Re: PS Plus Games Mei 2016 | Welke games zijn je tijd waard?

9
Sjazie wrote:
gamerke1992 wrote:Weer een leuke video. Ik denk ook niet dat tropico iets voor mij is. Maar ik ga het wel een kans geven.
Er zijn ook genoeg mensen die het wel leuk vinden idd, misschien is de game wel wat voor je :p
Ik vond tycoon games altijd heel leuk vroeger en natuurlijk age of empires. Maar dat was op de pc :) Op een console lijkt mij dat niet echt goed passen. Xcom op ps3 heb ik ook snel opgegeven, al is dat misschien niet direct een goede vergelijking.
Image

Re: PS Plus Games Mei 2016 | Welke games zijn je tijd waard?

10
gamerke1992 wrote:
Sjazie wrote:
gamerke1992 wrote:Weer een leuke video. Ik denk ook niet dat tropico iets voor mij is. Maar ik ga het wel een kans geven.
Er zijn ook genoeg mensen die het wel leuk vinden idd, misschien is de game wel wat voor je :p
Ik vond tycoon games altijd heel leuk vroeger en natuurlijk age of empires. Maar dat was op de pc :) Op een console lijkt mij dat niet echt goed passen. Xcom op ps3 heb ik ook snel opgegeven, al is dat misschien niet direct een goede vergelijking.
Ahaa, dat zou kunnen idd :p XCOM heb ik nooit gespeeld, al leek het me best tof. Evenals die nieuwste hahaha

Re: PS Plus Games Mei 2016 | Welke games zijn je tijd waard?

12
Je hebt weer een prima staaltje werk afgeleverd! TTR heb ik meteen toegevoegd en Tropico 5 ook. De laatste heeft wel wat weg van Simcity of Rollercoaster tycoon en Railroad tycoon. Deze heb ik ooit in een grijs verleden gespeeld en vond ze wel aardig, hoewel telkens snel de verveling toesloeg. xD
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PS Plus Games Mei 2016 | Welke games zijn je tijd waard?

13
met0t0 wrote:Leuk filmpje :)

LocoRoco is toch best leuk hoor. W.O.L.F. was die games eens aan het spelen op PSP en ik heb het dan ook geprobeerd en ik ben er ook lang mee bezig geweest om het telkens zo goed mogelijk te doen :)
En wat God of War: Ghost of Sparta betreft: jammer dat het gewoon een PSP-game is, maar helemaal akkoord dat hij heel erg de moeite is :)
Haha, cool! Ben het met je eens ook wat betreft Ghost of Sparta ;)

Re: PS Plus Games Mei 2016 | Welke games zijn je tijd waard?

14
Sora_Lizard wrote:Je hebt weer een prima staaltje werk afgeleverd! TTR heb ik meteen toegevoegd en Tropico 5 ook. De laatste heeft wel wat weg van Simcity of Rollercoaster tycoon en Railroad tycoon. Deze heb ik ooit in een grijs verleden gespeeld en vond ze wel aardig, hoewel telkens snel de verveling toesloeg. xD
Dank je!
Ik heb games als Rollercoaster Tycoon en Railroad tycoon nooit gespeeld, misschien dat ik daarom Tropico 5 ook niet zo kan waarderen xD
cron