Top 6 Herkenbare irritaties van een gamer! | Gamersketch #1

1
Deze keer heb ik iets speciaals voor jullie: een (gamer)sketch! Wat jullie te zien krijgen is mijn andere kant; de ietwat gekkere, niet serieuze (en zelfs een beetje drukke?? 0.o) kant. Ik ben onwijs benieuwd wat jullie ervan gaan vinden xD Laat in de comments weten of het voor jou ook herkenbaar was, of welke andere irritaties jij graag aan dit lijstje zou willen toevoegen ;p Veel kijkplezier jongens!

Re: Top 6 Herkenbare irritaties van een gamer! | Gamersketch

8
ShAmPi wrote:Goh.
Ik kom heel misschien aan 2uurtjes gamen per week sinds ik alleen woon met vriendin.
Niet dat ik niet mag gamen hoor. Maar zoveel andere zaken te doen en zij kijkt dan ook is graag tv.

Het op pauze zetten heb ik ook wel al meermaals voorgehad. Haha
Ik kom ook laaang niet aan 2 uurtjes per dag hoor, was dat maar zo. Die tijden haalde ik in inmiddels vervlogen tijden :,) Ik noemde die tijden omdat ik dat toen ik 16 was ofzo, wel zo rond die tijd haalde, haha.

Re: Top 6 Herkenbare irritaties van een gamer! | Gamersketch

9
RoyVdW wrote:Voor mij zijn ze allemaal wel herkenbaar enkel die pauzemoment niet want MP speel ik toch niet. Dat te oud zijn voor gamen heb ik ook al eens gehoord, na gamen komt de vriendin wel, dat puberaal gedrag. Niet in mijn geval en gamen kan perfect ook voor volwassenen dus dat is een misvatting. Leuk filmpje.
Hahaha, ik ben blij dat je hem leuk vond :)

De gemiddelde gamer is ook gewoon 35, dus dat zegt al genoeg. Mensen geloven helaas toch wel wat ze willen geloven xD

Re: Top 6 Herkenbare irritaties van een gamer! | Gamersketch

12
De laatste tijd haal ik niet eens 2 minuten gemiddeld per dag. ;(
Ik had geen idee van wat ik kon verwachten toen ik het filmpje ging bekijken. Ik denk dat ik meer "ingame" ergernissen verwachtte en eerlijk gezegd was het een verademing eens iets te zien dat meer hoort bij de randverschijnselen van het gamen. :lol:

Dat het niets met gamen zelf te maken ging hebben werd de eerste seconden al duidelijk, want gamen zonder die schijnwerper aan werkt nog steeds niet. Overall genomen zijn het wel zaken die ik herken van horen zeggen bij jongere vrienden thuis. Zelf heb ik er geen last van.
"Wat? Bevalt het je niet dat ik game? Daar is de deur! Doeiiii!". Dat is dan het (enige) voordeel van mijn leeftijd. Wel stel ik soms vast dat mensen verbaasd reageren als ik hen vertel dat ik game. :nerd:

Bij sommige scenes moest ik echt wel lachen en daarom zeg ik . . . ga zo door! :cool:


PS, er is een mogelijkheid om op meerdere posts tegelijk te reageren door een van de posts te quoten en vervolgens omlaag te scrollen zodat andere posts zichtbaar worden, die elk weer kunt quoten voordat je op <Submit> klikt. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Top 6 Herkenbare irritaties van een gamer! | Gamersketch

13
@Sora
Hahaha, ja meer mensen verwachtten dat :p Ik denk wel dat dat m'n volgende sketch gaat worden, aangezien veel mensen ideeën op me hebben gegooid voor die video, lol

Hahaha, I see I see. 't Zijn ook vooral irritaties van de wat jongere gamer idd. Tof dat ik je aan het lachen heb gekregen :D En ik ga voortaan die quote manier gebruiken, die kende ik nog niet hahaha, thanks!