PlayStation Plus Games Maart 2016 | Shitty, of de shit?

1
Greatness awaits, is het slogan van Sony. Maar wanneer gaan ze dit weer laten zien?

Ik was één van de mensen die hiervoor altijd de indiegames die we iedere maand voorgeschoteld krijgen in verdediging nam. Ik maak nu sinds een aantal maanden iedere maand een video waarin ik de op de PS4 te spelen Plus games uitprobeer, en ze voorzie van een oordeel of ze het spelen waard zijn. Mijn oordeel over deze maand zie je in de video hieronder…

Als je de video leuk vond, consider subscribing. Ik zal m'n uiterste best doen om een constante stroom in-depth content te leveren, en hoop me daarmee te onderscheiden van alle schreeuwende Minecrafters. Al is er op zich niks mis mee; maar het kan ook anders ;) Ik maak dus video's voor de wat doorgewinterde/matured gamer. Ik hoop dat het in de smaak valt.



Hieronder of in de comments op YouTube hoor ik graag wat je van de video vond, en over de kwaliteit van de PS Plus games zelf natuurlijk!

Re: PlayStation Plus Games Maart 2016 | Shitty, of de shit?

9
Sjazie wrote:Wat een leuke reacties heren/dames! :) Dat spreekt van een zeer vriendelijk forum! :p Bedankt voor de reacties, en de likes/subscribes! Ik review ook games, ik zal er weldra eentje posten. Ik denk dat die dan ook wel in de smaak vallen bij jullie :)

Ben blij dat ik Shampi's advies heb opgevolgd om hier ook m'n video te posten, haha. Thanks voor de tip! ;)
Haha. Vooral jij bedankt om het hier ook te komen posten ;)
Image

Re: PlayStation Plus Games Maart 2016 | Shitty, of de shit?

10
Prachtig en duidelijk filmpje met rustig en goed gesproken commentaar. Zoals Elexus al schreef, geen ADHD gedonder maar helder opgebouwd, verstaanbaar en .... met een haast Engels aandoende humor. Topper! :cool:
De keuze of je je wilt abonneren is er helaas niet, hierop kun je niet anders dan abonneren. :D

Graag meer van dit moois!


Ik ben zo overdonderd dat ik het het haast zou vergeten, Sjazie van harte welkom op ons forum, het gezelligste forum van het westelijk halfrond en omstreken! :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation Plus Games Maart 2016 | Shitty, of de shit?

11
Sora_Lizard wrote:Prachtig en duidelijk filmpje met rustig en goed gesproken commentaar. Zoals Elexus al schreef, geen ADHD gedonder maar helder opgebouwd, verstaanbaar en .... met een haast Engels aandoende humor. Topper! :cool:
De keuze of je je wilt abonneren is er helaas niet, hierop kun je niet anders dan abonneren. :D

Graag meer van dit moois!


Ik ben zo overdonderd dat ik het het haast zou vergeten, Sjazie van harte welkom op ons forum, het gezelligste forum van het westelijk halfrond en omstreken! :hug:
Dit dus! :D
Image

Re: PlayStation Plus Games Maart 2016 | Shitty, of de shit?

14
Mr.Wolf wrote:
Sjazie wrote:Ik sta oprecht gewoon versteld van dit hartelijke en warme welkom! xD Hartstikke bedankt mensen! Ik heb er in één keer ook zeven subscribers bij, waarvoor ook veel dank!
8 nu.
En om hier efkes op te antwoorden: de meeste vind ik zelf shitty, maar soms zit er wel is iets echt goeds bij.
Dank je!

En inderdaad, in de video van vorige maand heb ik het over dat ik Nova 111 heel tof vond, ook al is hij simpel in uitvoering :)

Re: PlayStation Plus Games Maart 2016 | Shitty, of de shit?

15
Sjazie wrote:
Mr.Wolf wrote:
Sjazie wrote:Ik sta oprecht gewoon versteld van dit hartelijke en warme welkom! xD Hartstikke bedankt mensen! Ik heb er in één keer ook zeven subscribers bij, waarvoor ook veel dank!
8 nu.
En om hier efkes op te antwoorden: de meeste vind ik zelf shitty, maar soms zit er wel is iets echt goeds bij.
Dank je!

En inderdaad, in de video van vorige maand heb ik het over dat ik Nova 111 heel tof vond, ook al is hij simpel in uitvoering :)
Die vond ik nog cava. Deze maand had ik die galak z ofzo is ff opgestart en na een paar min. al terug verwijderd. Echt niet mijn type van spel. Broforce vind ik dan wel weer de moeite.
Image