PXtR Forum Lady van het jaar 2017

1
PXtR Forum Lady van het jaar 2017
Ze zijn nog steeds in de minderheid op ons forum, maar daarom niet minder zichtbaar! We hebben in ons midden enkele actieve Forum Ladies die op regelmatige basis bijdragen en dit is de kans bij uitstek om hen nog eens in de bloemetjes te zetten :flow:
Laat hier weten wie jullie Forum Lady van het jaar 2017 is!

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2017

5
Alhoewel ik zowel Elexus als Kolm heel erg waardeer (beide erg behulpzaam) ga ik toch voor 'die andere dame' W.O.L.F.. Ondanks dat ze amper tot niet gamet (voor wat ik begrijp), blijft ze gezellig meedoen hier op het forum. En dat vind ik erg leuk/daar ben ik blij mee. :)
Image

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2017

6
paveman wrote:Alhoewel ik zowel Elexus als Kolm heel erg waardeer (beide erg behulpzaam) ga ik toch voor 'die andere dame' W.O.L.F.. Ondanks dat ze amper tot niet gamet (voor wat ik begrijp), blijft ze gezellig meedoen hier op het forum. En dat vind ik erg leuk/daar ben ik blij mee. :)
Wel, ik heb de controller niet vaak in mijn handen, maar met0t0 en ik gamen wel veel samen, waarbij ik dan 'adviseur' ben.

Ik ga voor Kolm omdat ze ondanks haar zware jaar toch regelmatig op het forum was :)

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2017

8
W.O.L.F. krijgt mijn stem. Ik vind het heel leuk dat ze zo regelmatig op het forum blijft, soms zelfs meer dan ik. :idea:
Naast het samen gamen is het ook heel leuk om samen in deze community actief te zijn :)

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2017

9
Sanity penguin wrote:Ik ga voor Kolm, paar keer geholpen met behalen van online trophies :D
Hah en dat is natuurlijk het belangrijkste chicks die helpen bij virtuele bekers binnenhalen ik zou ze ook uitnodigen voor een biertje :P

Oké hier kies ik voor WOLF want ze heeft interessante studies gedaan en is persoonlijk behulpzaam en luistervaardig.
Image

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2017

11
Omdat ze elk jaar met de BBQ een bloemetje of plantje voor mee brengt nomineer ik W.O.L.F. (wanneer mogen die hatelijke puntjes eens weg?) :flow:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu