PXtR Forum Spammer van het jaar 2017

1
PXtR Forum Spammer van het jaar 2017
Ook op dit vlak worden soms enkele geesten op ons forum waargenomen. Er zijn echter nog steeds leden die ons forum van voldoende (of volgens sommigen misschien te veel?) al dan niet zinnige schrijfsels voorzien. Aan jullie om uit te maken wie de grootste spammer van 2017 is!

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2017

2
Er gaat niet een dag voorbij dat ik niet een (zinnige of onzinnige) post van Gamefreak zie
Op het vlak van posten van uitgespeelde games of platinum trophies spant coolgamer uiteraard de kroon ;). Maar aangezien dit om het hele forum gaat blijf ik bij Gamefreak.
Image

Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2017

5
Het zijn bijna altijd interessante en zinvolle posts, maar het zijn er ook best veel, dus daarom gaat mijn stem naar... gamerke1992! Zo wordt er toch ook een erkenning gegeven voor uw hoge postcount ;)

Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2017

7
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:Ik ga ook voor gamefreak, voor de zinnige en voornamelijk onzinnige posts
iemand moet die verantwoordelijkheid op zich nemen...
Die award zal niemand je nog kunnen afpakken zolang je hier actief bent of deze site bestaat. Groot gelijk trouwens, het leven moet niet extreem serieus genomen worden en wie commentaar heeft is een zeurpiet. Enkel als het puur is om je postcount waarderingstitel te bevorderen zeg ik foei!

;)
Image

Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2017

8
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:Ik ga ook voor gamefreak, voor de zinnige en voornamelijk onzinnige posts
iemand moet die verantwoordelijkheid op zich nemen...
Die award zal niemand je nog kunnen afpakken zolang je hier actief bent of deze site bestaat. Groot gelijk trouwens, het leven moet niet extreem serieus genomen worden en wie commentaar heeft is een zeurpiet. Enkel als het puur is om je postcount waarderingstitel te bevorderen zeg ik foei!

;)
klopt, in het echte leven ben ik altijd heel serieus. Hier online help ik graag mensen erbovenop. Bij mijn job is dat net omgekeerd, ik ben grafdelver, dus dan is het eronder.

Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2017

9
Gamefreak wrote: . . . .
klopt, in het echte leven ben ik altijd heel serieus. Hier online help ik graag mensen erbovenop. Bij mijn job is dat net omgekeerd, ik ben grafdelver, dus dan is het eronder.
ROFL. Zalig zo'n opmerking, dit is de opmerking van 2018 tot dusverre! :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron