Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

16
Enige probleem met RPG's is dat ze zo verrekte veel tijd nemen om grondig te testen.... Ben momenteel bezig met Legend of Heroes: Trails of Cold Steel en 't duurt me veel te lang... :| Wat overigens ook vooral door mezelf komt: ik wilde de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen om daar ook iets zinnigs over te kunnen zeggen (makkelijker valt altijd mee t.o.v. de hoogste). Blijkt dat er geen mens is op deze planeet (die bij zijn/haar verstand is), die zo gek is om dit te doen, haha!

Maarreh... om redelijk ontopic te blijven: ben benieuwd naar je JRPG reviews! Ik heb compleet niets met anime (en toch ongeveer dezelfde leeftijd als Shamps), dus heb deze aan me voorbij laten gaan. Al ben ik wel meer van de turn-based RPG's.
Image

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

17
paveman wrote:Enige probleem met RPG's is dat ze zo verrekte veel tijd nemen om grondig te testen.... Ben momenteel bezig met Legend of Heroes: Trails of Cold Steel en 't duurt me veel te lang... :| Wat overigens ook vooral door mezelf komt: ik wilde de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen om daar ook iets zinnigs over te kunnen zeggen (makkelijker valt altijd mee t.o.v. de hoogste). Blijkt dat er geen mens is op deze planeet (die bij zijn/haar verstand is), die zo gek is om dit te doen, haha!

Maarreh... om redelijk ontopic te blijven: ben benieuwd naar je JRPG reviews! Ik heb compleet niets met anime (en toch ongeveer dezelfde leeftijd als Shamps), dus heb deze aan me voorbij laten gaan. Al ben ik wel meer van de turn-based RPG's.
In onze goeje ouwe tijd kwam Naruto nog niet op tv hoor ;)
Straight from the source. Japan dus :)
En gesubbed door mensen zoals jij en ik ;) (die dan wel japans verstaan ^^)
Image

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

18
paveman wrote:Enige probleem met RPG's is dat ze zo verrekte veel tijd nemen om grondig te testen.... Ben momenteel bezig met Legend of Heroes: Trails of Cold Steel en 't duurt me veel te lang... :| Wat overigens ook vooral door mezelf komt: ik wilde de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen om daar ook iets zinnigs over te kunnen zeggen (makkelijker valt altijd mee t.o.v. de hoogste). Blijkt dat er geen mens is op deze planeet (die bij zijn/haar verstand is), die zo gek is om dit te doen, haha!

Maarreh... om redelijk ontopic te blijven: ben benieuwd naar je JRPG reviews! Ik heb compleet niets met anime (en toch ongeveer dezelfde leeftijd als Shamps), dus heb deze aan me voorbij laten gaan. Al ben ik wel meer van de turn-based RPG's.
Hahaha, oeiii, daar kwam je dus net iets te laat achter xD misschien toch maar die moeilijkheidsgraad een tikje naar beneden doen ;p

Mijn volgende word een Horror / walking simulator game, gebaseerd op echte events. Voor mij de eerste game die ik speel in de genres, dus dat wordt leuk :D
Ik heb Tales of Zestiria hier al heel lang liggen, die moet ik ook nog steeds reviewen xD

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

19
paveman wrote:Enige probleem met RPG's is dat ze zo verrekte veel tijd nemen om grondig te testen.... Ben momenteel bezig met Legend of Heroes: Trails of Cold Steel en 't duurt me veel te lang... :| Wat overigens ook vooral door mezelf komt: ik wilde de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen om daar ook iets zinnigs over te kunnen zeggen (makkelijker valt altijd mee t.o.v. de hoogste). Blijkt dat er geen mens is op deze planeet (die bij zijn/haar verstand is), die zo gek is om dit te doen, haha!

Maarreh... om redelijk ontopic te blijven: ben benieuwd naar je JRPG reviews! Ik heb compleet niets met anime (en toch ongeveer dezelfde leeftijd als Shamps), dus heb deze aan me voorbij laten gaan. Al ben ik wel meer van de turn-based RPG's.
daarom speel ik dus geen RPG's :cool: