De PXtR Forum Awards 2017

1
De PXtR Forum Awards zijn er weer!

De hele periode wordt gewoon een jaartje verschoven en heeft iedereen weer de mogelijkheid om onomwonden zijn of haar bij voorkeur positieve mening te geven over van alles en iedereen op het forum van PXtR! Graag denk ik hierbij aan mensen die waardevolle bijdragen leveren aan onze community!
^^
De verleden jaar ingevoerde regel betreffende de Awards: iemand kan slechts winnaar zijn in één categorie. Dit om te voorkomen dat we een persoon hebben die in meerdere categorieën wint. Mocht hij of zij bovenaan de telling komen in 2 categorieën dan zal hij of zij winnaar worden waar hij of zij de hoogste score behaalt.
Voorbeeld: X wint bij Member van het jaar met 57% en wint ook bij Zaag van het jaar met 68%, dan wordt hij of zij Zaag van het jaar en de runner-up bij Member van het jaar wordt dan in die categorie uitgeroepen tot winnaar.

Het gaat alleen om het meedoen en mogelijk de eindeloze roem vergezeld met de onuitsprekelijke dank van alle kaderleden uitgedrukt in aangepaste Usertitles (indien gewenst).


Om breed lopende discussies t.a.v. de correctheid van genoemde games in de Game Awards hebben we dit jaar een jury gevraagd hierin de beslissingen te nemen. De introductie van de game moet in 2017 hebben plaatsgevonden en afgelopen jaar kwamen we ook nog DLC tegen die als zelfstandige game gespeeld kon worden.
In zulke gevallen neemt de jury de beslissing en daar hebben we ons dan aan te houden. :nerd:
Wie vormen deze jury?
De jury bestaat uit drie leden en ik heb de mensen al aangesproken. Onze keuze lag bij de drie hoogst geplaatsten van de Trophy Leaderboard Overall. Zij zouden toch samen over voldoende kennis van zaken moeten beschikken. Marty en Kolm hebben hun medewerking al toegezegd. Naar het derde jurylid zijn we nog op zoek.
EDIT: Gevonden! Tjeefkeuh is ons derde jurylid! :jip:


Ook dit jaar weer kennen we ons eigenste H.A.A.T. topic (Hobbyclub Awards Afdwaal Topic) waarin je al je gevoelens en afwijkende, afdwalende meningen kwijt kunt. Alle offtopic posts uit topics in dit forum en die van het Game Awards forum worden door onze deskundige moderators naar hier verplaatst!

Tot slot wil ik nog kwijt dat dit jaar de meeste tekstjes vakkundig geschreven zijn door onze eigenste met0t0! Veel plezier allen! :hi5:

Later zullen in dit topic ook de uitslagen bekend worden gemaakt! :O
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: De PXtR Forum Awards 2017

2
Beste vrienden en de vrienden van de Awards in het bijzonder,

Helaas zullen we ook dit jaar (weer) iets later zijn met de definitieve uitslagen en ik wil het graag even uitleggen middels een voorbeeld van de situatie rondom Elexus en Stany7. De forumleiding moet dus duidelijk even overleggen hoe we dit gaan aanpakken. Wij vertrouwen op jullie begrip.
Voorbeeld: Elexus heeft 83% vd stemmen bij Redactielid en 40% vd stemmen bij Reviewschrijver, net als Stany. Zij wint dus de titel Redactielid en Stany7 wordt Reviewschrijver. Echter en nu wordt het ingewikkeld, Stany heeft ook 40% bij Member van het Jaar. Welke weegt dan zwaarder? Als Stany Member wint dan wint Billie Reviewschrijver met 20%, MAAR Billie wint al Nieuwslezer met 57%.
Zoiets gaan we ook zien bij Gamefreak en Roy en ook bij Sora en paveman!
Deze situatie is grotendeels ontstaan door de geringe belangstelling van de community. Telden we vorig jaar nog in het totaal 439 reacties, dit jaar bleven we steken op 203 reacties. Met als gevolg ook veel minder nominaties waardoor de spreiding van de stemmen minder groot is.

We houden jullie op de hoogte van de gang van zaken. Ik kan alvast wel verklappen dat onder de gegeven omstandigheden de regel dat een persoon slechts een Award kan winnen komt te vervallen. Dat, zie voorbeeld, leidt tot onoverzichtelijke situaties.

:hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: De PXtR Forum Awards 2017

3
De forumleiding heeft na onwijs lang overleg besloten om:
- Een persoon kan meer dan één Award winnen;
- De winnaars mogen een titel naar keuze voeren (op aanvraag)
- Bij een eerste, een tweede of een derde plaats zal één (1) Medal worden uitgereikt die past bij de hoogst behaalde plaats.

Voorbeeld 1: iemand wint twee awards: zhij mag dan een titel kiezen indien gewenst en ontvangt één gouden Medal.
Voorbeeld 2: iemand behaalt een tweede en een derde plaats: zhij ontvangt één zilveren Medal.

Je bent gewend om "leuke" tekstjes te lezen bij de uitslagen. Helaas lijkt deze periode minder geschikt om mensen hiervoor tijd vrij te laten maken, te druk met studie en of werk of met zoeken naar werk. Detekstjes komen nog al is het dan een soort mosterd na de maaltijd. So keep tuned!

Lang genoeg gewacht, tatatata :party: : hier zijn de winnaars van de PXtR Forum Awards 2017 in willekeurige volgorde:


PXtR Forum Member van het jaar 2017
1. Stany7 (2 stemmen)
2. Marty / met0t0 / paveman (1 stem)

PXtR Forum Papa van het jaar 2017
1. paveman (5 stemmen)
2. Stany7 (3 stemmen)
3. NTGSRuler / Colossus (1 stem)

PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2017
1. RoyVdW (5 stemmen)
2. Captain Witwicky (3 stemmen)

PXtR Forum Grootste Vriendelijke Troll van het jaar 2017
1. Gamefreak (5 stemmen)
2. RoyVdW (1 stem)

PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017
1. ShAmPi (4 stemmen)
2. gamerke1992 / RoyVdW (2 stemmen)
4. met0t0 (1 stem)

PXtR Forum Moderator van het jaar 2017
1. Sora_Lizard (6 stemmen)
2. Kolm / met0t0 (1 stem)

PXtR Forum Lady van het jaar 2017
1. W.O.L.F. (6 stemmen)
2. Elexus / Kolm (2 stemmen)
4. Mrs. Penguin (1 stem)

PXtR Forum Spammer van het jaar 2017
1. Gamefreak (6 stemmen)
2. gamerke1992 (1 stem)

PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2017
1. Kolm (7 stemmen)
2. Tjeefkeuh (1 stem)

PXtR Blog Redactielid van het jaar 2017
1. Elexus (5 stemmen)
2. Sanity penguin (1 stem)

PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2017
1. billie91 (4 stemmen)
2. Sanity penguin (3 stemmen)

PXtR Blog Reviewschrijver van het jaar 2017
1. Elexus / Stany7 (2 stemmen)
3. billie91 (1 stem)

PXtR Blog Column- & Funpenner van het jaar 2017
1. Sora_Lizard (3 stemmen)
2. paveman (1 stem)

PXtR Award Beste Commentschrijver 2017
1. met0t0 (4 stemmen)
2. paveman (1 stem)

Dit leidt tot de volgende medals:

Lijst van de medalwinnaars
- Elexus: goud
- Sanity penguin: zilver
- Stany7: goud
- Marty: zilver
- paveman: goud
- NTGSruler: brons
- Colossus: brons
- met0t0: goud
- RoyVdW: goud
- Captain Witwicky: zilver
- Gamefreak: goud
- billie91: goud
- ShAmPi: goud
- gamerke1992: zilver
- Sora_Lizard: goud
- Kolm: goud
- W.O.L.F.: goud
- Mrs. Penguin: brons
- Tjeefkeuh: zilver

Oftewel in alfabetische volgorde:
Goud hebben gewonnen:
billie91
Elexus
Gamefreak
Kolm
met0t0
paveman
RoyVdW
ShAmPi
Sora_Lizard
Stany7
W.O.L.F.

Zilver hebben gewonnen:
Captain Witwicky
Gamerke1992
Marty
Sanity penguin
Tjeefkeuh

Brons hebben gewonnen
Colossus
NTGSruler
Mrs. Penguin


Tot slot:
Wil je de titel voor een jaar ipv je rank, laat het ons even weten;
de medals worden dezer dagen toegekend.

Veel plezier!
~Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: De PXtR Forum Awards 2017

5
Als ik goed geteld heb dan zijn alle medals uitgereikt. Het kistje is leeg. :)



Mocht je recht hebben op een medal bij de Forum Awards van 2017 en je hebt er geen gekregen stuur een pm naar Sora of plaats hier een berichtje.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: De PXtR Forum Awards 2017

8
Schitterend dit :D
Al schitter ik voor het moment door afwezigheid :(
Dat ligt echter niet aan mezelf, sinds januari is mijn job nl enorm veranderd en heel veel drukker geworden.
Ik hoop vanaf mei (mss al in april) terug wat actiever te kunnen zijn op dit fantastische forum.

Alvast bedankt aan de mensen die voor mij gestemd hebben. Doet deugd dat ik toch niet helemaal vergeten ben ;)
Ook op reviewvlak hoop ik in de toekomst terug wat meer in de pen te kunnen kruipen.

Er staan trouwens nog 3 reviews in de wachtrij. Alvast mijn excuses aan iedereen voor het lange wachten.

Nu ga ik echter slapen want na een dag werken + kinderen is mijn vat af. De werkdag begint morgen alweer om 4u30 en duurt tot 20u (kinderen inbegrepen na het werken hé)

Laterz dudes en dudettes <3
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: De PXtR Forum Awards 2017

9
Stany7 wrote:Schitterend dit :D
Al schitter ik voor het moment door afwezigheid :(
Dat ligt echter niet aan mezelf, sinds januari is mijn job nl enorm veranderd en heel veel drukker geworden.
Ik hoop vanaf mei (mss al in april) terug wat actiever te kunnen zijn op dit fantastische forum.

Alvast bedankt aan de mensen die voor mij gestemd hebben. Doet deugd dat ik toch niet helemaal vergeten ben ;)
Ook op reviewvlak hoop ik in de toekomst terug wat meer in de pen te kunnen kruipen.

Er staan trouwens nog 3 reviews in de wachtrij. Alvast mijn excuses aan iedereen voor het lange wachten.

Nu ga ik echter slapen want na een dag werken + kinderen is mijn vat af. De werkdag begint morgen alweer om 4u30 en duurt tot 20u (kinderen inbegrepen na het werken hé)

Laterz dudes en dudettes <3
Leuk dat je nog even langs bent geweest! Succes met je job + kids! ;)
Image