Re: Mirror's Edge Catalyst Videoreview | Hoogmoed, komt 't v

2
Goede review!

Ik heb de eerste game enorm veel gespeeld en vond het daar net zo leuk om in een lineaire wereld toch altijd andere routes te ontdekken. Dat zal in deze game dus nog beter kunnen dankzij de open wereld :)
Heel jammer van de combat. In de eerste game liep ik wel altijd langs vijanden heen omdat het anders voor teveel vertraging zorgde, maar de combat werkte tenminste best goed en gevarieerd. Dus dan is het extra jammer dat in deze game de combat op sommige momenten zelfs verplicht is :|

Ik ga de game zeker kopen :)

Re: Mirror's Edge Catalyst Videoreview | Hoogmoed, komt 't v

3
met0t0 wrote:Goede review!

Ik heb de eerste game enorm veel gespeeld en vond het daar net zo leuk om in een lineaire wereld toch altijd andere routes te ontdekken. Dat zal in deze game dus nog beter kunnen dankzij de open wereld :)
Heel jammer van de combat. In de eerste game liep ik wel altijd langs vijanden heen omdat het anders voor teveel vertraging zorgde, maar de combat werkte tenminste best goed en gevarieerd. Dus dan is het extra jammer dat in deze game de combat op sommige momenten zelfs verplicht is :|

Ik ga de game zeker kopen :)
Cool! Ja, ik heb dus ook 't idee dat de combat zelfs beter werkte in de vorige game, en dat is natuurlijk wel raar voor wat een vervolg zou moeten zijn, haha. Je weet na m'n review in ieder geval waar je aan toe bent :) Jij behoort dan dus ook tot de groep die wel genoeg geniet van de freerun gameplay om de rest van de dingetjes door de vingers te kunnen zien :p Veel plezier met de game alvast!
cron