Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

1
Een groep avontuurlijke studenten zijn plotsklaps verdwenen op Kholat Syahkl, oftewel 'de Dode Berg'. Geruchten over bovennatuurlijke voorvallen doen zich de ronde, maar dat zal wel gewoon speculatie zijn ... toch? Het is aan jou om uit te zoeken wat er gebeurd is ;)

Alvast bedankt voor het kijken, en ik hoop dat de review in de smaak valt :)

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

2
Ik ben niet iemand van het horror genre, maar wel van verhaal gedreven 'games'. Jouw prima video heeft mij over het laatste drempeltje dat nog bestond na de review op PXtR getild. Deze game ga ik binnenkort eens spelen, of misschien beter, over me heen laten komen. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

3
Sora_Lizard wrote:Ik ben niet iemand van het horror genre, maar wel van verhaal gedreven 'games'. Jouw prima video heeft mij over het laatste drempeltje dat nog bestond na de review op PXtR getild. Deze game ga ik binnenkort eens spelen, of misschien beter, over me heen laten komen. :D
Ik hou normaal ook helemaal niet van horror maar deze vond ik meer interessant dan eng. :) Een beetje het gevoel dat je krijgt wanneer je naar een thriller kijkt.
Image

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

4
Sora_Lizard wrote:Ik ben niet iemand van het horror genre, maar wel van verhaal gedreven 'games'. Jouw prima video heeft mij over het laatste drempeltje dat nog bestond na de review op PXtR getild. Deze game ga ik binnenkort eens spelen, of misschien beter, over me heen laten komen. :D
Hahaha, bedankt voor je comment ook op m'n YouTube! Daar reageerde ik met:

"Hartstikke bedankt voor je comment, die ik trouwens ook mooi verwoord vind ;) Als ik zo vrij mag zijn, denk ik dat Firewatch, als je die niet al hebt gespeeld, wellicht de betere keus is tussen Kholat en Firewatch. Daar staat het verhaal en de dialogen centraal, en hier moet je als het ware je verhaal bij elkaar zoeken :p
"

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

5
Elexus wrote:
Sora_Lizard wrote:Ik ben niet iemand van het horror genre, maar wel van verhaal gedreven 'games'. Jouw prima video heeft mij over het laatste drempeltje dat nog bestond na de review op PXtR getild. Deze game ga ik binnenkort eens spelen, of misschien beter, over me heen laten komen. :D
Ik hou normaal ook helemaal niet van horror maar deze vond ik meer interessant dan eng. :) Een beetje het gevoel dat je krijgt wanneer je naar een thriller kijkt.
Ja, eigenlijk wel. Precies dat! xD

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

11
Sjazie wrote:
Gamefreak wrote:@Sjazie, zonder te spoilen maar komen er ook uit de kluiten gewassen yeti's in voor ? :smug:
Ik weet niet of ik je dat kan vertellen zonder te spoilen ... xD (psssst ... nee, yeti's komen er niet in voor xD)
ik heb de game juist afgehaspeld, ik ga je filmpje nu eens opnieuw bekijken, geen topper alleszins naar mijn mening....

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

12
Gamefreak wrote:
Sjazie wrote:
Gamefreak wrote:@Sjazie, zonder te spoilen maar komen er ook uit de kluiten gewassen yeti's in voor ? :smug:
Ik weet niet of ik je dat kan vertellen zonder te spoilen ... xD (psssst ... nee, yeti's komen er niet in voor xD)
ik heb de game juist afgehaspeld, ik ga je filmpje nu eens opnieuw bekijken, geen topper alleszins naar mijn mening....
En, wat vond je nadat je 'm opnieuw hebt bekeken?

En wat vond je niet leuk aan de game :p

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

13
ik kon me vinden in jouw opinie, de struikelblokken waren dat ik af en toe verloren liep, ik snapte die kaart en kompas niet echt, maar wat vooral stoorde was dat het spel soms echt bleef haperen bij momenten, alsook de pop up zoals jij al zei.... verder vond ik dat het personage meer mocht lopen maar na een kort tijdje was hij al aan het hijgen alsof hij net 42km had gelopen.

Moest ik er een cijfer op plakken, 6,5 op 10

Re: Videoreview - Kholat | Horror op de Dode Berg

14
Gamefreak wrote:ik kon me vinden in jouw opinie, de struikelblokken waren dat ik af en toe verloren liep, ik snapte die kaart en kompas niet echt, maar wat vooral stoorde was dat het spel soms echt bleef haperen bij momenten, alsook de pop up zoals jij al zei.... verder vond ik dat het personage meer mocht lopen maar na een kort tijdje was hij al aan het hijgen alsof hij net 42km had gelopen.

Moest ik er een cijfer op plakken, 6,5 op 10
xD Ik kan me ook vinden in jouw kritiek, en dat lijk me een eerlijk cijfer voor de game. Geen topper, maar wel iets om eens uit te proberen bij wijze van bijv. een kennismaking met het genre :)
cron