PXtR Forum Papa van het jaar 2017

1
PXtR Forum Papa van het jaar 2017
Sommigen hebben in de afgelopen jaren nog andere dingen gedaan dan gamen en voor het voortbestaan van onze community gezorgd. Echter niet alleen het verwekken van dit nageslacht is belangrijk, het opleiden tot ware gamers is ook een taak die niet licht opgenomen mag worden ;)
Een award ter ere van deze belangrijke rol!

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2017

2
Er zijn er ondertussen wel een paar denk ik die hier vertoeven. Op zich moeilijk te kiezne gezien ik ze geen van alle persoonlijk ken. Voor hetzelfde geld krijgen de kids geregeld van de broeksriem :lol:

Stany
Image

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2017

3
Tja, wie te kiezen he. Zoals Penguin al zegt zijn we met velen :D. Colossus heeft dit jaar, net als ik, een nieuwe aanwinst mogen verwelkomen. Wellicht dat dit zijn afwezigheid verklaart? Stany heb ik zelf in actie gezien: ik moet zeggen dat ik denk dat hij een erg goede papa is. Sanity is erg bezig om een toekomstig lid voor hier te kweken, ook niet onbelangrijk :D. Sora heeft niet meer de directe zorg/kwelling :lol: en mag dus niet meetellen :P
Ik ga voor een (misschien wel) meer verassende naam: NTGSRuler. Gewoon. Omdat het me lijkt dat stiefpapa zijn nog veel lastiger is dan 'gewoon' papa, maar hij volgens mij wel met liefde zorg draagt voor....
Image

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2017

5
W.O.L.F. wrote:Ik ga voor Paveman, omdat hij helemaal uit het Noorden van Nederland kwam voor de bqq, MET de kinderen, well that's commitment :)
Mwoah. Wel maar 2 van de 3 kinderen he :lol:
Thnx!
Image

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2017

7
paveman wrote:Tja, wie te kiezen he. Zoals Penguin al zegt zijn we met velen :D. Colossus heeft dit jaar, net als ik, een nieuwe aanwinst mogen verwelkomen. Wellicht dat dit zijn afwezigheid verklaart? Stany heb ik zelf in actie gezien: ik moet zeggen dat ik denk dat hij een erg goede papa is. Sanity is erg bezig om een toekomstig lid voor hier te kweken, ook niet onbelangrijk :D. Sora heeft niet meer de directe zorg/kwelling :lol: en mag dus niet meetellen :P
Ik ga voor een (misschien wel) meer verassende naam: NTGSRuler. Gewoon. Omdat het me lijkt dat stiefpapa zijn nog veel lastiger is dan 'gewoon' papa, maar hij volgens mij wel met liefde zorg draagt voor....
Dit pakt mij. Echt. Ik heb steeds het beste voor met mijn stiefdochtertje. Je bent juist door te zeggen dat dit "lastiger" is dan gewoon papa. Ik doe wat ik kan in overeenstemming met de mama. Niet altijd even gemakkelijk! Bedankt voor je stem.

Zoals Paveman zegt is het moeilijk er hier eentje uit te kiezen.

Ik ga voor paveman Niet omdat ik zijn stem kreeg maar net voiir de reden die hier aangehaald werd. 3u en langer in de wagen om er toch maar bij te zijn op de BBQ. Chapeau!!
Image

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2017

8
We hebben toch redelijk wat keuzemogelijkheden :cool:
Mijn stem gaat dit jaar uit naar Colossus. Waarom? Omdat ik weet dat hij in stilte zijn kinderen aan het voorbereiden is om de beste jonge PXtR-gamers te worden. Dat zal zeker van pas komen op het 'PXtR For Kids-tornooi' dat we in 2018 organiseren. Of in een van de jaren daarna... :P

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2017

10
RoyVdW wrote:Ik herinner me enkel een plezante foto van Stany7, maar iedereen hier is een goede vader die hopelijk zijn kind niet opsluit in de kelder met enkel een PS4.
Hmm, valt nog mee. Zou veel erger zijn zonder PS4 :O
Image

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2017

12
Moeilijk om te bepalen hoe iemand als vader is. Twee papa's heb ik irl als papa meegemaakt en daar wil ik graag mijn mening op baseren. Dit jaar gaat mijn stem naar Paveman, met Stany heb ik andere plannen. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron