PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2017

1
PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2017
Voor onze Zeurpiet van het jaar 2017 zoeken we iemand voor wie het vaak moeilijk is om het positieve in iets te zien. Laat je echter niet vangen door het initieel pessimisme, wie volhoudt zal na enkele posts misschien wel wat positiviteit opmerken ;)

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2017

3
Aangezien Captain verdacht weinig aanwezig is geweest, is het verdacht stil geweest op het vlak van negativisme. Misschien dat ik later nog een naam hier voorbij zie komen waar ik het mee eens ben...
Image

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2017

5
gamerke1992 wrote:Ik heb ook niet veel gezeur opgemerkt dit jaar. Enkel Roy kan negatief uit te hoek komen om later te verduidelijken dat hij aan het lachen is.
Dit vind ik perfect verwoord,
Lezen kan altijd op allerlei manieren worden opgevat, zo weet ik uit ervaring dat mijn zinnen ook wel eens te serieus worden opgevat terwijl ik aan het dollen ben,
Maar deze vind ik ook voor Roy
Image

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2017

9
Ik ga voor Captain Witwicky, vooral vanwege de volgende quote:
Captain Witwicky wrote:Iemand al de pre order gezien voor The Lost Legacy? Tis een downloadcode voor Jak & Daxter PS4. Ik vind het maar niks, omdat het niks te maken heeft met de game op zich. Niemand die zich er aan stoort? Okay, tis een gratis game, maar zo kan je bij Ratchet & Clank een Spyro game steken, zoiets klopt ook niet, hé.
Image

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2017

10
Moet ik nu echt deze prijs winnen? Oké dan win ik toch nog iets :P Ben al niet zoveel actief meer hier, maar zwijgen haalt dus niks uit dan maar beklag doen ik ga voor veel medals :D Een indruk van iemand veranderen online is heel moeilijk niemand kent mij irl. Ok soms kan ik zagen tot het grappige toe want wie zijn mening niet zegt bereikt niks.
Image