwd wat the evil within 2 zal brengen, de 1e vond ik wel leuk ondanks de moeilijkheidsgraad.
Het probleem is da de games ook op Xbox One MOETEN kunnen draaien.
Dus ik vrees dat het nooit zijn max prestaties zal halen.
Image

Re: E3 2017

26
Mr.Wolf wrote:Ik had zeer stiekem al een kleine teaser verwacht naar een the elder scrolls 6 ofzo. Dat online spel vind ik eerlijk gezegd niks
Ook vond ik het heel raar dat opeens de nieuwe AC werd getoond bij Microsoft??
Dit.
Ondertussen al 6 jaar geleden dat skyrim uitkwam. Eigenlijk was het geen goede show, veel te veel getoond van spellen die al uit waren en amper iets nieuws.
ShAmPi wrote:Het probleem is da de games ook op Xbox One MOETEN kunnen draaien.
Dus ik vrees dat het nooit zijn max prestaties zal halen.
Dat zal inderdaad een blok aan hun been zijn. Hoe lang zal het duren tegen dat sommige games enkel voor de X zullen uitkomen ...
Image

Re: E3 2017

27
Niet verwacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vond dat Ubisoft de beste conferentie had tot nu toe. Ze lieten interessante games zien en het voelde niet aan zoals de xbox conferentie, waar ze in mijn mening teveel games showden. Die mario+rabbids game ziet er gek genoeg toch nog best leuk uit.

Nu nog benieuwd naar sony's conferentie. :D
Image

Re: E3 2017

28
minermb wrote:Niet verwacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vond dat Ubisoft de beste conferentie had tot nu toe. Ze lieten interessante games zien en het voelde niet aan zoals de xbox conferentie, waar ze in mijn mening teveel games showden. Die mario+rabbids game ziet er gek genoeg toch nog best leuk uit.

Nu nog benieuwd naar sony's conferentie. :D
Yup, quite liked it. Nu op sneltempo wat blogposts erdoor rammen :p
Image

Re: E3 2017

29
Ik vind al jaren dat ubisoft 1 van de betere shows heeft, altijd iets onverwachts.

Ben best wel hyped voor Skull & Bones, dacht eerst dat het Black Flag 2 ging noemen :P Veel overgenomen van die game maar vind dat niet erg. Hopelijk een deftige singleplayer anders zal ik wat afwachtend zijn.

Goed om eens wat gameplay van de nieuwe AC te zien. De uil en boog komen rechtstreeks van FC Primal en de combat ziet er toch niet al te best uit. Versta die hele action RPG gedoe toch niet, nergens voor nodig vind ik. Versta wel dat ze het doen om het gezaag over niet vernieuwend genoeg te stoppen, maar voor de echte fans is dat allemaal niet nodig. Geef mij maar een AC titel die trekt op de vorige maar dan met nieuwe setting en ik ga hem met plezier spelen :P Maar wie weet misschien ga ik deze wel leuk vinden met de tijd, ik koop hem toch sowieso op day one :D

The crew 2 kan wel mijn eerste race game zijn die ik koop sinds NFS most wanted van 2013. Vind het vooral goed dat er ook vliegen en boot racen in zitten, maakt het allemaal wat meer afwisselender. Natuurlijk was het vooral een trailer die er vet uitzag dus nog wat afwachten tot we echte gameplay zien.
Image
cron