PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017

1
PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017
Minder activiteit in het 'It’s all about the drinks’-topic betekent niet noodzakelijk dat er niet meer gedronken wordt. Ook zagen we dit jaar af en toe een uitbreiding naar andere dranken dan bier, wat voor interessante nieuwe kandidaten kan zorgen. Want uiteraard gaat het niet over het grootst aantal consumpties ;)

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017

3
Zou ShAmPi dusdanig zat zijn dat hij niet zo vaak meer aanwezig kan zijn? Als ik op afstand het drinks topic wat volg doen met0t0 en gamerke hier ook erg actief in mee... Voor de afwisseling gaat daarom mijn stem naar gamerke1992
Image

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017

6
ShAmPi wrote:Ik ben zodanig afwezig omdat ik afgelopen jaar eigenlijk zo goed als niet meer thuis ben.
Ook op het werk is het druk druk druk en nog eens druk.
Hehe. Ik vond het zat zijn wel zo grappig eigenlijk.... :P
Hoe komt het dat je bijna nooit meer thuis bent? Druk met carnaval of ook nog andere zaken?
Image

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017

7
paveman wrote:
ShAmPi wrote:Ik ben zodanig afwezig omdat ik afgelopen jaar eigenlijk zo goed als niet meer thuis ben.
Ook op het werk is het druk druk druk en nog eens druk.
Hehe. Ik vond het zat zijn wel zo grappig eigenlijk.... :P
Hoe komt het dat je bijna nooit meer thuis bent? Druk met carnaval of ook nog andere zaken?
Carnaval, maat helpen verbouwen, andere maat helpen verbouwen.
Veel gewoon eens weg om weg te zijn :)

En vaak gewoon suf en moe van de drukte op het werk als ik thuis kom.

Chaosjaartje al geweest.

edit: En vaak zo zat als ne patat ook ja :D
Image

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017

11
Afgaande op zijn posts in het topic, zou Shampi ondertussen zo goed als uitgedroogd moeten zijn, maar we weten wel wat er achter de schermen speelt :P
Mijn stem gaat hierbij uit naar RoyVdW, omdat hij met zijn biercursus heel wat breder is gegaan dan alleen maar serveren en proeven! :cool:

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2017

13
met0t0 wrote:Afgaande op zijn posts in het topic, zou Shampi ondertussen zo goed als uitgedroogd moeten zijn, maar we weten wel wat er achter de schermen speelt :P
Mijn stem gaat hierbij uit naar RoyVdW, omdat hij met zijn biercursus heel wat breder is gegaan dan alleen maar serveren en proeven! :cool:
Thx toch nog één iemand die aan mij denkt als gecertificeerde zuiplap. Bier is meer dan alleen lachen en zuipen. Het is een ingenieus voortkomend brouwsel uit een penibel chemisch proces waarbij zowel de smaak- en reukzin op de proef gesteld wordt dmv een zeer gevarieerd smaakpallet. Een cafébezoek is nooit zomaar iets meer maar een beproeving van je zintuigen en uiteraard is genieten van onze prachtbieren de hoofdboodschap maar wel met mate zodat je steeds al dan niet (in)formeel professioneel gedrag vertoont :lol:
Image
cron