Met alle hoge productiegames en diens pracht en praal vergeten we nog wel eens de verscholen pareltjes. Salt & Sanctuary is er zo één. De game wordt liefkozend de "2D Dark Souls" genoemd, en met recht.
Naast serieuze reviews, maak ik af en toe ook video's met de insteek om je aan het lachen te maken. Mijn broer en ik hadden in ieder geval fun met deze game, en ik hoop dat deze edit wellicht een glimlach als deze op je gezicht tovert. Laat me in de comments weten of dat gelukt is!
Re: Bro-op | Samen verslaan we "2D Dark Souls", Salt & Sanct
2Ik snapte niet wat jullie allemaal aan het doen waren. Ik heb nog steeds geen idee wie wie was, maar het was wel grappig om te zien. Het lijkt me hopeloos frustrerend als je dit in je eentje zou spelen.
3Is het al gelukt om de game volledig uit te spelen? Lijkt mij best moeilijk, maar zeker wel leuk met twee
4Waarschijnlijk wel, de game duurt blijkbaar maar een paar uur. Ze hebben de release wel zeer goed getimed.met0t0 wrote:Is het al gelukt om de game volledig uit te spelen? Lijkt mij best moeilijk, maar zeker wel leuk met twee
5Heyy, nee nog niet! We hebben eigenlijk niet veel meer erna gespeeld. Ik was ook best wel afgeleid door Paragon xDmet0t0 wrote:Is het al gelukt om de game volledig uit te spelen? Lijkt mij best moeilijk, maar zeker wel leuk met twee
6Echt?! Zo kort?! xD Met dat in het achterhoofd, inderdaad! Hebben ze heel goed getimed. Is ie net uit te spelen voor het grote werk op 12 april ;pTjeefkeuh wrote:Waarschijnlijk wel, de game duurt blijkbaar maar een paar uur. Ze hebben de release wel zeer goed getimed.met0t0 wrote:Is het al gelukt om de game volledig uit te spelen? Lijkt mij best moeilijk, maar zeker wel leuk met twee
7Het is geen review, maar zeker leuk om te zien. Jullie samenwerking bevat mogelijk nog wel enige punten die voor verbetering vatbaar zijn.
Jouw droge comment toen je broer onderaan de trap al zelfmoord pleegde was hilarisch. Zou dit nou niet een video zijn die je ook op de blog plaatst onder "Fun" bijvoorbeeld?
Jouw droge comment toen je broer onderaan de trap al zelfmoord pleegde was hilarisch. Zou dit nou niet een video zijn die je ook op de blog plaatst onder "Fun" bijvoorbeeld?
8Hahaha, jaa, daar werken we aan Leuk om te horen dat je het grappig vond. En ik wist niet dat dat een optie was, maar dat klinkt als een puik ideeSora_Lizard wrote:Het is geen review, maar zeker leuk om te zien. Jullie samenwerking bevat mogelijk nog wel enige punten die voor verbetering vatbaar zijn.
9Ik vind het vooral grappig om altijd "KUT" te horen
Wij gebruiken eigenlijk meer: VERDOMME, GODVERDOMME, SHIT, etc...
Een kut is een vrouwelijk geslachtsdeel! nem!
10Hahaha, we krijgen Nederlandse les.
Feitelijk zegt Sjazie steeds 'cut', maar dat verschil hoor je niet!
11Hahahahahaha, inderdaad! Maar het spel luistert maar niet Wat doe ik fout? xDSora_Lizard wrote:Hahaha, we krijgen Nederlandse les.
12Ja maar verdomme is zeggen verdoem mij, dus wat is dan beterShAmPi wrote:Ik vind het vooral grappig om altijd "KUT" te horen