Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

1
Nou ben ik best wel benieuwd wat de mensen hier vinden van Naruto/anime, en natuurlijk de game zelf :)

Ik ben nieuw op het forum, en zal mezelf even kort voorstellen.
Ik ben Jaïr, op YouTube bekend als Sjazie, en ik vind het tof om in-depth content zoals bijvoorbeeld het Amerikaanse IGN/Gamespot en dan met name reviews van games te maken. Dit kijk ik zelf het liefst, en in Nederland zijn er eigenlijk niet echt mensen die het op hetzelfde niveau in videovorm doen. Nou pretendeer ik natuurlijk niet het wel te doen, maar ik oefen en zal dit blijven doen, in een poging dat gat op te vullen. Ik hoor graag wat jullie van de review vinden, en natuurlijk ook van de game :)

Veel kijkplezier toegewenst!

Greetz,

Sjazie

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

2
Mooie eerlijke en persoonlijke review.

Ik heb in mijn leven al veel te veel Anime gekeken (had op een moment 2TB op hdd staan)
Naruto was er daar ook eentje van. Maar die heb ik opgegeven zo rond Shippuuden ^^

Nu kijk ik al enkele jaren geen Anime niet meer.
Niet omdat ik me te oud voel of zo zeker niet. Gewoon door omstandigheden en omdat ik de bronnen niet heb om full seasons te bemachtigen (buiten bakabt die extreem traag is)

De enige Anime die ik nog regelmatig kijk is One Piece.
Je je piraat ^^
Die blijf ik fantastisch vinden. Ik kijk wel niet meer wekelijks maar wacht zo'n paar maanden om dan meerdere episodes achter elkaar te kijken.

Aaaaaaaaaaaaaaanyway
Ik heb al eventjes zitten twijfelen om deze game te kopen. Wel omdat ik into Japanese fighting games ben. En niet omdat Naruto mij niets meer zegt.
Door deze review neig ik meer naar wel :D

Maar we zien wel. Misschien ooit eens uit de budgetbak.
Image

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

3
ShAmPi wrote:Mooie eerlijke en persoonlijke review.

Ik heb in mijn leven al veel te veel Anime gekeken (had op een moment 2TB op hdd staan)
Naruto was er daar ook eentje van. Maar die heb ik opgegeven zo rond Shippuuden ^^

Nu kijk ik al enkele jaren geen Anime niet meer.
Niet omdat ik me te oud voel of zo zeker niet. Gewoon door omstandigheden en omdat ik de bronnen niet heb om full seasons te bemachtigen (buiten bakabt die extreem traag is)

De enige Anime die ik nog regelmatig kijk is One Piece.
Je je piraat ^^
Die blijf ik fantastisch vinden. Ik kijk wel niet meer wekelijks maar wacht zo'n paar maanden om dan meerdere episodes achter elkaar te kijken.

Aaaaaaaaaaaaaaanyway
Ik heb al eventjes zitten twijfelen om deze game te kopen. Wel omdat ik into Japanese fighting games ben. En niet omdat Naruto mij niets meer zegt.
Door deze review neig ik meer naar wel :D

Maar we zien wel. Misschien ooit eens uit de budgetbak.
Hahaha, hoe oud ben je though, als ik vragen mag?

Veel mensen kijken One Piece zo inderdaad, waaronder ik :p Ik ben nu bij die Little Giant (filler arc). Heb inmiddels al 2 jaar niet gekeken, dus ik heb weer wat in te halen xD

Mocht je weer willen beginnen, waar ligt je interesse nu? Ik zou je wellicht een aantal recente - en korte (25 eps of minder) - anime aan kunnen raden die misschien weer een vonkje doen ontsteken ;)

Deze game is inderdaad een goeie voor de prijs van 30 euro, 60 is wat teveel, haha

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

5
ShAmPi wrote:Goh ik zal niet rap meer anime kijken hoor.
Het alleen wonen met vriendin en elke dag in de week gaan werken, maken dat beetje onmogelijk :D
Ook vooral omdat we eigenlijk ALS we thuis zijn zo goed als niet thuis zijn ^^

Volgende week zal ik alreeds 31 zijn.

Maar ik ben niet de versleten oude vergrijsde oldtimer hier hoor (eh Frans :p)
Ahaa, I see, een zeer druk baasje dus :D

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

8
Sora_Lizard wrote:Wederom een mooie review, ik ben echter meer een RPG gamer. Ook Japanse zoals Ni No Kuni. :D

En ja ShAmPi, je bent niet eens de helft van mijn leeftijd, een broekie dus. :P
Dank je! (Of moet ik u zeggen ;) )

Ik ben zelf ook meer een (j)rpg-gamer, maar een vechtspel gaat er ook altijd wel in :D Neem anders een kijkje in de rpg-sectie, ik heb daar een review geplaatst van een strategische rpg: The Banner Saga.

Re: Videorecensie - Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm 4

15
Sora_Lizard wrote:
ShAmPi wrote:Ja ok.
Maar kan de wereld mij wel aan? ^^
Ik zou zeggen 'nog net'.
Maar dat doe ik niet want dan ga ik weer off topic. :(
Hahaha, jullie zijn grappig xD

Alle games die je opnoemt ben ik ook fan van, btw. Tales of the World: Radiant Mythology op de PSP was denk ik toch wel m'n favoriete rpg of all time. Ken je die? Je kon daarin zelf je class kiezen, en je eigen character maken. Geweldig! Witcher 3 krijg ik toevallig dinsdag ofzo ook binnen, en Tales of Zestiria voor de PS4 heb ik hier ook nog untouched liggen :p RPG-festijn zal dus weldra beginnen, haha